نرخ ترجمه تخصصی حسابداری

نرخ مبادلاتمحلی این کاربرگ به گونه ای طراحی شده است که خواننده می تواند سناریوهای "چه می کند اگر" را با مقادی

توسط MINERALNEWS در 7 اردیبهشت 1399

نرخ مبادلات
محلی این کاربرگ به گونه ای طراحی شده است که خواننده می تواند سناریوهای "چه می کند اگر" را با مقادیر و نرخ FX شبیه سازی کند. قیمت های FX به صورت مستقیم و غیر مستقیم در دسترس هستند. نرخ مستقیم هزینه ای است که به دلار آمریکا برای خرید یک واحد از ارز خارجی ارائه می شود. نرخ غیرمستقیم تعداد واحدهای ارزی است که می توان برای یک دلار آمریکا خریداری کرد. اطلاعات نرخ فعلی FX فعلی و تاریخی از وب سایت هایی مانند OANDA در www.oanda.com ، فدرال رزرو در www.federalreserve.gov/releases/H10/hist یا بانک مرکزی فدرال رزرو سنت لوئیس در www.stls .frb.org / fred .

این برگه ها تقریباً بر اساس روابط دلار ین و آمریکا با نرخ دلار FX استفاده می کنند. رابطه بین نرخ ارز فعلی و تاریخی در نمایشگاه 3 و 4 نشان می دهد که ین در برابر دلار تقویت شده است. در نمودار 4 سود (اعتبار) 63،550 دلار در حساب OCICTA نشان داده شده است زیرا داراییهای خالص با نرخ بالاتر از نرخ هایی که برای سهام مشترک استفاده می شود ، ترجمه می شوند ، درآمدهای پس انداز شده و درآمد خالص حاصل از عملیات را ترجمه می کنند. مورد "درآمد خالص از عملیات" برای جلب توجه خواننده به این واقعیت است که میانگین وزنی وزن در همه شرایط قابل استفاده نیست.

اگر نرخ ارز در طول سال تغییر نکرده بود ، داراییهای خالص به جای 618،750 دلار افزایش می یافتند یعنی افزایش 68،750 دلار. درآمد خالص شرکت تابعه خارجی تنها 57200 دلار (6،500،000 * 0.0088) خواهد بود. درآمد خالص ترجمه شده گزارش شده 5200 دلار بالاتر از مقدار ممکن است اگر نرخ FX در مقابل 0.0088 در مقابل 0.0088 میانگین وزن باقی بماند ، باشد. تغییر در نرخ FX درآمد خالص شرکت فرعی را 9٪ افزایش داد.

CTA مبلغ 63،550 دلار در این مثال ساده را می توان به دو قطعه تقسیم کرد:

دارایی خالص در BOY * (FX در EOY - FX در BOY) = 56،000،000FC * (0.0099 - 0.0088) = 61،600 دلار

درآمد خالص * (FX در EOY - FX در w / AVG) = 6،500،000FC * (0.0099 - 0.0096) = 1950 دلار

تأثیرات خاص ترجمه اغلب در بخش مدیریت گزارش سالانه یا در یادداشتهای صورتهای مالی صورت می گیرد.

مسئولیت انتقال دوره ای
خطرات حسابداری ممکن است محافظت شود. یکی از راههایی که شرکتها ممکن است از سرمایه گذاری خالص خود در یک شرکت فرعی محافظت کنند ، گرفتن وام به ارز خارجی است. اگر شرکت ها از این نوع خطر محافظت کنند ، تغییر در ارزش پرچین به همراه CTA در OCI گزارش می شود. در نمایشگاه 5 وضعیتی نشان داده شده است که شرکت مادر در وام خرید وام با ارز خارجی در مبلغی معادل سرمایه گذاری اصلی خود در شرکت فرعی در نظر گرفته است. مبلغ وام در تاریخ معامله به دلار آمریکا تبدیل می شود و سپس تحت بیانیه FASB تعدیل می شود. 133 ، حسابداری برای ابزارهای مشتق شده و فعالیتهای مسخره ، بر روی كتابهای والدین با نرخ ترازنامه نهایی.

از زمان تقویت دلار آمریکا ، مقدار دلار آمریکا برای پرداخت بدهی 61.600 دلار کاهش یافته است. این کاهش تمام CTA را جبران نمی کند زیرا در CTA تأثیر دارد زیرا درآمد خالص با نرخ متوسط ​​وزنی ارز ترجمه می شود.

پرچین یک موضوع پیچیده است و تنها یک راه اساسی برای پرچین نشان داده می شود. برخی از بنگاه ها به دلیل توزیع دارایی ها و بدهی های فرقه ارزی خود ، هجوم طبیعی را تجربه می کنند. شركتهای مادر ممكن است تا زمانی كه بدهی تحت قوانین حمایت مالی صلاحیت داشته باشد از بدهی های بین شركت حراست نمایند. دیگران تصمیم می گیرند اسناد و مدارک مانند موارد زیر را وارد کنند: قراردادهای روبرو ارز خارجی قراردادهای گزینه ارزی مبادله ارزی

http://tinyurl.com/ycm9949s
https://rebrand.ly/56jz9x1
https://bit.ly/2KxJG7d
https://is.gd/rKTwXp
https://v.ht/LpE9I
https://plink.ir/Ndz43
https://u.nu/axyt9
https://clck.ru/NAANo
http://ulvis.net/yb2w
https://cutt.ly/5yp6W6C
https://shrtco.de/zDiMR

منبع: https://1da.ir/EzwWI

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن