شهردار نیویورک: مدارس را بازگشایی در پاییز با یادگیری ترکیبی

نیویورک - اکثر دانش آموزان شهر نیویورک را به خود فیزیکی مدارس دو یا سه روز در هفته و یادگیری آنلاین بقیه هم تح

توسط MINERALNEWS در 18 تیر 1399

نیویورک - اکثر دانش آموزان شهر نیویورک را به خود فیزیکی مدارس دو یا سه روز در هفته و یادگیری آنلاین بقیه هم تحت یک برنامه اعلام کرد که روز شنبه توسط شهردار, بیل د Blasio, که گفت که مدارس نمی تواند جای همه دانش آموزان خود را در هر زمان و حفظ امن اجتماعی فاصله.

"اکثر مدارس قادر خواهد بود به تمام بچه های خود را در مدرسه در همان زمان" د Blasio گفت.

د Blasio گفت: پدر و مادر باید این گزینه فقط آنلاین آموزش برای کودکان خود را, اما او گفت: 75 درصد از پدر و مادر که در جواب یک نظر سنجی می خواهم فرزندان خود را در مدرسه در ماه سپتامبر.

رژیم صهیونیستی. اندرو کومو که به درگیری با د Blasio بارها و بارها کنترل شهر را در مدارس و سایر مسائل گفت: تمام مدارس ایالت باید برنامه ای برای بازگشایی ژوئیه 31 و مقامات دولت تصمیم خواهد گرفت که در هفته اول مرداد ماه که آیا برای قبول این طرح و اینکه آیا مدارس بازگشایی خواهد در همه.

"آنها می توانند یک طرح طرح بررسی خواهد شد و سپس ما را قبول یا رد طرح خاص و یا درخواست تغییرات در طرح خاص و سپس جهانی تصمیم به اینکه آیا یا نه هر منطقه مدرسه دوباره باز خواهد شد و خواهد شد که هفته اول از ماه اوت گفت:" کومو که در یک کنفرانس مطبوعاتی در شهر نیویورک در مدت کوتاهی پس از د Blasio این جلسه.

د Blasio گفت: در این شهرستان نزدیک به کار "در هر مرحله از راه را با ایالت نیویورک است."

شهر نیویورک ساختمان مدرسه بسته شد در ماه مارس زمانی که کسب و کارهای غیر ضروری بودند توقیف به توقف گسترش coronavirus.

د Blasio گفت: فقط آنلاین آموزش "شده است واقعا فوق العاده برای دانش آموزان خاص" اما بسیاری دیگر فاقد دسترسی به اینترنت و یا دستگاه های متصل به خود را در کلاس های آنلاین.

مدارس صدراعظم ریچارد کررنزا گفت: پروتکل های جدید برای ماه سپتامبر منتشر خواهد شد شامل پوشش صورت برای دانش آموزان و کارکنان و شبانه تمیز مدارس.

این شهر سیستم مدارس دولتی با 1.1 میلیون نفر است که تا کنون این کشور بزرگترین.

_____

وینو گزارش از Albany, New York.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن