رئیس قدرتمند و غیر منتظره انشعابات: 6 Takeaways از دیوان عالی کشور به اصطلاح

بزرگنمایی این تصویر Bullhorns دیده می شود در طول یک تظاهرات در مقابل دادگاه عالی در ژوئن 29. دادگاه

توسط MINERALNEWS در 21 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

Bullhorns دیده می شود در طول یک تظاهرات در مقابل دادگاه عالی در ژوئن 29. دادگاه تا به حال با اهمیت دوره با موارد اعم از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن سوابق مالی به مهاجرت و سقط جنین. الکس ونگ/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس ونگ/گتی ایماژ

مهم دیوان عالی کشور عبارت است بیش از. آخرین سکته مغزی از قلم بودند اختصاص داده شده به نماینده رئیس جمهور تهمت و ادعا می کنند که او مطلقا مصون از دولت هیئت منصفه و کنگره احضاریه.

اما این اصطلاح همچنین ویژه فقط در مورد هر flashpoint در آمریکا قانون — از جمله سقط جنین, مذهب, مهاجرت, و خیلی بیشتر.

در اینجا شش takeaways:

1. جان رابرتز ممکن است قدرتمند ترین رئیس دادگستری پس از 1930s. او اولین بار است که عدالت از آن به بعد به هر دو کنترل رای و رئیس دادگستری. که بدان معنی است که زمانی که او در اکثر او مهم قدرت را به او واگذار خواهد شد که نوشتن یک نظر است که انتخاب را به خوبی ممکن است تعیین کند که آیا این تصمیم نوشته شده است به طور گسترده یا محدود است. این مدت رابرتز در اکثر حیرت انگیز 97 درصد از زمان او اختصاص داده و نظر در همه آنها به جز دو مورد.

2. احتمالا تاریخی ترین نظرات او نوشت: بودند کسانی که رد جمهور تهمت و ادعا می کنند که او مطلقا مصون از دولت هیئت منصفه و کنگره احضاریه برای او قبل از انتخابات ریاست جمهوری سوابق مالی.

اما در انتخابات سال رابرتز همچنین نوشت: انواع تصمیم گیری است که در حال حاضر به احتمال زیاد حفظ دادگاه را سیاسی گرداب. امضای خود مهاجرت تصمیم مانع از مغلوب ساختن پیشی جستن از بلافاصله خلاص شدن از شر این برنامه ارائه می دهد که حمایت مردم را که آورده بودند به ایالات متحده به طور غیر قانونی به عنوان کودکان شناخته شده به عنوان "خیال." اما آن را به سمت چپ اتاق کافی برای اقدامات محافظه کارانه پایین جاده.

رابرتز همچنین بازیگران این تصمیم گیری رای در عمده سقط جنین موردی که حفظ وضع موجود, در حال حاضر, اما در سمت چپ مقدار زیادی از راه گریز برای دادگاه به دور تراشه در سقط جنین را در آینده است.

و او به احتمال زیاد نوشت: دادگاه unsigned نظر رد به عنوان مسئله اول major gun حقوق مورد شنیده دادگاه در یک دهه. که بیش از حد برگ های اتاق را برای حقوق تفنگ طرفداران دوباره حمله تفنگ مقررات در آینده است.

3. دین است که در یک منطقه که در آن اجتماعی محافظه کار برنده سازگار پیروزی در این مدت است. در سه جداگانه تصمیم گیری دادگاه روشن ساخته است که دیوار جدایی بین کلیسا و دولت یک دکترین غالب است که برای بسیاری از قرن 20 است و در حال حاضر یک یادگاری از گذشته است. آن جایگزین شده است سنگین تاکید بر ورزش از دین و اقامت بین کلیسا و دولت است.

رابرتس نوشت: دادگاه 5-به-4 تصمیم برش مفاد ترین دولت قانون اساسی از مدت طولانی محروم با استفاده از مالیات دهندگان بودجه برای مدارس مذهبی.

در یکی دیگر از دادگاه حکم داد که قانون اساسی را وضع معلمان در مدارس محدود ممکن است حفاظت شده توسط ملت را عادلانه قوانین اشتغال.

و در مورد سوم دادگاه حکم داد که تحت قانون مراقبت مقرون به صرفه کارفرمایان با مذهبی یا اخلاقی اعتراض ممکن است انتخاب کردن از ارائه رایگان کنترل تولد پوشش خود را کارمند بیمه در نظر دارد.

4. در حالی که محافظه کاران روشن پنج-عدالت اکثر آنها نمی توانند به نظر می رسد به کار با هم. شاید به دلایل یا نفس و یا نا امیدی به مجلس نوشت: ادامه راه جداگانه concurring و نظرات مخالف — در مجموع 60 — نسبت به لیبرال ها نوشت که به مراتب کمتر concurring نظرات و تقریبا همیشه عقیده داشت به عنوان یک گروه.

لیبرال ها به نظر می رسد که آنها در حال بازی دفاع. هنگامی که آنها می توانید یک پنجم رای غالب آنها نمی رفتن خود به خود در یک راه است که می تواند به کاهش تاثیر خود را.

چهار محافظه کار قضات نوشتن بسیاری از جداگانه نظرات و بسیار بلند نفس — خود را جداگانه نظرات مجموع 734 صفحات.

هنگامی که شما تمرین کردن به 20 نفر بودند که تصمیم گرفته شده توسط 5 به 4 یا 6 به 3 رای شماره حتی starker. محافظه کاران نوشت 14 از 17 concurring نظرات به این معنی که آنها امضا در نتیجه حاکم است اما نه در همه — و یا گاهی هر از استدلال پشت آن است. و آنها نوشت: هشت نفر از نه انفرادی dissents و هشت نفر از 11, از خود راضی concurrences نوشتن خود را به تنهایی.

تنها زمان رئیس دادگستری رابرتس نوشت: concurring نظر برای خود به تنهایی در مورد سقط جنین, ارائه, لوئیزیانا, قانون یکسان تگزاس قانون زده و چهار سال پیش.

رابرتز که عقیده داشت از تگزاس تصمیم با اینحال بازیگران تصمیم گیری پنجم رای به باطل همان قانون از لوئیزیانا با استناد به این وظیفه به پایبندی به سنت. اما او ملحق نشده لیبرالها " استدلال و در واقع به نظر می رسید به دعوت آینده موارد است که می تواند به تضعیف حقوق سقط جنین.

5. از دو مغلوب ساختن پیشی جستن انتصاب به دادگاه نیل Gorsuch شده است در یک بار بیشتر قابل پیش بینی و غیر قابل پیش بینی در این مدت. قابل پیش بینی چون در اکثر موارد او معلوم است هر بیت به عنوان محافظه کار خود را به عنوان حامیان سیاسی امیدوار و لیبرال مخالفان می ترسیدند. اما در دو عمده اکثر نظرات که او به طور کامل به مبارزه طلبیده پیش بینی های اولیه.

ترین تیتر گرفتن بود تصمیم خود را برای شش عدالت اکثریت اعلام کرد که تجاوز کارکنان حفاظت شده توسط 1964 قانون جلوگیری از تبعیض بر اساس جنسیت.

در یکی دیگر از تصمیم روز پنجشنبه تحویل او به آمریکایی های بومی خود را برای اولین بار عمده دیوان عالی کشور پیروزی در چند دهه. نوشتن برای خود و دادگاه چهار لیبرال ها Gorsuch اعلام کرد که بسیاری از شرق اوکلاهما از جمله دولت دومین شهر Tulsa می افتد در هند اراضی متعلق به نهر ملت است.

Gorsuch تصمیم استناد بدرفتاری و وعده های شکسته وارد بر قبایل بومی آمریکا بیش از این دوره از تاریخ ایالات متحده و به این نتیجه رسیدند که زمین در شرق اوکلاهما هنوز هم متعلق به نهر ملت به دلیل کنگره هرگز لغو معاهدات تحت آن زمین تعیین شد که در کلمات از نظر "کشور هند."

به نگه دارید در غیر این صورت نوشت Gorsuch را "بالا بردن بی شرمانه ترین و دیرینه بی عدالتی ... پرارزش اشتباه و شکست آن در سمت راست."

اگر چه این تصمیم می تواند پیامدهای عمده ای دولت و قبایل مقامات بلافاصله گفت که آنها می تواند رسیدن به دوستانه سازش به حل و فصل این مسائل است. که گفت: واقعیت این است که به حکم دادگاه فراهم کرده است آمریکایی های بومی نوع اهرم در مذاکرات است که آنها را به حال قبل از.

6. تیتر موارد به خاک سپرده شد شخصی دیگر دادگاه خبر داد. در ژوئن 21, رئیس دادگستری رابرتز کاهش یافت در حالی که راه رفتن در مریلند کشور باشگاه در نزدیکی خانه اش هدف قرار دادن سر خود را سخت به اندازه کافی به نیاز به بخیه و یک شب ماندن در بیمارستان است. دادگاه را فاش نمی کند این حادثه هنگامی که آن رخ داده است اما تایید آن در جولای 7, پس از واشنگتن پست اولین گزارش حادثه.

دادگاه مطبوعات افسر کتی Arberg در بیانیه ای گفت: "رئیس دادگستری تحت درمان در یک بیمارستان در 21 ژوئن برای آسیب به پیشانی اش پایدار در یک سقوط در حالی که راه رفتن برای ورزش در نزدیکی خانه اش. آسیب مورد نیاز بخیه و از فراوانی احتیاط او در آنجا ماند در بیمارستان شبانه و مرخص شد صبح روز بعد."

Arberg گفت: پزشکان تا به حال نگذاشته تشنج (او دچار تشنج در سال 1993 و یکی دیگر در سال 2007). او گفت: پزشکان بر این باورند که سقوط ماه گذشته "به احتمال زیاد به علت سرگیجه ناشی از کم آبی است."

توجه داشته باشید در مختلف Ginni توماس صریح محافظه کار فعال و عدالت کلارنس توماس نوشت: در اعتراض به سربار بنر در خیابان اصلی در شهر کوچک کلیفتون, Va., جمعیت 300. در این بنر نوشته شده: "خوش آمدید به Clifton که در آن سیاه و سفید زندگی می کند مهم است."

توماس سفید است; شوهرش در دادگاه عالی را فقط سیاه و عدالت است. "پل است که یک بیت از یک اسب تروجان بسیار خطرناک و آنها ابتلا به مردم به خوبی معنی به خطرناک ذکراست که می توانید دعوت حکومت اوباش و اموال غارت" Ginni توماس نوشت: با توجه به واشنگتن پست. "بیایید نمی شود فریب خورده را به علت پیوستن به افراط گرایان افراطی به دنبال دامن زدن به یک انقلاب فرهنگی است زیرا آنها نفرت امریکا است."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب