ویروس سنبله در اسپانیا نشان می دهد گرفتاری های فصلی کارگران مزرعه

LLEIDA, اسپانیا - در 20 سال پس از او در سمت چپ مادری خود سنگال Biram سقوط هرگز خواب در خیابان. این هفته که او

توسط MINERALNEWS در 14 تیر 1399

LLEIDA, اسپانیا - در 20 سال پس از او در سمت چپ مادری خود سنگال Biram سقوط هرگز خواب در خیابان. این هفته که او را از پس انداز, پس از ناکامی در پیدا کردن کار در شمال اسپانیا هلو باغ او هنوز هم حاضر به انجام این کار.

به عنوان بخشی از ارتش از نیروی کار ارزان است که به دنبال رسیدن محصولات مختلف در سراسر کشور 52 ساله در پاسخ ممکن است به یک تماس فوری برای کارگران در لریدا عمده دروازه به اطراف زمین های کشاورزی حاصلخیز.

اما مهاجران مشتاق به بازیابی از coronavirus-اقتصادی ناشی از توقف تجاوز کارگران فصلی مورد نیاز است. کسانی که نمی توانیم کهنه مشترک آپارتمان پرسه زدن در مرکز شهر بی وقفه استراحت زیر ایوان در میادین و یا در دولت موقت پناهگاه است.

امتناع از به خطر سرایت میان آنها سقوط شمارش چند یورو او را ترک کرده بود از فروش حلزون foraged کنار جاده و بسته بندی شده خود را به همه چیز. جوانه خود ساعد او را مورد پرسش: "آیا کسی فکر می کنم که این ویروس نمی تواند از طریق پوست سیاه و سفید ؟ که آن را تنها آلوده سفید مردم؟"

"ما در حال از چپ به خواب در خیابان های درمان مانند اگر ما سگ های ولگرد," او اضافه شده به عنوان او کشیده یک چرخ در امتداد یک بزرگراه در یک کیسه پلاستیکی با یک منظمی خورده لحاف دار از بازوی دیگر.

همه گیر آهسته ممکن است در بسیاری از قاره اروپا اما در میان ده ها تن از عفونت خوشه ظاهر در سراسر اسپانیا و کسانی که در میان کارگران فصلی کشاورزی به خصوص مشغول مقامات بهداشتی به عنوان یک امکان وکتور برای گسترش بیشتر.

در شهر فرگا که در آن میوه گیاهان پردازش نقطه اطراف مزارع سرسبز باغ, 360 عفونت بیش از دو هفته گذشته مجبور مقامات برای بازگرداندن اولین موضعی محدودیت از کشور پشت سر سخت مستند از نزدیک به سه ماه.

نزدیکی شهرستان اطراف Lleida, جمعیت 200000 نفر بوده است آخرین رفتن به مستند کاتالان مقامات منطقه ای در روز شنبه اعلام کرد پس از عفونت در این استان دو برابر در یک هفته از 167 به 325. به عنوان پذیرش به بیمارستان و Icu هستند نگران کننده در حال افزایش دوباره تورم بخش اورژانس نصب شده است در دروازه از یک بیمارستان محلی است.

"ما می دانیم که سلامت-مراقبت از بحران ما در اطراف لریدا قوی مولفه های اجتماعی و همچنین در منطقه" بهداشت و درمان رئیس آلبا Vergés گفت: در مورد کارگران مزرعه پس از دولت او قفل شده است و این شهرستان پایین است.

هر چشم انداز مثبت است که طلبه در کشور در لبه پس از از دست دادن حداقل 28,300 مردم به COVID-19 با توجه به آمار رسمی.

در اوج شیوع در ماه آوریل از ترس این که کمبود کارگران را ترک میوه های فاسد در, درختان, کشاورزی اتحادیه ها و انجمن های کسب و کار آگهی های مشاغل است که جذب بسیاری از متقاضیان از انتظار است. تگرگ نیز نابود محصولات کشاورزی در برخی استان ها ایجاد چه لریدا معاون شهردار ساندرا کاسترو خواستار "طوفان کامل" به صورت یک "بحران اجتماعی در بالای مداوم بهداشت بحران است."

دو گسترده تجارت نمایشگاه سالن پر شده اند با به طور موقت فاصله تخت برای بیش از 200 نفر از کارگران. درجه حرارت اندازه گیری شده در هنگام ورود کسانی که علائم نشان می COVID-19 تست شده و مثبت به امکانات قرنطینه.

اما کاسترو گفت: دولت تنها می تواند انجام این کار بسیار به خصوص در مورد مهاجران بدون مجوز کار می کنند که با توجه به شهر را برآورد را تشکیل می دهند بیش از نیمی از کسانی که نشان داد با وجود محدودیت های مسافرتی.

"پس ما آنان را محکوم به زندگی در سایه آنها در معرض خطر بالایی از داشتن حقوق خود تجاوز" این شهرستان عضو شورا گفت. "این یک نا امیدی برای شروع قبل از ما می تواند هر مسئله دیگر."

تا به 470,000 مهاجران می تواند زندگی در اسپانیا در تلاش برای پیدا کردن راه های قانونی کار و زندگی در اروپا با توجه به PorCausa یک مادرید-بنیاد بر اساس تمرکز بر تحریک کننده فکر در اطراف موضوع مهاجرت.

در اخیر تحلیل PorCausa استدلال کرد که regularizing به اصطلاح "بدون کاغذ" است که نه تنها عادلانه بلکه باعث می شود از نظر اقتصادی در یک کشور است که نیاز جوان مالیات دهندگان. این موضوع بسیار پلاریزه و یک رای ماهیگیری زمین برای سمت راست. در همین حال حاکم جناح چپ ائتلاف مانده است دور از زیر اخیر نمونه هایی از پرتغال و ایتالیا تنها گسترش برخی از کار موقت مجوز برای تابستان.

در Lleida بدون جهت مهاجران چشم شایع است و منجر به شکایت از ساکنان به خصوص در این ویروس زده سال است. اما بسیاری از کشت در حفظ و عدم ارائه به اندازه کافی و مناسب در محل اقامت برای کارگران خود را به عنوان مورد نیاز توسط توافق با اتحادیه های کارگری گفت: جما Casal یک فعال محلی میوه با عدالت اجتماعی پلت فرم.

او همچنین گفت که مقامات در تمام سطوح به نظر می رسد به بداهه نوازی پاسخ خود را در تابستان پس از تابستان است.

اما مشکل اصلی او افزود نهفته در کشاورزی ، نامتناسب قدرت بزرگ توزیع کنندگان مواد غذایی برای تنظیم تولید و قیمت به معنی "کشاورزان تا پایان خود را برون سپاری هزینه های کار به مقامات که برای پرداخت پناهگاه گروه های کمک و یا مهاجران خود" Casal گفت.

Ignacio Gramunt اجرا می شود یک مزرعه خصوصی در فرگا است که بازده متوسط سالانه 500 تن میوه که در آن یک دوجین بلغاری کارگران در حال چیدن تخت و ابدار محدود برای بازار آلمان است. به عنوان رئیس محلی میوه فروشی ارز او نیز شاهد چگونگی فشار بر قیمت ها و سرمایه گذاران به دنبال مقیاس بزرگ صرفه جویی در هزینه عملیات در حال رانندگی کشاورزان از کسب و کار.

خالص ساعتی پرداخت حدود 6.5 یورو ($9.92) نگه می دارد و مردم محلی به دور از زمینه ها در سراسر منطقه است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"مهاجران ضروری برای میوه صنعت" Gramunt گفت. اما او انکار می کند که استخدام "بدون کاغذ" مهاجران گسترده در کشاورزی و صنعت تاسیسات به منطقه است. کشاورزان که آیا توسل به آنها صورت جریمه از بالا تا 6000 یورو برای هر کارگر غیر قانونی.

میوه با عدالت اجتماعی است و با توجه به ترویج یک صنعت گسترده گواهی از شیوه های خوب اروپایی است که مصرف کنندگان می توانند شناسایی به دلیل صدور مجوز در حال حاضر اعطا شده تا حد زیادی بر اساس این مقاله دنباله کار قرارداد اجازه می دهد بسیاری از شرکت ها برای پیدا کردن نقاط ضعف و امکان استفاده از کارگران فصلی.

"مصرف کنندگان اروپایی به نظر می رسد که بیدار برای بهره برداری توسط صنعت پوشاک در پرت و دور افتاده کشور" Casal گفت. "اما در اینجا ما در قرن 21 برده داری در درون اتحادیه اروپا از مرزهای ما به انجام هیچ چیز نیست."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب