بررسی سر شیشه و میله ای که درون شیشه قرار گرفته است

دکتر براون در زمینه تولید لوازم مربوط به کودکان و نوزادان فعال است. یک تفاوت اساسی بین شیشه شیر های دکتر براون

توسط MINERALNEWS در 20 مرداد 1400

دکتر براون در زمینه تولید لوازم مربوط به کودکان و نوزادان فعال است. یک تفاوت اساسی بین شیشه شیر های دکتر براون و شیشه شیر های عادی این است که بسیار متنوع هستند و در عین حال شیشه شیر های آنتی کولیک تولید می کنند که در ادامه توضیحات بیشتری خواهیم داد. البته می توانید با مراجعه به مقاله ای از مجله رهافان اطلاعات بهتری از این محصول به دست آورید.

مزایای شیشه شیر های دکتر براون

یکی از مزایای مهم این شیشه شیر ها حفظ تمام و کمال مواد مغذی و ویتامین های موجود در شیر که شامل ویتامین های C, A, E می باشند، است. چون در ساخت آن ها از مواد اولیه مرغوب استفاده شده که این موضوع بسیار پر اهمیتی برای نوزادان شماست.

از مزایای دیگر این شیشه شیر ها می توان به عدم ایجاد خلا اشاره کرد. این یعنی شیشه شیر در هنگام مکیده شدن توسط نوزاد دچار خلا نمی شود و بسیار شبیه به سینه مادر عمل می کند.

مورد بعدی هم مجهز بودن این شیشه شیر ها به تخلیه هوای نی دار است که طی فرایندی از ترکیب هوا با شیر جلو گیری به عمل می آورد. همان طور که می دانید ترکیب شیر با هوا سبب نفخ نوزاد و در نتیجه دل درد می شود که بسیار آزار دهنده است. اما این مشکل به راحتی با تهیه و خرید شیشه شیر های دکتر براون قابل پیشگیری می باشد.

بررسی سر شیشه و میله ای که درون شیشه قرار گرفته است

سر شیشه و میله درون شیشه به گونه ای طراحی شده اند که از ورود هوا به درون معده نوزاد جلوگیری کنند. نوزاد هنگام مکیدن شیر مقداری هوا را نیز وارد دهان خود میکند که اگر جلوی این عمل گرفته نشود باعث نفخ و دل درد و در نتیجه کولیک معده می شود‌. این فرایند به راحتی توسط سیستم شیشه شیر های دکتر براون قابل پیشگیری می باشد.

سر شیشه های این برند از مواد اولیه بسیار مرغوب ساخته شده که این عمل موجب میگردد مواد مغذی به طور کامل در شیر حفظ شود و گاها گفته می شود ارزش غذایی مواد موجود در شیر نیز افزایش پیدا می کند.

بررسی قیمت شیشه شیر دکتر براون

قیمت این شیشه شیر ها بسته به نوع طلقی و یا پیرکس متفاوت است. نوع طلقی آن بسیار ارزان تر از نوع پیرکس می باشد. عامل دیگر در تفاوت قیمت نیز مقدار میل شیشه شیر هاست.

آخرین مطالب