دادگاه عالی می گوید تهمت نیست 'ایمنی' از سوابق انتشار هل در کنگره

بزرگنمایی این تصویر دیوان عالی کشور J. Scott Applewhite/AP پنهان کردن عنوان تعویض عنوان J. Sco

توسط MINERALNEWS در 19 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

دیوان عالی کشور J. Scott Applewhite/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
J. Scott Applewhite/AP

دیوان عالی ایالات متحده دست رئیس جمهور تهمت بزرگ از دست دادن سهشنبه حاکم است که او نه "قاطعانه ایمنی بدن" را از داشتن خود را قبل از انتخابات ریاست جمهوری سوابق مالی منتشر شد به نیویورک هیئت منصفه. اما در یک ثانیه تصمیم دادگاه را به عقب رانده برابر وسعت کنگره قدرت.

هر دو مورد به عقب فرستاده شد دادگاه های پایین و بالاتر از همه آمریکایی ها را نمی بینیم رئیس جمهور مالیات قبل از روز انتخابات.

در مورد تهمت بود به دنبال جلوگیری هیئت منصفه حکم از اسناد و مدارک خود را. رای 7 به 2 با قاضی جان رابرتز نوشتن نظر برای اکثریت که تهمت نمی تواند انجام این کار است.

رئیس جمهور به سرعت در پاسخ به این احکام در توییتر گفت: نبرد قانونی که شده است به استراحت قرار داده است "منصفانه نیست به این ریاست جمهوری و یا دولت!"

این احضاریه در دو مورد شامل سوابق مالی تا حد زیادی از قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن رئیس جمهور شد. این احضاریه صادر شده بود به مغلوب ساختن پیشی جستن اما به طور مستقیم به دویچه بانک سرمایه یکی و Ncmec ایالات متحده آمریکا بانک ها و شرکت حسابداری که تهمت و خانواده او و در ادامه به انجام بسیاری از کسب و کار خود را با.

خانه خدمات مالی و هوش و نظارت دولت و کمیته گفت: احضاریه بودند در اعمال خود نظارت و قانونگذاری مسئولیت.

این کمیته گفت: آنها به دنبال تهمت و پرونده برای اطلاع رسانی نیاز به جدید بین المللی پول شویی محدودیت و همچنین برای مقاصد دیگر مانند برای دیدن اینکه آیا اخلاق قوانین باید سخت تر برای جلوگیری از یک رئیس جمهور با منافع کسب و کار با استفاده از دفتر کار خود به غنی سازی خود است.

این احضاریه صادر شده توسط نیویورک هیئت منصفه شامل مداوم و گسترده بررسی است که شامل در میان چیزهای دیگر, hush پول پرداخت می شود به گفته ستاره فیلم Stormy Daniels و زن دیگری در طول سال 2016 انتخابات ریاست جمهوری است.

هیچ شهروند عادی خواهد بود قادر به جلوگیری از چنین احضاریه برای کسب و کار ثبت یا اظهارنامه مالیاتی, اما مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان و موقعیت است که رئیس جمهور است که مانند هر شهروند عادی. بلکه استدلال او این است که او اساسا ایمنی بدن به اجرای قانون در حالی که او در دفتر و به همین ترتیب سیستم ایمنی بدن به کنگره احضاریه.

"دویچه بانک نشسته است بر روی یک گنجینه ای از سوابق ... تهمت درونی مالی اسرار" به گفته دیوید غنی سازی کسب و کار تحقیقات سردبیر نیویورک تایمز و نویسنده کتاب برج تاریکیک کتاب در مورد تهمت و دویچه بانک.

"این در واقع یک جعبه سیاه" غنی سازی مشاهده می شود. "و دویچه بانک یکی از معدود موسسات در جهان است که دارای کلید برای باز کردن آن است."

او گفت که در میان این اسناد نه تنها مغلوب ساختن پیشی جستن اظهارنامه مالیاتی بلکه "ترازنامه اطلاعات صورتحساب درآمد و ... که خود شرکای کسب و کار هستند ... که او صرف سال تلاش برای نگه داشتن از دید عموم پنهان."

مغلوب ساختن پیشی جستن گرفته است از چند میلیارد دلار وام از بانک دویچه اما این ارتباط فراتر از آن با توجه به غنی سازی. این بانک همچنین موفق دارایی های خود و "ارائه خدمات خواستگاری که متصل به مغلوب ساختن پیشی جستن با افراد ثروتمند از جمله برخی بسیار ثروتمند و متصل روس ها بودند که به دنبال سرمایه گذاری در املاک و مستغلات" غنی سازی می گوید.

Ncmec و دویچه بانک نمی شی مطابق با احضاریه. اما مغلوب ساختن پیشی جستن در پا به درخواست دادگاه برای جلوگیری از آنها را از انجام این کار.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن