چگونه بسیاری از لینک نیاز دارید ؟

[ad_1] هنگامی که شما برای اولین بار سوار بر روی یک لینک-ساختمان مبارزات انتخاباتی به نظر می رسد بسیار دلهره آ

توسط MINERALNEWS در 11 خرداد 1399
[ad_1]

هنگامی که شما برای اولین بار سوار بر روی یک لینک-ساختمان مبارزات انتخاباتی به نظر می رسد بسیار دلهره آور به فکر کردن در مورد ساختمان صدها یا حتی هزاران نفر از لینک بازگشت به سایت شما. اگر شما یک مبتدی برای ساخت لینک شما ممکن است تعجب که چگونه بسیاری از لینک ها به اندازه کافی ؟ که واقعا بستگی به آنچه شما در حال تلاش برای به انجام رساندن. هدف اصلی از ایجاد لینک به موتورهای جستجو و وب سایت خود را ببینید که مربوط به یک واژه برای جستجو های خاص.

برای مثال اگر شما یک وب سایت ساخته شده در اطراف عبارت کلیدی "چگونه مربای توت فرنگی" شما می خواهید برای ایجاد لینک استفاده کنید که عبارت جستجو برای متن لنگر. هنگامی که شما باید مقدار زیادی از این لینک کلیک کنید پاشیده در سراسر اینترنت موتورهای جستجو سایت خود را به عنوان یک بازی خوب برای آن عبارت جستجو.

هدف اصلی شما این است که به سایت شما مربوط می شود به اندازه کافی به آمده تا در عرض 10 نتایج یک جستجو در گوگل (و دیگر موتورهای جستجو بیش از حد, اما گوگل قطعا اکثر جستجوهای اینترنتی). دقیقا چگونه بسیاری از این لینک ها شما باید بستگی به چند عامل است:

چگونه بسیاری از سایت های رقیب

رفتن به Google.com و انجام یک جستجوی عبارت کلیدی خود را با علامت نقل قول: "عبارت جستجو" سپس نگاهی به ببینید که چگونه بسیاری از وب سایت ها آمده که عبارت دقیق. ایجاد یک لیست از آدرس ها برای بالا 10 وب سایت. در حال حاضر به Yahoo.com و لینک و جستجو برای هر یک از ده تا سایت مثل این: لینک: http://www.siteurl.com که به شما نشان دهد که چگونه بسیاری از لینک های ورودی (لینک) هر وب سایت است. شما همچنین می توانید بررسی خود سایت لینک این راه است. تذکر مفید: اگر شما با استفاده از مرورگر موزیلا فایرفاکس وجود دارد یک پلاگین به نام SEO زلزله که به شما نشان می دهد این اطلاعات به جای انجام آن را به صورت دستی. در حالت ایده آل شما می خواهید برای ایجاد لینک های بیشتر از این سایت در بالا 10 - اما همیشه لازم نیست یا به دلیل عوامل دیگر می تواند حتی بیشتر مهم است مانند:

سن سایت(s)

قدیمی تر سایت دریافت رتبه بالاتر از سایت های جدیدتر بنابراین شما ممکن است به بیمار اگر شما در حال تلاش برای برتر بودن یک سایت و خود سایت نیست که پیر نشده است.

بهینه سازی موتور جستجو

اگر بالای 10 سایت به خوبی بهینه سازی شده برای عبارت جستجو به عنوان مال شما است, آن را بسیار ممکن است برای رسیدن به آنها را در نتایج جستجو را در نهایت.

وجود دارد هیچ قانون سخت و سریع در مورد چگونه بسیاری از لینک به ساخت; بسیار کلی هدف این است که به رفتن نگه دارید تا زمانی که شما حداقل چند صد و یا بهتر رتبهدهی نشده است یک زن و شوهر ، در صورتی که برای تلفن های موبایل مانند آن را برای همیشه لطفا برای شما ممکن است شگفت زده چگونه به سرعت آنها می تواند اضافه کردن.

توجه داشته باشید که تعهد خود را در ساختمان لینک ممکن است حذف بلافاصله. گاهی اوقات آن را طول می کشد چند ماه قبل از اینکه شما شروع به دیدن واضح پیشرفت - اما آن را به خوبی به ارزش تلاش در دراز مدت است.

[ad_2]
آخرین مطالب