NYPD تعلیق افسر بیش از با استفاده از آشکار سبد در طول بازداشت

یک افسر پلیس شهر نیویورک متوقف شده است پس ظاهرا با استفاده از یک سبد در طول بازداشت در Rockaway کوئینز. NYPD ک

توسط MINERALNEWS در 3 تیر 1399

یک افسر پلیس شهر نیویورک متوقف شده است پس ظاهرا با استفاده از یک سبد در طول بازداشت در Rockaway کوئینز. NYPD کمیسر درموت شیا گفت: این اداره در حال بررسی این حادثه که یکشنبه اتفاق افتاد.

تلفن همراه تصویری به ضرب گلوله توسط یک تماشاچی نشان می دهد چندین پلیس مبارزه به زانو در آوردن یک مرد سیاه و سفید از جمله یک افسر که بازوی خود را در اطراف مرد گردن. یکی از اطرافیان فریاد "جلوگیری از خفگی او!"

پلیس بدن-طب مکمل و جایگزین فیلم که شیا گفت منتشر شد در روح شفافیت نشان می دهد که یک گروه از پلیس, تماشای سه مرد در یک مرور که فریاد طعن و تهمت ها در رهگذران و پلیس. پس از بیش از ده دقیقه یکی از مردان میدارد تا یک کیسه پلاستیکی و نزدیک تر می شود به پلیس میپرسند: "آیا شما می ترسم؟" ماموران سپس به مقابله با او و یک افسر به نظر می رسد به استفاده از یک سبد.

یک صدا شنیده است و گفت: "او را" قبل از این افسران حرکت کردن که لحظاتی بعد پیاده روی دور در دستبند با پلیس است. انسان که شناسایی شده توسط وکیل خود به عنوان 35 ساله ریکی Bellevue به پلیس گفت او اختلال دوقطبی. NYPD گفت: Bellevue گرفته شده بود به یک بیمارستان که در آن او در شرایط خوبی است.

"افسر درگیر در اینجا با استفاده از یک سبد را خفه مشتری من بود تا زمانی که او ناخودآگاه گفت:" لری Zeno با غیر انتفاعی ملکه مدافعان. "این افسر باید از کار اخراج شده و تحت پیگرد قانونی قرار. او کسی است که مرتکب جرم و جنایت در این شرایط است."

Chokeholds ممنوع شده است در شهر نیویورک از سال 1993 اما پلیس به ندرت مجازات شده است برای استفاده از آنها. دولت جدید قانون, و آن را یک جنایت امضا شد در این ماه و به نام اریک گارنر. جلب شد و یک مرد سیاه و سفید از استاتن آیلند که فوت در سال 2014 پس از شهر نیویورک پلیس او را در یک سبد.

این حادثه در کوئینز اتفاق افتاد یک روز قبل از کمیسر شیا برنامه ریزی شده بود به نظر می رسد در جلسات برگزار شده توسط ایالت نیویورک دادستان کل Letitia جیمز در تعاملات بین پلیس و معترضان در تظاهرات اخیر.

در جلسه شیا تا حد زیادی در دفاع از گروه خود در برابر اتهامات بیش از حد از زور در جریان تظاهرات – که در آن پلیس گرفتار شدند در فیلم corralling معترضان مسالمت آمیز بین گروه های زیادی از افسران و هدف قرار دادن آنها را با باطوم هل دادن آنها را به پایین و پاشش آنها را با اسپری فلفل.

شیا ادعا کرد تعداد حوادث کوچک بود با توجه به هفته از تظاهرات مربوط به میلیون ها نفر از فعل و انفعالات. هنگامی که جیمز از او پرسید چرا chokeholds ادامه ذکر بازداشت در کوئینز شیا گفت: برای بسیاری از برخورد پلیس خود را عمل کرده بود با خویشتن داری.

"در پایان داستان که یک افسر قرار دادن دست خود را گردن یک فرد" گفت: شیا که گفت: افسر "بود برخورد سریع با به حالت تعلیق شد. و ما ادامه خواهد داد که به طور جدی و در ادامه به تاکید بر آن در آموزش است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن