فضانوردان انجام 2nd راهپیمایی فضایی به ایستگاه باتری

اسکودوی کیپ کاناورال فلوریدا. - فضانوردان خود را انجام می شود دومین راهپیمایی فضایی در کمتر از یک هفته پنج شنب

توسط MINERALNEWS در 11 تیر 1399

اسکودوی کیپ کاناورال فلوریدا. - فضانوردان خود را انجام می شود دومین راهپیمایی فضایی در کمتر از یک هفته پنج شنبه به جای باتری های قدیمی در خارج از ایستگاه فضایی بین المللی.

فرمانده کریس کسیدی و باب Behnken جرأت را به مقابله با بزرگ جعبه باتری. برای هر دو منسوخ باتری های آینده جدید و بهبود یافته یکی می رود به عرضه برق به ایستگاه در شب کنار زمین.

ناسا قصد دارد برای ارسال فضانوردان را دو برابر بیشتر در ماه جولای برای تکمیل باتری تعویض ناشران آغاز شد که در سال 2017. جدید باتری های لیتیوم یون گذشته باید بقیه ایستگاه فضایی زندگی توجه کنند.

قبل از شناور خارج کسیدی متصل یدکی آینه به آستین خود را به جای یکی که آمد و شناور دور در طول روز جمعه راهپیمایی فضایی. فضانوردان با استفاده از مچ دست آینه برای دیدن این نمایش در قفسه سینه خود را در کنترل پنل.

ناسا می خواهد باتری کار قبل از تکمیل Behnken به زمین بازگشت در ماه اوت روی یک کپسول SpaceX. او یکی از دو آزمون خلبانان که راه اندازی در SpaceX اولین فضانورد در پرواز ممکن است.

کسیدی و Behnken در حال حاضر هشت spacewalks هر کدام در رزومه خود.

یک فضای توریستی ممکن است فرصتی برای عضویت معتبر spacewalking رتبه — قیمت مناسب.

ویرجینیا بر اساس ماجراهای فضایی, Inc. است که به دنبال یک مشتری پرداخت نه تنها پرواز به ایستگاه فضایی اما انجام یک راهپیمایی فضایی یک فضانورد با تجربه. قبل از راه اندازی از قزاقستان به فضا توریستی نیاز به تحت آموزش های فوق العاده در ستاره شهر روسیه است.

ماجراهای فضایی است نه افشای هزینه دو هفته ماموریت راهپیمایی فضایی گنجانده شده است. پرواز را تا دو گردشگر در سال 2023 یکی از آنها خواهد گام در خارج. روسیه موشک شرکت Energia تیمی با ماجراهای فضایی برای سفر.

مقدار زیادی از آموزش های تخصصی مورد نیاز خواهد بود قبل از اینکه کسی سرمایه گذاری در یک راهپیمایی فضایی, Behnken آسوشیتدپرس گفت در اوایل این هفته.

ناسا در نظر spacewalks یکی از پرخطرترین بخش هایی از هر ماموریت فضانوردان ساعت را صرف تمرین در زیر آب — نزدیک ترین شبیه سازی spacewalking بر روی زمین است.

"من فکر می کنم این می تواند واقعا به چالش کشیدن برای یک توریست در یک راهپیمایی فضایی," Behnken گفت. هر توریستی می خواهم چند جلسه تمرین به منظور "آماده برای محیط فضا است."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

آسوشیتد پرس بهداشت و وزارت علوم دریافت پشتیبانی از Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن