هندی, آتش سوزی, کشته شدن دختر پاکستانی زخم خانواده در کشمیر

مظفرآباد پاکستان - هند نیروهای نظامی با حمایت توپخانه و دوربرد اسلحه اخراج در روستاها در امتداد مرز پاکستان-اد

توسط MINERALNEWS در 1 تیر 1399

مظفرآباد پاکستان - هند نیروهای نظامی با حمایت توپخانه و دوربرد اسلحه اخراج در روستاها در امتداد مرز پاکستان-اداره سمت, منطقه کشمیر, قتل یک دختر 13 ساله-دختر و زخمی شدن مادر و برادر مقامات محلی و نظامی پاکستان روز یکشنبه گفت.

در یک بیانیه ارتش سرزنش ارتش هند برای آغاز و شنبه شب را "بی نقض آتش بس" در روستاهای هجیپور و Bedori. آن گفت: نیروهای پاکستانی "به طور موثر پاسخ داد:" به آتش بدون توضیح.

خمپاره شلیک شده توسط نیروهای هندی نیز آسیب دیده و چند خانه با توجه به گزارش رسانه های محلی و مقامات دولتی. هیچ نظر فوری از دهلی نو و معلوم بود که آیا وجود دارد هر گونه آسیب به سمت هند کشمیر است که تقسیم بین دو کشور و ادعا کرد که توسط هر دو را در تمامیت آن.

پاکستان و هند اغلب تجارت آتش سوزی در مناقشه هیمالیا منطقه با سرزنش طرف دیگر برای آغاز آتش است. آخرین حادثه می آید روز پس از هند آتش کشته شدن چهار روستاییان در پاکستان-اداره کشمیر.

تنش افزایش یافت بین پاکستان و هند از ماه اوت گذشته زمانی که نارندرا نخست وزیر هند هندو ملی به رهبری دولت باطل با اکثریت مسلمان کشمیر را چندین دهه نیمه مستقل, وضعیت, لمس کردن خشم در هند-کنترل کشمیر و در پاکستان است. پاکستان می خواهد تغییرات معکوس شود.

هند و پاکستان باید در مبارزه دو جنگ بیش از کشمیر پس از به دست آوردن استقلال خود از حکومت بریتانیا در سال 1947.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب