چگونه برای شروع یک کسب و کار اینترنتی - ملزومات تحقیقات کلمه کلیدی Part 2

[ad_1] مقاله قبلی من رفت و بیش از برخی از ملزومات اساسی پژوهش و کلمه کلیدی. اما اگر شما واقعا می خواهید به دا

توسط MINERALNEWS در 14 خرداد 1399
[ad_1]

مقاله قبلی من رفت و بیش از برخی از ملزومات اساسی پژوهش و کلمه کلیدی. اما اگر شما واقعا می خواهید به دانستن برخی از اسرار در مورد چگونگی شروع یک کسب و کار اینترنتی ، اگر شما خوانده اید من اولین مقاله من می خواهم شما را تشویق به انجام این کار به طور کامل دنبال استراتژی من.

در اینجا یک زن و شوهر از روش شما می توانید استفاده در تحقیقات کلمه کلیدی خود را که کمک خواهد کرد که شما را جدا از رقابت است.

استفاده از سوالات به عنوان کلمات کلیدی. هنگامی که انجام تحقیقات خود را آگاه از مشکلات و یا سوالاتی که جستجوگران وب درخواست می شود ممکن است برای حل یک مشکل است. برای مثال بیایید نگاهی به بخش خاصی از "وکیل" را جستجو کنید تو رفتگی در دیوار.

توجه: پس از آن است که یک تو رفتگی در دیوار که استفاده کنم و باید منصفانه به دیگران آنها درگیر هستند من نمی خواهد فاش واقعی عبارات کلیدی. اعداد هستند اما نتایج واقعی از تحقیقات من.

آن است که بسیار رقابتی تو رفتگی در دیوار و بر روی سطح آن ممکن است به نظر می رسد بیش از حد دشوار است به آن را به ارزش تلاش. با استفاده از روش های استاندارد شما خواهد بود قادر به پیدا کردن یک کلمه کلیدی است که به شما یک شانس بسیار خوبی برای موفق بودن در این تو رفتگی در دیوار.

"WXYZ WXYZ وکیل" نزدیک به 3000 جستجو در هر ماه و در عین حال تنها 34,000 نتایج جستجو بر روی اینترنت. مقایسه کنید که به "XYZ وکلای" است که تنها 3 بار تعداد جستجوها در 9000 اما 10 برابر میزان رقابت در 334,000. "WXYZ WXYZ وکلای" خواهد بود یک انتخاب بسیار خوبی در این تو رفتگی در دیوار.

اما در حال حاضر اجازه دهید با استفاده از یک سوال برای حل مشکل, برای مثال, "چگونه برای دریافت xxx xx x ". که عبارت اگر چه آن را 5 بار کمتر جستجوهای سپس "WXYZ WXYZ وکلای" در 600 در هر ماه آن دارای 340 بار رقابت کمتر در تنها 92! بر اساس این اطلاعات و با کمی تلاش شما می تواند در دمای 20 بازدید کنندگان به سایت شما روزانه که هدفمند به یک مشکل خاص چا اعظم.

با استفاده از این روش برای تو رفتگی در دیوار شما فکر می کنم مشکلات و چگونه سوال می توان این تعبیر. استفاده از آنها به عنوان کلمات کلیدی و انجام استاندارد و تحقیقات است.

نگاه به استفاده از کلمات دارای غلط املایی. بله این یک واقعیت است که هر کس نمی تواند طلسم را کاملا در واقع کاملا چند مردم نمی توانند. نتیجه این است که در موتورهای جستجو رتبه بندی این کلمات درست مانند هر دیگر در حالی که بسیاری از بازاریابان اینترنتی در تلاش هستند تا همه چیز را کامل در سایت خود.

نتیجه این است که وجود دارد مقدار زیادی از فرصت های فقط در حال انتظار برای کسی که برای انجام پژوهش و عمل است. برای مثال یکی از بسیار محبوب عبارت در "مالی" تو رفتگی در دیوار می تواند یک فرصت بسیار عالی.

املای صحیح وجود دارد بیش از 100,000 جستجو در هر ماه و 15 میلیون و نتایج. اما املای غلط بکار بردن فقط یکی از کلمات و الماس در خشن به نظر می رسد بیش از 7000 جستجو در هر ماه و تنها 25,000 نتایج.

با استفاده از این دو روش می تواند یک تفاوت بزرگ در تلاش های بازاریابی خود را. دانستن چگونه به استفاده از این عبارت کلمه کلیدی در مبارزات انتخاباتی خود را خواهد بود که موضوع مقاله آینده بنابراین در ارتباط باشید و بهترین باشید.

[ad_2]
آخرین مطالب