1.5 میلیون فایل بیکاری اما در ادامه ادعا می کند با اندکی کاهش

بزرگنمایی این تصویر پیاده عبور جدید وزارت امور خارجه وزارت کار در دفتر ژوئن 11 در کوئینز. فدرال رزرو

توسط MINERALNEWS در 29 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

پیاده عبور جدید وزارت امور خارجه وزارت کار در دفتر ژوئن 11 در کوئینز. فدرال رزرو انتظار دارد که نرخ بیکاری در ایالات متحده هنوز هم بیش از 9 درصد تا پایان سال 2020 است. فرانک فرانکلین دوم/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
فرانک فرانکلین دوم/AP

یکی دیگر از 1.5 میلیون نفر ثبت برای مزایای بیکاری برای اولین بار در هفته گذشته کاهش 58,000.

اما تعدادی هستند که در ادامه به دنبال پرداخت که در ادامه به سقوط به عنوان کارگران بازگشت به شغل خود. وزارت کار گفت: در ادامه ادعا می کند غوطه ور توسط 62,000 به 20.5 میلیون.

در گذشته 13 هفته از اوایل روز از coronavirus بحران جدید ادعا کرده اند بالغ بر متناوب 45.7 میلیون.

این کشور نرخ بیکاری که 13.3% در ماه گذشته حتی به عنوان متحده شروع به سهولت مستندات و بازگشایی اقتصاد خود را. که کمی پایین از ماه آوریل سنبله به 14.7 درصد بود که بالاترین سطح از زمان رکود بزرگ. فدرال رزرو انتظار آن را هنوز هم بیش از 9 درصد تا پایان سال 2020 است.

با مصرف کنندگان حسابداری برای یک تکه بزرگ از فعالیت های اقتصادی این هفته گزارش خرده فروشی بود تا حدودی از یک نقطه روشن. افزایش فروش 17.7 درصد در ماه مه با افزایش شدید در اکثر دسته ها. اما که به دنبال رکورد قطره در دو ماه قبل از و خرید و فروش هنوز بسیار پایین تر از سطح سال گذشته.

بازیابی برگزار شد در بخشی به دلیل ثروتمندترین خانواده های ایالات متحده شده اند هزینه های کمتر در طول coronavirus رکود اقتصادی از کاهش درآمد همتایان با توجه به تحقیقات جدید این هفته.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب