اف بی آی: آی فون جدید شواهد نشان می دهد Pensacola تیرانداز به حال روابط القاعده

بزرگنمایی این تصویر Alastair پیک /خبرگزاری گتی ایماژ به روز شده در 9:26 p. m. ET طی داد و بیداد

توسط MINERALNEWS در 30 اردیبهشت 1399
The U.S. Department of Justice building.
بزرگنمایی این تصویر
Alastair پیک /خبرگزاری گتی ایماژ

به روز شده در 9:26 p. m. ET

طی داد و بیداد در ماه دسامبر گذشته در یک پایگاه نظامی آمریکا در فلوریدا تیرانداز متوقف شد به سعی کنید برای نابود کردن آی فون خود را — نشانه مقامات گفتند که این دستگاه برگزار شد سرنخ مهم است.

مشکل این بود که اف بی آی نمی باید رمز عبور — که برای تلفن و یا دوم به شدت آسیب دیده و یکی پیدا کردم بعد. و اپل نمی خواهد آنها را باز کند. این مورد به سرعت بخشی از یک خاردار, اختلاف دیرینه است که چاله درخواست بازرسان فدرال در برابر حفظ حریم خصوصی و امنیت انتظارات از صدها میلیون ها نفر از مشتریان اپل.

بیش از چهار ماه بعد مقامات ایالات متحده روز دوشنبه گفت که آنها تا به حال ترک خورده به اپل — بدون اپل کمک کند و تا به حال کشف شواهد جدید از تیرانداز را لینک کلیک کنید برای القاعده شاخه یمن. در یک کنفرانس خبری مشترک دادستان کل ویلیام Barr و FBI مدیر کریستوفر Wray گفت: تحقیقات خود را به دليل نداشتن دسترسی به گوشی را قبل از آن که راه حل در پنساکولا مورد یک که نمی حل بن بست با اپل.

"ما آن را خودمان" Wray گفت. "متاسفانه این روش است که ما توسعه یافته است ثابت برای ما گسترده تر اپل مشکل است. آن را بسیار محدود نرم افزار. اما از آن ساخته شده است یک تفاوت بزرگ در این بررسی است."

Wray گفت: محققان بهبود گنجینه ای از شواهد و مدارک از این گوشی متعلق به 2nd سرهنگ محمد سعید Alshamrani یک 21 ساله عربستان نیروی هوایی دانشجوی دانشکده افسری بود که در بخشی از یک برنامه آموزشی در ایستگاه هوایی نیروی دریایی Pensacola.

Wray گفت: این اطلاعات برای کمک به مقامات درک دامنه مسلح وابستگی خود به القاعده در شبه جزیره عربستان, تروریستی گروه های وابسته در یمن. او در توصیف این اتصالات به عنوان مهم اما کوتاه متوقف شد گفت که این گروه "به کارگردانی" حمله کند.

"این است که قطعا بیش از فقط الهام گرفته از" ورای گفت. "ما می دانیم که او اشتراک گذاری برنامه ها و تاکتیک با آنها. ما می دانیم که او در هماهنگی با آنها و ارائه یک فرصت برای آنها را به اعتبار."

Wray گفت Alshamrani شد رادیکال به عنوان دور برگشت به عنوان 2015 ماند و در ارتباط با داعش پس از مهاجرت به ایالات متحده است. او گفت: Alshamrani بود "دقیق" برنامه ریز — دانشکده افسری زمان ویدئو در حالی که "پوشش" ساختمان پایگاه در آماده سازی برای حمله که به کشته شدن سه ملوانان و زخمی شدن هشت نفر دیگر.

مقامات می گویند Alshamrani نوشت که او با القاعده همکاران به طوری که آنها می تواند ادعا اعتباری. هفته پس از حمله به رهبر القاعده در شبه جزیره عربستان منتشر شد یک نوار صوتی گفت: این گروه تا به حال به کارگردانی حمله به این گروه تا به حال یک کپی از اراده و ادعا مکاتبات با Alshamrani.

نه Wray و نه بر مفصل چگونه محققان در نهایت به گوشی های. اما آنها گفتند این روش هیچ جایگزینی برای همکاری بهتر از اپل است.

"اپل تصمیم عواقب خطرناک برای امنیت عمومی و امنیت ملی است و من قضاوت غیر قابل قبول" Barr گفت.

اپل قبلا مورد مناقشه وزارت دادگستری ادعا گفت: در بیانیه ای در ماه ژانویه که آن را به حال بیش از تبدیل "بسیاری از گیگابایت" از اطلاعات مربوط به پنساکولا تیرانداز. اپل گفت: مقامات منتظر یک ماه پس از حمله قبل از تماس با این شرکت در مورد وجود تلفن دوم و اف بی آی به ناتوانی در دسترسی به هر کدام از این دو دستگاه است.

"ما باید همیشه حفظ شود وجود دارد هیچ چیز مانند یک backdoor فقط برای بچه های خوب. درب پشتی نیز می تواند مورد سوء استفاده توسط کسانی که تهدیدی برای امنیت ملی ما و امنیت اطلاعات مشتریان" اپل در بیانیه ای گفت:. "امروز اجرای قانون دسترسی به اطلاعات بیشتر از همیشه قبل از در تاریخچه بنابراین آمریکایی ها را مجبور به انتخاب بین ضعف رمزنگاری و حل و تحقیقات است."

گروه های آزادی های مدنی و دیگران که پشتیبانی اپل موضع توجه داشته باشید که این اولین بار نیست مقامات شکسته اند به دستگاه پس از اپل حاضر به تکان دادن. آیتالله سیستانی — اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا — با صدور بیانیه ای گفت: خلاقیت و نوآوری نشان می دهد که سازمان های فدرال نیازی به "backdoor" آنها خواسته ایم شرکت های فن آوری به مهندس برای سال.

"هر زمان وجود دارد یک رویداد آسیب زا نیاز به بررسی دستگاه های دیجیتال گفت:" آیتالله سیستانی را برت حداکثر کافمن "وزارت دادگستری با صدای بلند ادعا می کند که به آن نیاز دارد پشتی برای رمزگذاری و سپس بی سر و صدا اعلام کرد این در واقع یک راه برای دسترسی به اطلاعات بدون تهدید امنیت و حفظ حریم خصوصی از سراسر جهان است."

در بیانیه روز دوشنبه سفارت گفت: "عربستان سعودی به طور کامل همکاری با ایالات متحده در اجرای قانون در تحقیقات و ما در ادامه به ارائه پشتیبانی کامل برای ما همتایان آمریکایی."

"عربستان سعودی ادامه خواهد داد به استفاده از هر وسیلهای که در اختیار ما برای مقابله با این مردان طرز فکر و پول از تروریسم را قادر می سازد که [القاعده] و دیگران به جذب پیروان و جوامع را تهدید می کند و یا حتی کل سازمان ملل."

این سفارت همچنین تبلیغ رابطه بین ایالات متحده و عربستان سعودی به عنوان "یکی از اصلی ستون از تلاش جهانی برای از بین بردن و شکست دادن شبکه های تروریستی."

"ما دو کشور را حفظ نشکن ما تعهد خود را به مبارزه با نیروهای شر در هر کجا که وجود داشته باشد" در این بیانیه ادامه داد.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن