1 ad 3 لهجه: چگونه دموکرات هدف را به نفع خود Latino رای

واشنگتن - اسپانیایی-زبان تبلیغات و جو بایدن با استفاده از همین شعار در مقابل او با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساخ

توسط MINERALNEWS در 16 تیر 1399

واشنگتن - اسپانیایی-زبان تبلیغات و جو بایدن با استفاده از همین شعار در مقابل او با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن — "los cuentos هیچ بت پرست las cuentas," یک بازی با کلمات است که تقریبا به معنی "گفتن داستان نمی پرداخت صورتحساب."

اما راوی برای نسخه ای که پخش شد در میامی تا به حال کوبا لهجه. در اورلاندو لهجه بود پورتوریکو. و در ققنوس, آن, مکزیک.

بایدن این, presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد امیدوار است به تصرف خود در فلوریدا و دیگر محوری متحده با فشار دادن لاتین مشارکت با نرخ بالاتر از زمانی که هیلاری کلینتون شکست خورده بود در سال 2016. یک کلید به انجام است که یک درک عمیق تر از لاتین رای دهندگان پس زمینه به لطف پیشرفت های جدید در "میکرو-هدف قرار دادن."

این بدان معناست که با استفاده از داده های مدل سازی از جمعیت رای دهندگان به تولید تبلیغات و سفارشی توسعه با هدف فردی از گروه های قومی در درون بزرگتر جامعه لاتین.

"ما در حال حاضر ظرفیت برای انجام sub-قومیت و مدل سازی" دموکراتیک ملی رئیس کمیته تام پرز که پدر و مادر مهاجرت به آمریکا از جمهوری دومینیکن گفت: در کنفرانس اخیر تماس بایدن با مشاوران.

"اگر شما با کسی به نام پرز یا الکس و یا رودریگز در فلوریدا — و شما می خواهید آنها را به رای دادن برای جو بایدن — یکی از مهم ترین چیزهایی که شما باید بدانید در مورد آنها است که آنها رودریگز, الکس یا Perez de Venezuela, de la Republica Dominicana de Cuba de Puerto Rico?" او گفت:. "د" به معنی "از" در اسپانیایی.

مبارزات اغلب هدف رای دهندگان با فردی پیام. این که چرا نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری استرس یک موضوع در حالی که تلاش برای خواستگاری میانه آمریکایی های آفریقایی تبار و دیگر برای سفید حومه زنان در جنوب.

هنوز بالا دموکرات ها در حال شرط بندی بزرگ است که ترفند زیرکانه می تواند پرداخت سود سهام بزرگ. لاتین مردم در انتخابات در سال 2016 کاهش یافت و به 47.6 درصد از رای دهندگان واجد شرایط در این گروه پایین نزدیک به 3 درصد از سال 2008 با توجه به سرشماری ایالات متحده نظرسنجی. بهبود آن, آنها استدلال می کنند به طور بالقوه می تواند تلنگر فلوریدا و سفت نژاد در یک بار صبورانه جمهوری خواه آریزونا.

بایدن کمپین تماس بیش از حد رقابتی مناطق مانند فلوریدا "1% متحده" و پرز امتیاز به حزب دموکرات در حال حاضر قادر به میکرو-هدف توسط sub-قومیت به همین دلیل این حزب می تواند موفق تر با Latinos از در 2016.

آن را به معنی "واقعا درک است که ما یکپارچه گفت:" جولی چاوز رودریگز نوه های رهبر جنبش حقوق مدنی سزار چاوز و مشاور ارشد بایدن انتخاباتی. "آن را در مورد گرفتن زبان انگلیسی, کمپین تبلیغ و ترجمه آن به زبان اسپانیایی و با توجه به اینکه توسعه لاتین."

بایدن زمین را پس از قوی لاتینی حمایت برداشته رقیب برنی ساندرز به دموکراتیک اولیه پیروزی در کالیفرنیا و نوادا. رودریگز گفت: بایدن از استخدام بیشتر اسپانیایی ها در سراسر هر سطح از مبارزات انتخاباتی خود را در حالی که اطمینان آنها از زمینه های مختلف. که اجازه می دهد تا برای رسیدن به رای دهندگان با استفاده از های مختلف تفاوت های ظریف فرهنگی و اشکال اسپانیایی است که می تواند تا حد زیادی متفاوت است توسط کشور.

ممکن است در عین حال می تواند به منظور بلند. مغلوب ساختن پیشی جستن خود ملاحظه کمپین نقدی استفاده بیش بایدن برای تقویت خود انتخاب مجدد کمپین توسعه لاتین برای بیش از یک سال است. حزب جمهوری خواه و در عین حال نیز به دنبال خیاط پیام های مختلف به رای دهندگان با ریشه های سراسر آمریکای لاتین است. طبیعی مناسب تر است کوبا آمریکایی که تمایل به بیشتر محافظه کار و شور و شوق ضد کمونیست.

مشابه دیدگاه را می توان در میان برخی از ونزوئلا در آمریکا که بزرگ مخالف این کشور رئیس جمهور نیکولاس مادورو. که بخشی از دلیل که چرا تهمت که به تازگی با آن مواجه خونین نشان می دهد او ممکن است دیدار با مادورو به سرعت عقب نشینی.

Bertica Cabrera موریس یک Latinos برای مغلوب ساختن پیشی جستن مشورتی عضو هیئت مدیره گفت: دموکراتها با تکیه بیش از حد به شدت زیر قومیت مدل سازی می تواند به نظر می رسد سایه دار.

"آنچه آنها در حال انجام است میکرو-هدف قرار دادن به جای اینکه متوجه ما فقط مثل بقیه مردم" Cabrera موریس گفت. ": چطور جرات به شما نشان می دهد مشکلات من متفاوت از شماست؟"

Andrea Mercado, مدیر اجرایی سازمان بسیج رای دهندگان جدید فلوریدا اکثریت گفت که وقتی که می آید به مبارزات درک بهتر Latinos "هر پیشبرد خوش است" اما که به سادگی ارائه تبلیغات اصلاح شده برای مخاطبان مختلف کافی نیست.

"ما به دنبال سرمایه گذاری های لازم برای ترغیب و بسیج لاتینی ها در تمام سطوح از انتخاب اتاق کار" Mercado گفت.

هنوز فردی پیام ممکن است به خصوص حیاتی در فلوریدا است که عمیقا متنوع لاتین جمعیت فراگیر مردم با ریشه در کوبا و جمهوری دومینیکن به عنوان به خوبی به عنوان ونزوئلا و دیگر کشورهای آمریکای جنوبی و نیکاراگوئه و در سراسر آمریکای مرکزی. آن را تا بیش از 3 میلیون نفر واجد شرایط رای دهندگان لاتین حدود 20 درصد از مجموع رای دهندگان واجد شرایط در سطح ایالت.

دموکراتیک مشاور کالین Rogero به یاد می آورد زمانی تولید دو نسخه از یک میامی سیاسی ad شامل یک مادر بزرگ صحبت کردن میز آشپزخانه مسائل که یکسان بود به جز آنچه او پخته شود. کوبا محلات آن لوبیا سیاه و سفید و برنج. برای پورتوریکو مناطق آن لوبیا قرمز و برنج.

"شما نمی خواهید برای ارائه یک نان ذرت مکزیکی آگهی به کوبا در جنوب فلوریدا" Rogero گفت. "آنها" چه جهنم است؟"

فلوریدا حزب دموکرات را تکمیل کرده است یک مدل از ثبت نام پورتو Ricans که منتقل شده به دولت در سال های اخیر و که اعداد دارای عقاید زیر طوفان ماریا ویرانی در سال 2017 گفت: مدیر اجرایی ژوئن Peñalosa. حزب استفاده می شود که برای ارسال یک نامه رسان شامل یک عکس از مغلوب ساختن پیشی جستن به شوخی حول رول کاغذ حوله به پورتو Ricans در کمک مرکز پس از طوفان است.

Peñalosa گفت: حزب کارکنان و داوطلبان باید ایجاد سفارشی صحبت کردن امتیاز برای رسیدن به مختلف, لاتین, جوامع مانند بایدن مخالف مادورو. کسانی که می تواند مورد استفاده قرار گیرد در حالی که انجام بانک تلفن همراه با ارسال پیامک و دیجیتال تلاش ها تبدیل شده اند بیشتر ویال به عنوان coronavirus شیوع عملا به حالت تعلیق در مبارزه میکند.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در مکان هایی مانند تگزاس و کالیفرنیا, لاتین جمعیت عمدتا مکزیکی آمریکایی است. هنوز هم هدفمند پیام را می توان مورد استفاده برای اتصال بهتر با جیب لاتینی ها در ایالات متحده است که به طور سنتی شناخته شده برای داشتن بسیاری از آنها: پورتو Ricans و جمهوری دومینیکن در پنسیلوانیا به عنوان به خوبی به عنوان Latinos بسیاری از پس زمینه در حومه میلواکی را.

Lorella Praeli Clinton 2016 را مدیر توسعه لاتین گفت: Latinos بودند, به عنوان طبیعی دموکراتیک متمایل به رای دهندگان که به سادگی نیاز به بسیج شود. که اغلب به معنای انتظار تا زمانی که خیلی دیر شده قبل از انتخابات به راه اندازی ساده "دریافت رای" طرح به جای برگزاری در دراز مدت بیشتر گران تلاش برای اطمینان از رای دهندگان شخصی سهام در رای گیری.

"این کاملا بهبود و آن را بخشی از یک تحول واقعا به حق آن را" Praeli در حال حاضر رئيس جمهور تغییر جامعه اقدام گفت: از sub-ساله قومیت های مدل سازی. "چه شما انجام داده است که چگونه شما آن را دریافت."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب