11 جانبازان مرگ در سرباز خانه در ماساچوست در میان COVID-19 شیوع

بزرگنمایی این تصویر بیش از 20 مورد از COVID-19 تایید شده اند در سرباز خانه در هولیوک از جمله حداقل پ

توسط MINERALNEWS در 12 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

بیش از 20 مورد از COVID-19 تایید شده اند در سرباز خانه در هولیوک از جمله حداقل پنج مرگ و میر. پرستاری مرکز است و در حدود 90 کیلومتری غرب بوستون. نقشه های گوگل/ عکس توسط NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
نقشه های گوگل/ عکس توسط NPR

یازده جانبازان اند و در سرباز خانه در Holyoke, Mass., که در آن یک COVID-19 شیوع در حال حاضر تهدید و حتی بیشتر ساکنان و کارکنان. حداقل پنج نفر از افرادی که فوت کرده اند آزمایش مثبت برای COVID-19; تست های دیگر هنوز در حال بررسی در این مورد که رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر تماس "یک مرتعش از دست دادن برای همه ما است."

اضافی 11 جانبازان و پنج عضو هیات نیز آزمایش مثبت بالا بردن امکانات کلی مجموع به بیش از 20 مورد تأیید. تست های بیشتر در راه هستند به منظور تعیین محدوده قرار گرفتن در معرض coronavirus.

این سربازان در هولیوک را سرپرست بنت والش که در مرخصی اداری روز شنبه با توجه به عضو ایستگاه WBUR.

"در پاسخ به شیوع یک تیم از افراد — از جمله دولت پزشکی اپیدمیولوژیک عملیاتی و لجستیکی کارشناسان — اتحاد تشکیل در دولت اجرا جانبازان پرستاری مرکز" WBUR گزارش. "گارد ملی نیز در آورده و به کمک آزمون ساکنان."

خانه در هولیوک در حدود 90 کیلومتری غرب بوستون ارائه می دهد طیف گسترده ای از خدمات از سرپایی برای مراقبت دراز مدت و خانقاه. اصلی آن مرکز پرستاری شامل 247 تخت; جداگانه خوابگاه ساختمان دارای 30 تمام وقت ساکنان سربازان' صفحه اصلی سایت.

"به عنوان کسی که بازدید هولیوک سربازان خانه در بسیاری از مواقع برای گرفتن با کارکنان و ساکنان من دل شکسته های امروز, اخبار" بیکر گفت: در روز دوشنبه. "از دست دادن این ساکنان به COVID-19 مرتعش از دست دادن برای همه ما است."

این مرکز تاسیس شد و در سال 1952 به ارائه خدمات به جانبازان که در ماساچوست است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب