بهینه سازی وب سایت ممکن است منجر به ترافیک وب سایت بیشتر

[ad_1] تبلیغات شما می توانید بهترین و به دنبال سایت در وب اما چه خوب آن را انجام دهید اگر هیچ کس نمی تواند آن

توسط MINERALNEWS در 23 خرداد 1399
[ad_1]

تبلیغات
شما می توانید بهترین و به دنبال سایت در وب اما چه خوب آن را انجام دهید اگر هیچ کس نمی تواند آن را پیدا کنید ؟ این است که در آن تبلیغات و ترویج می آید. ترویج سایت خود را در rigth کانال های آنلاین شما می توانید ببینید که در آن طول می کشد کمی از عضله و بسیاری از می دانم که چگونه به منظور آشنا کردن افکار عمومی از محصولات یا خدمات خود را.

وجود دارد چند راه برای تبلیغ سایت خود در اینترنت از قبیل جستجو پرداخت (PPC) آن را در فوری ترافیک, اما دوباره, شما باید برای آن پرداخت. اگر شما می خواهید فوری بازدید کنندگان به سایت خود این ممکن است بهترین گزینه در این زمان برای شما.

SEO و تبلیغات اجتماعی معمولا گزینه های رایگان اما در آن طول می کشد بسیار طولانی برای رسیدن یافت نشد برای کلمات کلیدی خود را ارگانیک در انتخاب خود را در بازار. اگر شما می خواهید برای جذب بازدید کننده که علاقه مند هستند در نام تجاری خود را, شما نیاز به هدف قرار دادن ترافیک بالا کانال ها و بالا بهبهان/دا سایت های که در حال حاضر مقدار زیادی از ترافیک.

نوشتن محتوا در Web 2.0 مشخصات سایت است شکل دیگری از تبلیغات است. مطمئن شوید که شما نوشتن طولانی محتوا (1000-1500 کلمات) و با استفاده از توصیف متا و ارتباط داخلی و همچنین لینک های خارجی به ترویج صفحات دیگر روشن و خاموش کردن وب سایت خود را. بهینه سازی در صفحه محتوا برای سئو و افزایش کمک خواهد کرد نه تنها ترافیک وب سایت شما از طریق جستجو آلی, اما همچنین شما رتبه صفحه در گوگل.

بازاریابی اجتماعی
شما می توانید بهترین و به دنبال سایت خود را در بازار اما مگر اینکه شما آن را در بازار به طوری که کاربران می تواند به شما در پیدا کردن نقطه چیست ؟ قطعا یکی از بهترین و ارزان ترین راه افزایش ترافیک به وب سایت شما است که برای تولید محتوای وب سایت و سپس به اشتراک گذاری آن را در کانال های رسانه های اجتماعی.

استفاده به عنوان بسیاری از صفحات شبکه های اجتماعی به عنوان شما می توانید برای مطالب خود را در بازار.. به صورت رایگان! Facebook و توییتر در حال آشکار انتخاب درست به این دلیل که به طور گسترده ای استفاده می شود و میلیون ها نفر از کاربران.

بازاریابی محتوا است همه چیز در مورد ساخت خود را سرفصل و عناوین کوتاه و تند به طوری که آن را به مردم از طریق کلیک روی لینک ارائه شده به منظور بررسی مطالب خود را حق دور. عناوین راهنمایی و رانندگی و یا اجازه دهید به من می گویند حق تیتر را به درایو ترافیک. شما باید به اوج بهره به منظور ایجاد یک بازدید کننده می خواهید برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد از این پست.

این موضوع باید روشن و آسان به خواندن با برخی از گرافیک عالی و فرهنگ و هنر (فراخوان) اگر شما می خواهید آنها را به کلیک بر روی این پیوند است که منجر به وب سایت خود را. Pinterest LinkedIn Instagram, Vimeo و یوتیوب برای ترویج محصولات از طریق infographics, تصاویر و یا فیلم ها. فراموش نکنید که عنوان و توضیحات! این چیزی است که قطاری از توجه خود را در وهله اول. چه کسی می داند, مطالب خود را حتی ممکن ویروسی!

LinkedIn بزرگترین شبکه اجتماعی حرفه ای در اینترنت امروز پس فراموش نکنید که این متوسط زمانی که به دنبال مکان های بزرگ برای انتشار مطالب خود را. مشخصات خود را در LinkedIn را متوجه شده و در تمام پست های خود را در نهایت ترافیک وب سایت به دلیل لینک های آنها باشد. این همه در مورد انتشار محتوای با کیفیت به طور منظم به منظور رشد پیروان خود را. به عنوان به زودی به عنوان شما نوشتن مقالات جدید پیروان خود را اطلاع داده خواهد شد و خواهد شد چک کردن مطالب خود را.

همچنین به یاد داشته باشید برای تغییر طول هر پست و مخلوط کردن آن و نوشتن در مورد چیزهایی که مردم در واقع علاقه مند هستند و یا به دنبال یک راه حل. وجود دارد به معنای واقعی کلمه هزاران نفر از مردم هر روز در آمریکای شمالی جستجوی گوگل برای خدمات خود را و/یا محصولات آنلاین. آنها به جستجو برای کلمات کلیدی خاص, بنابراین مطمئن شوید که آنها پیدا کردن سایت شما و نه این که از رقیب خود است.

وبلاگ نویسی خوش آمدید
بله مهمان وبلاگ نویسی زنده و سالم است و به عنوان طولانی به عنوان آن را در خود را "مرتبط با بازار" شما نمی توانید جریمه توسط موتورهای جستجو را برای ترویج وب سایت خود را به این شیوه.

ارسال مطالب در وب سایت های مرتبط خواهد شد افزایش ترافیک سایت خود یا وبلاگ. آن را کمک خواهد کرد که ایجاد آگاهی نام تجاری و رانندگی ترافیک و فروش در این فرآیند است. قوانین وجود دارد به وبلاگ نویسی مهمان بنابراین مطمئن شوید که شما نگه داشتن موضوع در زمینه های مرتبط و تنها به ارائه یک یا دو لینک بازگشت به سایت پول خود را, صفحه فرود و یا صفحه خدمات.

اگر شما به دنبال گوگل بهترین شیوه های راهنمای در هنگام نوشتن مطالب در وبلاگ های دیگر شما را دریافت جریمه پس مراقب باشید و ادامه درآمده است.

راه دیگری وجود دارد به مهمان وبلاگ این است که مردم دیگر به محتوای پست را در سایت خود. دوباره این مربوط به تو رفتگی در دیوار شما در حال حاضر در. لینک دادن به یک صفحه دیگر با محتوای مربوط است که اغلب دیده می شود به عنوان یک چیز خوب در موتورهای جستجو و شما را حتی با ارزش رتبه صفحه امتیاز برای تلاش های خود را. هنگامی که آن پایین می آید به آن, مطمئن شوید که تمام مقالات و پست های وبلاگ در حال محتوای با کیفیت نه spammy در طبیعت است. شما خواهد شد دریافت جریمه برای هر گونه کم کیفیت محتوا و یا توده backlinking تاکتیک در وب تا دوباره مراقب باشید زمانی که وبلاگ نویسی خوش آمدید.

هدف قرار دادن کلمات کلیدی مناسب
شما ممکن است مجبور به استخدام یک شرکت در جستجوگرها محلی برای پیدا کردن در مورد هدف قرار دادن کلمات کلیدی خود را در بازار. این شرکت را برای اولین بار انجام جستجوگرها تجزیه و تحلیل وب سایت خود را برای تعیین اینکه چگونه به خوبی آن بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو و سپس ایجاد یک لیست از کلمات کلیدی استفاده کنید در آینده مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها برای نام تجاری خود را. به یاد داشته باشید, شما می خواهید برای دریافت در بر داشت ارگانیک در موتورهای جستجو برای محصولات و خدمات خود را در انتخاب خود را در بازار برای خود مجموعه خاص از کلمات کلیدی.

برخی از این کلمات کلیدی می تواند فقط یک یا دو کلمه عبارت در حالی که دیگران می تواند کلمات کلیدی دم بلند. این نوع از کلمات کلیدی دم بلند هستند چه حساب برای درصد زیادی از جستجوهای روزانه در گوگل. نوع مردم در هر چه می آید به ذهن خود را در آن زمان به دنبال یک محصول در بازار خود را. حدس بزنید چه ؟ آنها را برای پیدا کردن محصول خود را اگر سایت شما بهینه سازی شده است با استفاده از کلمات کلیدی مناسب برای نام تجاری خود را.

محلی جستجوگرها خدمات شرکت به انجام رایگان SEO تجزیه و تحلیل وب سایت خود را فقط به عنوان یک نقطه شروع است. این بخش به شما هزینه نمی خواهد هر چیزی و به شما اجازه می دانم اگر شما نیاز به استخدام کسی برای رفع on-page SEO را در سایت خود.

بهینه سازی وب سایت برای دستگاه های تلفن همراه
بیشتر و بیشتر در حال دیدن سایت اینترنت انجام می شود این روزها در گوشی های تلفن همراه. سال پیش از آن انجام شد عمدتا بر روی دسکتاپ رایانه های شخصی و رایانه های مکینتاش اما آن روز پشت سر ما.

مردم می خواهید یک راه سریع برای جستجو, محصولات, خدمات, رستوران و یا به کتاب تن منشور در جزیره پرنس ادوارد. آنها می خواهند برای پاسخ به سرعت و آنها آن را می خواهم. این است که در آن به جستجو در گوشی های هوشمند را به بازی می آید.

همه در واقع به نوعی از آیفون یا تلفن آندروید این روز با یک طرح داده به طوری که آنها همیشه می توانید اینترنت در دست باید از آنها به آن نیاز دارید. که می شود گفت به عنوان یک توسعه دهنده وب شما بهتر است مطمئن شوید که وب سایت شما بهینه سازی شده است responsively برای دستگاه های تلفن همراه از همه اشکال و اندازه. وب سایت شما نیاز به در دسترس با آسان به خواندن محتوای.

موتورهای جستجو اقتباس الگوریتم خود را برای دادن امتیاز برای طراحی پاسخگو. در واقع در شش ماه گذشته از سال گذشته گوگل به روز رسانی اگر شما سایت بهینه سازی شده برای دستگاه های تلفن همراه شما را به دریافت یک ضربه پنالتی هم که یا شما نمی دریافت و مثبت کنه.

یک کلمه حکیم - مطمئن شوید که بازدید کنندگان خود را می تواند شما در پیدا کردن در وب و مشاهده وب سایت شرکت شما بر روی هر گوشی های هوشمند اپل یا سامسونگ دستگاه. به شما خواهد شد با ارزش رتبه صفحه امتیاز از گوگل و نیز دریافت ترافیک وب سایت بیشتر و احتمالا فروش بیشتر در روند.

بارگذاری سریع وب سایت
شما خواهد شد امتیاز از گوگل و سایر موتورهای جستجوی عمده مانند بینگ و یاهو اگر شما سایت به سرعت لود. کسی که می خواهد به راه 20-30 ثانیه برای هر وب سایت برای بار ؟

معمولا تصاویر بزرگ و یا بلوک از کد خواهد بود که مسیر باعث بارگذاری صفحه شما به آرامی باعث بازدید کنندگان به سرعت ترک قبل از صفحه اول و حتی بارهای. این است آنچه که آنها را "نرخ گزاف گویی". خود را به نرخ گزاف گویی بالا خواهد بود احتمالا بالای 50% اگر سایت شما ساخته شده است نه به بار به سرعت.

نگاه همه هدر گرافیکی و عکس ها و ویدئوها بر روی صفحه اصلی خود را. آنها همه لازم است ؟ هدف آنها چیست و آنها در پایین ترین رزولوشن ممکن به طوری که آنها آنها نه تنها نگاه خوب اما صفحه خود بارگذاری خواهد شد سریع تر به دلیل آن است.

بهینه سازی صفحات خود را از لحاظ فنی به طوری که آنها سایت خود عملکرد خوب و سایت نه تنها بارهای سریعتر اما کاربران خواهد ماند در اطراف دیگر را در سایت خود چک کردن محصولات یا خدمات خود را. نرخ گزاف گویی خود را خواهد رفت پایین و ترافیک وب سایت و فروش بالا خواهد رفت معکوس. بررسی تمام خود را به شخص ثالث پلاگین برای سئو و اشتراک گذاری اجتماعی است. آیا همه آنها عملکرد خوبی هستند و آنها تولید اشتباهات ؟ مشورت با یک سئو حرفه ای اگر شما مطمئن نیستید.

[ad_2]
آخرین مطالب