تصویری: ویروس شکارچیان به دنبال حل رمز و راز از Coronavirus ریشه

مایکل سامرا و بن de la Cruz/NPR YouTube دانشمندان آموخته اند که یک معامله بزرگ در مورد چگونه رمان cor

توسط MINERALNEWS در 6 خرداد 1399
مایکل سامرا و بن de la Cruz/NPR YouTube

دانشمندان آموخته اند که یک معامله بزرگ در مورد چگونه رمان coronavirus گسترش می یابد. اما یکی از اسرار آنها هنوز در تلاش برای حل کردن است که در آن ویروس شناخته شده به عنوان SARS-CoV-2 آمد از در وهله اول. شواهد علمی نقاط به شدت به حیات وحش و به خفاش ها به عنوان به احتمال زیاد منشاء نقطه.

خفاش ها بسیار مهم برای گرده افشانی گل ها و دانه پراکنده. آنها گرفتن اشکالات آنهایی که همان است که نیش ما و خوردن برخی از محصولات ما. اما خفاش ها نیز هاربر برخی از سخت ترین و شناخته شده بیماری های زئونوز — کسانی که ناشی از میکروب ها که بین حیوانات و مردم است.

به هاری ویروس ماربورگ ویروس Hendra و ویروس Nipah همه پیدا کردن یک مخزن طبیعی در خفاش ها به معنی کسانی که ویروس ها می توانند در زندگی خفاش ها بدون آسیب رساندن به آنها. شیوع بیماری ابولا در غرب آفریقا ترسیم شد به بت مستعمره. ویروس سارس سرچشمه در خفاش ها همراه با دیگر coronaviruses. و در حال حاضر SARS-CoV-2 مرتبط است به خفاش ها بیش از حد. این ویروس تا 96% شباهت ژنتیکی به کروناویروس نمونه های قبلا موجود در خفاش.

در سطح جهانی بیماری های زئونوز شده اند در انتظار برای چند دهه. CDC تخمین می زند که شش نفر از هر ده بیماری های عفونی در افراد آمده از حیوانات. افزایش تعاملات انسانی با حیوانات از طریق توسعه زمین است که تخریب زیستگاه های کشاورزی و دام و حیات وحش تجارت ایجاد کرده اند یک طوفان کامل برای بیماری های نوظهور به نظر می رسد در سراسر جهان پاتوژن هر دو قبلا شناخته شده و به طور کامل رمان.

به اندازه کافی وجود ندارد ژنتیکی شواهد به می دانم که دقیقا چگونه این خاص coronavirus انتقال از حیوانات (به احتمال زیاد خفاش) به انسان ها و این که آیا متوسط حیوان درگیر در زنجیره انتقال است. بیشتر آزمایش ژنتیک و شواهد مورد نیاز است را به طور کامل می دانم که در آن این coronavirus را از آمد. کار ویروس شکار — ردیابی شیوع به منشاء آن نقطه می تواند سال ها طول بکشد. 2003 شیوع سارس مثلا در زمان از یک دهه کار پلیسی نمونه مدفوع و ادرار و یا خون هزاران خفاش نعل اسب در سراسر چین تا زمانی که مطابقت داشت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن