3 میلیون coronavirus ماسک می رسند در کالیفرنیا به عنوان بخشی از آرام معامله با شرکت چینی

اولین محموله از ماسک محافظ خریداری شده از یک شرکت چینی توسط مشاوران به رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom وارد د

توسط MINERALNEWS در 11 اردیبهشت 1399

اولین محموله از ماسک محافظ خریداری شده از یک شرکت چینی توسط مشاوران به رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom وارد در کالیفرنیا بیش از آخر هفته بخشی از یک هنوز محرمانه توافق هزینه مالیات دهندگان کالیفرنیا تقریبا 1 میلیارد دلار.

Newsom به طور خلاصه ذکر شده تحویل در سخنان خود روز شنبه در ایالت coronavirus پاسخ و آن را بعد از تایید توسط فرمانداری از خدمات اورژانس. در همه دولت دریافت برخی از 3 میلیون فولاد ماسک ساخته شده توسط BYD یک شرکت شناخته شده برای ساخت وسایل نقلیه الکتریکی با یک کارخانه مونتاژ در لس آنجلس.

ماسک "وارد شنبه شب به وزارت امور خارجه انبار در روز یکشنبه شروع به توزیع 18 خاص سایت های دیروز" Newsom گفت. "و به عنوان محافظ دنده می آید در بیشتر سرعت ما آن را دریافت کند."

Newsom گفت: BYD توافق را به 200 میلیون ماسک یک ماه کالیفرنیا یک قرارداد است که اجرا می شود از طریق پایان ماه ژوئن در کل هزینه از $990 میلیون. بسیاری از کسانی خواهد بود N95 ماسک, بسیار به دنبال پاسخ اضطراری و بهداشت کارگران است. قرارداد بنا به گزارش خواستار 150 میلیون N95 ماسک. کسانی که وارد شنبه در یک پرواز از چین به لس آنجلس شدند سنتی ماسک های جراحی که دولت انتظار دارد برای دریافت 50 میلیون.

تبلیغات

جزئیات دقیق از قرارداد پر سود نگه داشته شده است تحت کاری ادامه داده اند از آنجا که فرماندار نشان داد وجود آن در مصاحبه با MSNBC میزبان Rachel Maddow در 7 آوریل. روز بعد بار پرسید: برای توافق و جزئیات خرید یک درخواست نشده است انجام شده توسط دفتر فرماندار از خدمات اورژانس. مقامات دولت کاهش یافته است به هر کسی و از جمله اعضای قوه مقننه که دقیقا چه مقدار هر یک از ماسک است که هزینه دولت است.

BYD masks in California

سه میلیون ماسک ساخته شده توسط چینی ها برقی-ماشین ساز BYD در کالیفرنیا وارد شده در این هفته رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom گفت.

(کالیفرنیا فرماندار از خدمات اورژانس)

در دو عملیات جداگانه در جلسات عمومی دموکراتیک و جمهوری خواه مجلس با انتقاد از پنهان کاری در اطراف BYD قرارداد. همان شب که Newsom تبلیغ معامله در تلویزیون ملی مقامات دولت خواست تا قوه مقننه مشترک کمیته بودجه برای اجازه به صرف یک موجود 72 ساعته قاعده به صرف $495 میلیون دلار برای یک قسط اول در خرید. روز دوشنبه مقامات گفت: نمایندگان مجلس $104.7-میلیون پرداخت شد و دلیل آوردن مجموع پرداخت به BYD بهداشت و درمان عرضه تابعه به $599.7 میلیون.

BYD راه اندازی آن تلاش برای ورود به ماسک محافظ-ساخت کسب و کار در ماه مارس است. هر چند محصولات ساخته شده در چین و با همکاری دولت شامل این شرکت در کالیفرنیا تابعه — اپراتور از یک خودرو کارخانه مونتاژ در لنکستر که اهدا شد $3 میلیون مالیاتی دولت اعتباری در سال 2015.

تبلیغات

"این است که یک سازمان است که دارای قابلیت تولید است که به طور خاص طراحی شده برای پاسخگویی به این نیاز. و این یک همکاری بزرگ به دلیل آن است که یک شرکت مستقر در کالیفرنیا گفت:" علامت گذاری Ghilarducci مدیر دفتر فرماندار از خدمات اورژانس در مارس 8.

مقامات دولتی باید اصرار داشت که نامعلومی قرارداد نیاز به N95 ماسک ساخته شده توسط BYD برای اولین بار تایید شود برای اثر توسط موسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی. یک BYD سخنگوی گفت: این گواهینامه می تواند به عنوان به زودی به عنوان پایان هفته که اولین محموله از ماسک های جراحی شد و کمی جلوتر از برنامه.

جوامع در سراسر کالیفرنیا را یک نیاز ضروری برای ماسک و دیگر دنده محافظ. روز سه شنبه در لس آنجلس شهردار اریک Garcetti اعلام کرد این شهر را خرید 24 میلیون N95 ماسک از کارولینای شمالی تولید کننده Honeywell. اولین 100,000 ماسک به این ترتیب انتظار می رود برای رسیدن در ماه مه و هزینه خواهد شد 79 سنت در هر Garcetti گفت.

هزینه هر ماسک از کسانی که ساخته شده توسط BYD می تواند بسیار بالاتر است. مقامات دولتی باید کاهش یافته و برای بیش از سه هفته به ارائه جزئیات بیشتر با استناد به نگرانی های که ماسک می تواند به نحوی بود فرماندهی توسط یک نهاد خارج در طول فرایند انتقال آنها به کالیفرنیا.

تبلیغات

Newsom اشاره در قسط اول از BYD ماسک در سه پی در پی رویدادهای این هفته اما هرگز ذکر شده این شرکت با نام است. روز چهارشنبه گفت: این ماسک خواهد بود یک جزء کلیدی از کالیفرنیا همه گیر پاسخ.

"ما می دانیم کلیت نیاز است در ده ها میلیون نفر," او گفت:. "و به همین دلیل ما جلو رفت و با یک نه قابل تامین است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب