کمتر آسان اما واقع بینانه تر راهنمای برای تبدیل شدن به یک نویسنده محتوا

ترک انتقادات و پیشنهادات بیشتر از 11 دقیقه ، اگر شما مانند بسیاری از مترجمان آزاد, شما ممکن است تعجب: م

توسط MINERALNEWS در 14 اردیبهشت 1399

بیشتر از 11 دقیقه ،

اگر شما مانند بسیاری از مترجمان آزاد, شما ممکن است تعجب:

  • ممکن است وجود داشته باشد یکی دیگر از راه به مکمل درآمد من?
  • چیز دیگری که من باید انجام دهید برای افزایش درآمد من?
  • من یک مقدار زیادی از مهارت های. چگونه می توانم استفاده از آنها برای ایجاد منابع متعدد درآمد ؟
  • بود مستقل یک ایده بد?

این مقاله در مورد 2 سال سفر چگونه یک نویسنده محتوا و دقیقا آنچه که من برای ساخت یک منبع درآمد دیگر از جمله در نهایت شروع خود من محتوای آژانس.

آن را در اوایل سال 2018 است. من در وسط و در عین حال یکی دیگر از قحطی چرخه.

قلب من در گلو من. که تبدیل به یک احساس طبیعی در صبح یک قحطی چرخه. به خصوص زمانی که متوجه شدم که پرداخت اواخر برای ترجمه کار من 2 ماه قبل از هنوز هم تا به حال در آمده است.

این ایده تا به حال شده است در سر من که از 2 سال قبل در سال 2016 زمانی که من redid من مستقل مترجم سایت. من احساس اعتماد به نفس به نوشتن کپی خودم, بنابراین من به استخدام کسی برای انجام آن است.

این نقل قول به شرح زیر بود:

how much should a content writer charge

در آن زمان این بود که یک سرمایه گذاری بسیار سنگین برای من (معادل نزدیک به 700 دلار در سال 2016). اما من می خواستم بهترین راه حل برای کسب و کار من.

من دریافت و ارسال کپی به من پرداخت می شود برای. من تا به حال به دوباره و بازنویسی آن را چند بار در طول عمر از من ترجمه سایت. من متوجه شدم که این چیزی بود که من می تواند انجام دهد – و بهتر است. آن زمان من چند سال قبل از من در زمان هر گونه اقدام در تحقق این.

آن را در سال 2018 زمانی که من تصمیم به استفاده از مهارت های من به copywriting است. این مسیر تبدیل به سودآور نوشتن مطالب کسب و کار من در حال حاضر.

چگونه برای تبدیل شدن به یک نویسنده محتوا

پس از خواندن این مقاله, شما می دانم:

آنچه که محتوای نوشتن?

پس از یک در حالی که غواصی عمیق به نوشتن آزاد جهان, من متوجه شده ام یک تمایز روشن – به نظر من – بين نویسی و نوشتن مطالب. من یک اولویت روشن برای دومی.

Copywriting است که نوشتن به صورت:

  • تبلیغات
  • فروش صفحات
  • فروش ایمیل
  • صفحات فرود
  • سایت کپی
  • Microcopy

....و غیره.

این یک فروشنده در نوشتن. هدف آن است که برای تبدیل.

من چیزی در مقابل فروش, اما من ترجیح می دهم فریب از محتوا است.

نوشتن مطالب است:

  • جستجوگرها نوشتن
  • پست های وبلاگ
  • دوره های
  • منابع
  • چگونه به راهنماهای
  • محتوای رسانه های اجتماعی

هدف از محتوا است که به آموزش الهام بخش و ایجاد اعتماد. آن را ایجاد اعتبار. این یک راه برای به اشتراک گذاشتن تجربه خود را.

من در زمان همه (رایگان) دوره مورد copywriting است. من بلعیدم هر پست وبلاگ در اینترنت.

پس از دو سال به عنوان یک نویسنده مطالب این مهارت من را در بر داشت به مفید هستند:

  • SEO – درک چگونه جستجوگرها نوشتن آثار است که تا بحال من با ارزش ترین دارایی
  • نوشتن برای مصرف اینترنت
  • طراحی اولیه
  • تو رفتگی در دیوار تخصص
  • یک ذهن باز و یک کم نفس (بله, این مهارت را یاد بگیرند)
  • تحقیق و مصاحبه
  • شبکه

بسیاری از این مهارت ها در حال انتقال میباشد. آنها مفید است, آیا شما می خواهید به یک نویسنده محتوا و یا یک استراتژیست.

در حال حاضر من به شما بگویم که چگونه من زمان گسترده شده است به عنوان یک نویسنده محتوا.

چگونه نویسندگان مطالب خود را صرف ؟

من نمی توانم به شما بگویم در مورد "یک روز در زندگی" چرا که من چند چیز در یک بار. آزاد حکیم: من یک مترجم و نویسنده محتوا. اما من هم یک وبلاگ نویس (شور و شوق پروژه – unbillable) و من اجرا b2b بازاریابی محتوا ،

how do content writers spend their time

بنابراین من هم به عنوان یک نویسنده محتوا و شکستن درصد از وقت من از آن:

  • 20% پژوهش است. نه فقط در مورد موضوع من نوشتن در مورد. من انجام تحقیقات کلمه کلیدی مشتری تحقیقات و من مطالعه وبلاگ ها شبیه به آنچه که من نوشتن. به خصوص کسانی که از رتبه در صفحه اول گوگل.
  • 20% استراتژی است. برنامه ریزی چگونه تمام وبلاگ ها با هم کار خواهد کرد. مستند هدف از آنچه که من نوشتن. برنامه ریزی عناوین و سرفصل های زیر.
  • 10% یادگیری است. بسیاری از یادگیری می آید از دیگر وبلاگ ها و یا اثرگذارندهها در LinkedIn. من گاهی اوقات گوش دادن به پادکست ها. گاهی اوقات من هم دوره. من کوتاه توجه و تعهد به مسائل من را به چوب به وبلاگ.
  • 10% شبکه. من صرف 1 ساعت در روز در شبکه LinkedIn. که ترکیبی از نوشتن و در واقع داشتن مکالمات. این کمک می کند تا مشتریان, اما همچنین کمک می کند تا من یاد بگیرند. شما همچنین نیاز به یک شبکه برای محتوای ترویج و توزیع.
  • 40% نوشتن. من صرف کمی کمتر از نیمی از وقت من در واقع نوشتن.

من همچنین باید ذکر مجدد و بهینه سازی. من زمان زیادی را صرف رفتن به پست های قدیمی و به روز رسانی آنها. برای من و مشتریان – به آزمون تئوری و ببینید که اگر ما می تواند به بهبود معیارهای.

به هر حال من پرت شدن.

شما ممکن است کنجکاو در مورد آنچه منظور من وقتی که من می گویند استراتژی است. این چیزی است که شما نیاز به یادگیری به عنوان یک نویسنده محتوا?

چه استراتژی محتوا

من فکر نمی کنم که مطالب نویسندگان نیاز به می دانم که چگونه برای ایجاد یک استراتژی محتوا. اما آنها نیاز به درک. و آنها نیاز به دانستن چگونه برای نوشتن استراتژیک است.

من یک بیت از یک دمدمی مزاجی کنترل (کار بر روی آن) بنابراین من ترجیح می دهم به طراحی استراتژی های خودم. من می خواهم نویسندگان که من استخدام برای درک استراتژی است. در غیر این صورت مطالب خود را – با این حال خوب- نمی رسیدن به اهداف من است.

محتوای استراتژی است که طرح خود را برای دستیابی به یک هدف خاص و با محتوا.

این هماهنگی با آنچه که شما ایجاد خود را با نهایی هدف کسب و کار. فرد ایجاد محتوا نیازی به ایجاد استراتژی. اما آنها نیاز به آن را درک کنند.

من نمی خواهد به عمق استراتژی محتوا در اینجا. است که چرا شما در حال خواندن این. اجازه دهید در حرکت است.

من نوشت: یک غیر قاطع طرح کسب و کار برای مترجمان آزاد

چقدر فراموش نویسندگان مطالب را

آن بستگی دارد.

درست مثل اکثر مستقل خدمات حقوق و دستمزد خود را بستگی دارد:

  • چقدر شما می توانید در تو رفتگی در دیوار و
  • چه نتایج به شما ارائه می کنند

شما در برخی از وب سایت های مستقل است که مردم در حال پرسیدن 10 دلار برای 1000 کلمه پست. Big-time نویسندگان می توانید بپرسید برای هزاران نفر برای یک پست (معمولا بیش از 1 ، 000 کلمات هر چند 😅).

با توجه به Indeed.com متوسط نویسنده محتوا در ما باعث می شود $17/ساعت اما من هرگز پذیرفته شده است که پایین ترین نرخ. آن را نیز می گوید, متوسط, مترجم, حقوق و دستمزد $19/ساعت, بنابراین من می خواهم آن را با یک دانه نمک است. توده ها از "پایین فیدر" احتمالا انحراف این داده ها.

Payscale.com می گوید که به طور متوسط حقوق و دستمزد برای یک نویسنده محتوا است $45,377.

متوسط مهم نیست که اگر شما در حال رفتن به بسیار جذاب است.

اگر شما می توانید اثبات که مطالب خود را تبدیل به واجد شرایط ترافیک و یا فروش شما می توانید هزینه بیشتر.

$10 پست وبلاگ است که یک کالا – محتوای مطالب را به خاطر. $500 پست وبلاگ است که یک سرمایه گذاری با نتایج رود.

قیمت گذاری هر آنچه که شما از آن است. ارزش بیشتر می توانید آشکارا ارائه بیشتر شما می توانید برای درخواست.

حالا بیایید نگاهی به در چگونه شما در واقع می توانید به کسب و کار از نوشتن مطالب.

چگونه شروع به نوشتن مطالب

من حرکت به سرعت از طریق مرحله اصلی است که برای نوشتن یک مقدار زیادی.

اولین وبلاگ من بود گارفیلد fan club سایت در اواخر 90s. من حتی تا به حال یک عضو منطقه است.

سپس من تا به حال یک زن و شوهر از دیگر تصادفی در وبلاگ برای استفاده شخصی است. زمانی که من می خواستم برای ساخت یک مخاطب شروع کردم خیلی وحشتناک وبلاگ در سال 2013 در مورد تناسب اندام و تغذیه. من حتی نمی خواهد به آن لینک آن را بیش از حد شرم آور.

اول شما محتوای احتمالا بد است. که خوب است.

شما نیاز به دریافت از طریق چیزهای بد شروع به نوشتن چیزهای خوب.

هیچ نویسنده, طراح YouTuber و یا هر کسی که هر چیزی را خوب آغاز شده توسط انجام آن را به خوبی. آنها فقط شروع به انجام آن است. اما شما نیاز به شروع به نوشتن چیزهای.

این پست نیست در مورد چگونگی نوشتن آن را در مورد چگونه پول به نوشتن مطالب.

شروع به نوشتن روزانه در حال حاضر بنابراین شما می توانید سرعت را از طریق منحنی یادگیری. آیا منتظر نیست برای رسیدن به کمال. که فقط آهسته یادگیری خود را.

به طوری که همه به من می گویند در مورد آن.

بقیه این بخش را پوشش چگونه برای شروع یک کسب و کار نوشتن مطالب.

آن را پوشش می دهد:

  • نوشتن آزاد سوله
  • نوشتن نمونه کارها نمونه
  • چگونه به گام نوشتن آزاد
  • چگونه می توانید یک کار نوشتن
  • بهترین رایگان نوشتن مطالب آموزشی و منابع
  • بهترین مطالب نوشتن ابزار

بیایید شیرجه رفتن در:

نوشتن آزاد سوله

تو رفتگی در دیوار خود را با ارزش ترین دارایی.

خودتان را در چشم انداز خود را در کفش.

آنچه را که شما سرمایه گذاری پول بیشتر ؟ نویسنده ای که می توانید:

  • ایجاد شما به عنوان یک قدرت
  • ایجاد اعتماد در میان همسالان خود
  • نشان می دهد که شما می دانید آنچه شما در حال صحبت کردن در مورد
  • ایجاد محتوا که دوست داشت و به اشتراک گذاشته می شود
  • می داند که چگونه می توانید مطالب خود را رتبه بندی
  • باعث می شود شما به نظر می رسد مانند یک نابغه badass

یا یک نویسنده که:

  • می نویسد فوق العاده generic محتوا
  • "می توانید در مورد هر چیزی بنویسید"
  • می نویسد: خلاصه ای از چند مقاله آنها در بر داشت در گوگل
  • نمی دانم هر چیزی در مورد بخش خود یا مخاطبان
  • می نویسد ناشیانه و یا مانند یک معلم مدرسه ابتدایی بالاتر

اما نه همه نویسندگان خوب می دانم که در مورد جستجوگرها, رسانه های اجتماعی و یا هر عمودی بر روی زمین است.

را انتخاب کنید تو رفتگی در دیوار یک نیاز خاص (به عنوان مثال جستجوگرها و یا فکر رهبری) و یا مخاطبان خاص (به عنوان مثال femtech و یا املاک و مستغلات). شیرجه رفتن عمیق به آن است.

این است که چگونه شما خودتان را جدا از بقیه. این است که چگونه شما می تواند شارژ بزرگتر حق بیمه.

در اینجا لیستی از بیشترین سود نوشتن سوله با اقتباس از Elna قابیل.

  • امور مالی
    • امور مالی شخصی
    • حسابداری
    • مالی سهام
    • Cryptocurrency
    • بودجه/صرفه جویی
  • بازاریابی دیجیتال
    • سهامداران بازاریابی مشاوره
    • بازاریابی ایمیل
    • رسانه های اجتماعی – Pinterest, Instagram, Snapchat, و غیره...
    • اطلاعیه های فشار
    • بهینه سازی موتور جستجو
    • تجارت الکترونیک
  • آموزش و پرورش
    • کالج, زندگی
    • آموزش و پرورش دفترچه راهنما/دوره های آموزشی
    • اخبار موضوعات
    • مهد کودک و پیش-k
  • جایگزین سلامت
    • آلی زندگی/Non-GMO
    • تخصص رژیم غذایی – Keto متناوب سرخپوشان و غیره
    • مکمل های
    • روغن CBD
    • بدنسازی
    • بهبودی اعتیاد
    • در حال اجرا
    • زندگی ارشد
  • تصویری اسکریپت
    • البته درس
    • کمپین تبلیغاتی ویدئوها
    • Tripwire تصویری کپی
    • فروش صفحه تصویری کپی
  • غذا و شراب
    • تکنیک های پخت و پز
    • بررسی محصول
    • توسعه دهنده دستور غذا
    • مواد غذایی حوادث
    • اخبار صنعت
    • شراب آبجو copywriting (persian)
  • ایمیل
    • خبرنامه
    • ایمیل قیف فروش
    • صفحه فرود, کپی
    • بازاریابی مواد
    • کمپین های ایمیل

یکی را انتخاب کنید و شیرجه رفتن عمیق!

نوشتن نمونه کارها نمونه

من در حال حاضر سال تجربه ترجمه هنگامی که نویسنده شدم.

من فکر کردم این امر می تواند آسان گذار.

من نا امید شده بود: من می توانم با استفاده از ترجمه من در کار نوشتن من نمونه کارها.

من همچنین متوجه شدم که محتوای خریداران نمی کاردانی مترجمان به عنوان نویسندگان.

ما نویسندگان است. اما من ترجمه آنلاین پروفایل اشتباه محتوا خریداران. من موقعیت خاموش بود و هیچ کس درک آنچه که من انجام داد.

به جای تلاش برای آموزش آنهاآن را آسان تر برای من به نام تجاری جدید به عنوان یک نویسنده.

برای انجام این کار من تا به حال برای شروع از صفر است.

شروع کردم با رسیدن در Facebook Groups برای کارآفرینان که ممکن است بخواهید برخی از محتوای رایگان.

how to become a content writer

من به آنها یک کپی رایگان در ازای یک قطعه نمونه کارها و گواهی نامه در ارتباط با.

how to become a content writer

من رسیده به کارآفرینان محلی برای دیدن اگر من می تواند یک تیم داوطلب عضو. من سر شد از محتوای این رویداد محلی برای یک زمان کوتاه است. من هم ساخته شده است برخی از روابط جامد در بارسلونا را راه اندازی ،

how to become a content writer

این نیز به من بیشتر جامد توصیفات چند ماه بعد:

how to become a content writer

اصلی ترین چیزی که من تا به حال انجام بود همسر من, غرور, کار به صورت رایگان و انجام بهترین من.

من واقعا یک نمونه دیگر.

در حال حاضر من معمولا چشم انداز ارسال لینک به مقالات چاپ شده من نوشته شده است.

قادر به رشد نشان می دهد بزرگترین قطعه نمونه کارها از همه است.

اما من هنوز هم به شما نشان می دهد آنچه در نمونه کارها من شبیه در پایان 2018:

content writer portfolio

نوشتن من نمونه کارها وقتی که من آغاز شده است

من نمی خواهد می گویند من آن را دوست دارم در حال حاضر, اما آن را به من داد چیزی برای نشان دادن به مشتریان بالقوه است.

فرمول بود:

  1. ارائه با نام تجاری
  2. آنچه که من قرار بود برای رسیدن به
  3. محتوا (لینک آن منتشر شده آنلاین)

من هم انداخت در برخی از بازاریابی ترجمه برای اضافه کردن برخی از گوشت به آن است.

شروع به ساخت یک نمونه کارها به چیزی برای نشان دادن به چشم انداز. نمی عقده روحی بیش از حد طولانی در مورد آن – هنگامی که شما یک چند عالی همه چیز شما می توانید شروع به شارژ.

چگونه یک فری لنس کار نوشتن

✅ بهترین شغل نوشتن من تا کنون بدست هستند و از طریق شبکه.

من از مشتری های امروز – که وبلاگ من در حال حاضر اجرا با 100% که پرواز من به Cartagena برای یک رویداد صنعتو چه کسی اجازه داده است برای به اشتراک گذاشتن نتایج درخشان به مشتریان بیشتر – در یک جشن تولد.

تولد پسر من در راه اندازی شبکه های رویداد.

بدون رفتن به جهان و blabbering در مورد اینکه نویسنده این هرگز امکان پذیر است.

✅ بخش دوم-بهترین مکان من و بعد فورا رفت واز نوشتن شغل از LinkedIn. LinkedIn یک goldmine برای افرادی که استفاده از آن حق است.

شما نیاز به فعال بر روی پلت فرم پست غالبا و تعامل با افراد دیگر مطالب. آن را مدت طولانی بازی.

✅ بخش سوم-بهترین مکان را پیدا کردم نوشتن شغل از طریق Facebook شدند. در expat گروه digital nomad گروه کارآفرین گروه شما نام آن را. مردم پست و شغل در همه زمان ها وجود دارد.

من چند شغل نوشتن از سیستم عامل مانند Upwork اما من پیدا کردم آن را به چالش کشیدن برای پیدا کردن بلند پروازانه و پرشور مشتریان وجود دارد.

در هر صورت وجود دارد چند سودآور مستقل از سیستم عامل است که به خوبی پرداخت می شود شغل. من نوشت: یک پست وبلاگ در مورد آنها در اینجا.

اینکه یک نویسنده محتوا بدان معنی است که شما یک زندگی طولانی ،

از این رو بخش بعدی که در آن به یادگیری در مورد نوشتن مطالب.

بهترین رایگان نوشتن مطالب آموزش

بیایید شیرجه رفتن به بخش مورد علاقه من: یادگیری!

من صحبت های زیادی در مورد چگونه برای رسیدن به کسب و کار از نوشتن مطالب. اما شما نیاز به یادگیری در مورد چگونه به انجام این محتوا نوشتن.

در اینجا من منابع مورد علاقه:

یکی از مورد علاقه من آنلاین منابع HubSpot آکادمی ارائه می دهد دوره های آموزشی رایگان در ورودی, رسانه های اجتماعی, cotent بازاریابی و بیشتر.

Ahrefs یک لینک ابزار ساختمان و آن را بسیار عملی و آسان برای اعمال و آموزشی وبلاگ در مورد SEO و پیوند ساختمان.

برایان دین پادشاه جستجوگرها وبلاگ بزرگ با خیلی مطالب شگفت انگیز من حتی قادر به رفتن را از طریق آن تمام نشده است. همه چیز بسیار عملی است با یک تن از تصاویر – آن را می سازد آن را آسان به سرعت اعمال می شود آنچه به شما آموخته ام.

یکی دیگر از ورودی و بهینه سازی وبلاگ در عمق ، شما واقعا هرگز نیاز به رفتن "رسما" مطالعه جستجوگرها با این وبلاگ در دسترس آنلاین به صورت رایگان.

یک 5-7 دقیقه طولانی روزانه پادکست بازاریابی توسط کارشناسان نیل پاتل و Eric Siu. من گوش دادن به این هر روز صبح در حالی که من و الهام گرفته برای تست چیزی جدید در هر زمان.

غیر-SEO, بازاریابی محتوا, آموزش وبلاگ. دوباره مقدار زیادی از نمونه عملی و صفر کرک.

یادگیری در مورد dataand نحوه استفاده از گوگل آنالیز برای بهتر رانندگی خود را در استراتژی محتوا. دریافت رایگان صدور گواهینامه.

دوره های رایگان و صدور گواهینامه توسط Facebook خود را در مورد چگونگی به بازار با Facebook و اجرای تبلیغات است.

بهترین مطالب نوشتن ابزار

من نمی خواهم به می گویند خداحافظ و بدون دادن به شما چند ابزار استفاده کنم برای نوشتن محتوای خوب.

برای نوشتن به وضوح من با استفاده از همینگوی ویرایشگر. این یک ابزار رایگان است که نمرات نوشتن خود را بر اساس چگونه از آن آسان است به عنوان خوانده شده. من سعی کنید به هدف برای درجه 5 یا پایین تر.

heminway editor write content

برای نوشتن به درستی استفاده کنم Grammarly, پلاگین.

زمانی که من کار را برای مشتریان من همیشه یک مؤلف ، من نوشتن بیش از حد سریع و همیشه غلط املایی در نوشتن شخصی.

برای پژوهش و کلمه کلیدی استفاده کنم Ahrefs. آن را بسیار گران قیمت اما بهترین ابزار تحقیقات کلمه کلیدی در بازار است. بدون آن من نمی توانم به این نتایج نیاز دارم برای مشتریان من. جایگزین هستند Mangools, SEMRush و Ubersuggest.

شما می توانید برخی از ابزار بیشتر و منابع استفاده کنم در صفحه منابع.

بیرون رفتن و تبدیل شدن به یک نویسنده محتوا!

من امیدوارم که این مقاله برای شما مفید خواهد بود.

این یک سفر طولانی با بسیاری از آزمون و خطا برای من و من هنوز هم چیزهای زیادی برای یادگیری.

پس از نوشتن تعداد زیادی کردم و بسیار علاقه مند به ساخت یک استراتژی تیم ها و سیستم ها و راه اندازی آژانس من در آغاز این سال است.

اجازه دهید من می دانم چگونه شما دوست game, این پست در نظرات زیر و آنچه که من می تواند اضافه کردن به آن را بیشتر مفید به شما!

با تشکر برای خواندن.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن