پژوهش و کلمه کلیدی - جنبه ضروری در جستجوگرها

[ad_1] پژوهش و کلمه کلیدی است که در میان این 3 مهم ترین عوامل SEO, همراه با لینک ساختمان و همچنین بازاریابی م

توسط MINERALNEWS در 14 خرداد 1399
[ad_1]

پژوهش و کلمه کلیدی است که در میان این 3 مهم ترین عوامل SEO, همراه با لینک ساختمان و همچنین بازاریابی محتوا است.

وب سایت های متعدد جستجوهای آلی متفاوت از کسانی که با هیچ کدام - وقتی که می آید به انتخاب خود را از کلمات کلیدی.

استفاده موثر از ابزار تحقیقات کلمه کلیدی را قادر خواهد ساخت تا مردم/کسب و کار برای پیدا کردن محبوب ترین ها/تو رفتگی در دیوار سودآور کردهاید مربوط به بازارهای رتبه بالا در جستجو آلی به درایو ترافیک به سایت خود و ترویج محصولات/خدمات خود را با ساخت آنها را بیشتر موثر در بازاریابی است.

چه کلمه کلیدی چیست ؟

این است که یک کلمه خاص که کاربران کلیدی در یک موتور جستجو برای پیدا کردن آنچه که آنها به دنبال.

برای مثال وقتی یک عبارت کلیدی مانند SEO تایپ شده در یک موتور جستجو مانند گوگل و این امر ارائه همه چیز در مورد جستجوگرها است که مربوط به یک کاربر جستجو بر اساس محبوب ترین نمایش داده شد برای آن موضوع.

نتایج رتبه بندی در سفارش بر اساس آنچه گوگل فکر می کند که کاربر بیشتر علاقه مند و آنچه که بیشتر مربوط به خود را پرس و جو.

چرا مهم است به استفاده از کلمات کلیدی دم بلند?

یک مثال از یک مدت طولانی دم کلمه کلیدی "راهنمایی جستجوگرها برای وبلاگ ها". این جستجو موضوع خاص بیش از ساده "SEO" و هر چند بسیاری از آن تنها عملکرد یک عدد کوچکتر از جستجوها در موتورهای جستجو, نتایج جستجو احتمالا بیشتر مربوط به این موضوع است که یک کاربر وب است که به دنبال.

در واقع با استفاده از کلمات کلیدی دم بلند است موثر تر از آنها به کاربران اجازه حذف هر گونه ترافیک که پیدا نکردم این موضوع خاص مفید است. در همان زمان این را به حداقل می رساند مسابقه به دلیل طولانی از کلمات کلیدی هستند که به ندرت در سایت های دیگر.

تنها تعداد کمی از مردم خواهد شد جستجو برای طولانی تر و بیشتر کلمات کلیدی خاص و در عین حال از آن است که بیشتر احتمال دارد برای یک وب سایت برای رتبه بندی بالا از آنجا که رقابت کمتر - به علاوه شانس بیشتری وجود دارد که اکثر این صفحات در حال بهینه سازی شده برای چنین کلمات کلیدی دم بلند.

با استفاده از کلمات کلیدی دم بلند و بزرگ است پس از آن مشخص تر است از کلمه "سئو" که موتورهای جستجو ممکن است فکر می کنم مختلف مرتبط با موضوعات - مانند "SEO tools", "SEO سیستم", "بهینه سازی سایت برای شرکت های بزرگ" و "تغییرات در جستجوگرها" در میان دیگران.

وب سایت هایی که کلمات کلیدی خاص در یک فرصت بهتر بودن رتبه بالا برای این کلمات کلیدی دم بلند.

کلید واژه دشواری

گام بعدی برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای هدف این است که برای درک کلید واژه دشواری به رتبه بالا در موتورهای جستجو. هنگامی که مردم قادر به فکر می کنم از یک عدد از کلمات کلیدی که مناسب این سوال مهم آنها می توانید درخواست خود موارد زیر است:

  • آیا بسیاری از مردم در جستجوی این کلمات کلیدی ؟
  • است که وب سایت خود را به اندازه کافی رقابتی?
  • وجود دارد بسیاری از سایت های است که هم هدف همان کلمات کلیدی ؟
مهم است بدانید که اگر از کلمات کلیدی انتخاب شده را رتبه خوب در موتورهای جستجو.

یک وب سایت ممکن است چیزهایی که مردم در حال جستجو برای بهترین پاسخ به نمایش داده شد خود را و می تواند تولید بسیاری از درآمد حاصل از این کلمات کلیدی, اما اگر آن را نمی توان به دلیل بسیار قوی رقابت تمام تلاش های SEO را در آن قرار داده خواهد فقط به هدر.

[ad_2]
آخرین مطالب