اف بی آی نشان می دهد جزئیات جدید در مورد از دست رفته فورت هود Pfc. ونسا Guillen

فورت هود Pfc. ونسا Guillen ناپدید شده در ماه آوریل است. NPR, Mary Louise کلی مذاکرات با وکیل ناتالی Khawam و

توسط MINERALNEWS در 14 تیر 1399

فورت هود Pfc. ونسا Guillen ناپدید شده در ماه آوریل است. NPR, Mary Louise کلی مذاکرات با وکیل ناتالی Khawam و ونسا, خواهر, Lupe Guillen در مورد جزئیات جدید در این مورد.

مری لوئیس کلی میزبان:

در ماه آوریل سال جاری ونسا Guillen, یک سرباز در فورت هود در تگزاس ناپدید شد. از آن پس خانواده او شده است از جان گذشته برای پاسخ. این هفته آنها شروع به گرفتن برخی از. در روز سه شنبه بشر باقی مانده بودند که در نزدیکی لئون رودخانه اگر چه آنها هنوز رتبهدهی نشده است شناخته شده است. چهارشنبه ارتش اعلام کرد یک مظنون در این پرونده دستگیر شده بود و دیگری متخصص آرون دیوید رابینسون بود, خودش را کشته بود. سپس دیروز FBI منتشر شکایت کیفری است که می گوید یک داستان وحشتناک ادعا Guillen به قتل رسید بر پایه توسط یک سرباز دیگر و سپس به خاک سپرده شد در مراحل نزدیکی همان رودخانه. وکیل خانواده ناتالی Khawam می گوید آنها آموخته جزئیات در همان رای مردم بود.

ناتالی KHAWAM: ما باید پاسخ هنگامی که بدن او پیدا شد و رابینسون شات خود را به طوری که خوب نیست زمان.

کلی: فورت هود حفظ آنها باقی مانده اند در تماس با Guillen خانواده از ماه آوریل و با وجود تحقیقات متعدد در راه به ناپدید شدن او همچنین به این که آیا او از نظر جنسی مورد آزار و اذیت. من با صحبت Lupe Guillen, خواهر و وکیل ناتالی Khawam اوایل امروز. Khawam می گوید: حوادث متهم در شکایت کیفری تایید خود را به بدترین ترس.

KHAWAM: داستان متاسفانه یک کابوس است که ما ترس از آنچه اتفاق افتاده است. ما می دانستیم که او نمی اجرا میشه. ما می دانستیم که او نمی, شما می دانید - نبود پنهان شده در گنجه در هر نقطه. ما می دانستیم که وجود دارد چیزی وحشتناک اتفاق می افتد چرا که او احساس بسیار ناراحت کننده در مورد این مردان از نظر جنسی آزار او در پایه.

کلی: Lupe Guillen, من می خواهم به شما را در اینجا. و به من اجازه می دهد برای شروع فقط با گفتن من متاسفم برای همه چیز است که شما و خانواده شما در حال رفتن را از طریق. من می دانم که شما و خانواده شما بر این باورند که خواهر خود را از ناپدید شدن است مربوط به آزار و اذیت او گفت که او بود پایدار بر پایه. شما می توانید فقط به من بگو که او چه گفت که شما در مورد آنها چیست ؟

LUPE GUILLEN: او برای اولین بار به او گفت که بهترین دوست, دوست, Jocelyn در مورد یک حادثه با رابینسون.

, کلی: این متخصص آرون دیوید رابینسون. او مظنون است که در زمان زندگی خود را. لطفا بر روی بروید.

GUILLEN: و پس از آن وجود دارد این دیگر حادثه ای که در پایگاه نظامی فورت هود تگزاس که این مرد از نظر جنسی آزار او شفاهی و مورد استفاده قرار گیرد به ساقه او را به عنوان به خوبی. اما او هرگز به مادرم گفت که نام آن مرد.

کلی: او گزارش آزار و اذیت جنسی. محققان می گویند که آنها نمی یافت هر گونه شواهد است که خواهر خود بود که مورد آزار و اذیت, اما آنها در حال بررسی به عنوان ما صحبت می کنند. ارتش اعلام کرده است بررسی شارپ برنامه در فورت هود. که آزار و اذیت جنسی/حمله پاسخ و پیشگیری وجود دارد. آیا احساس می کنید که چیزی به شما ؟ می کند که احساس می کنم مثل یک گام مهم?

GUILLEN: من هم از ترس به گزارش آزار و اذیت زیرا هیچ کس نمی خواهد گوش دادن به او فقط مانند دیگر دختران از #iamvanessaguillen. آنها را آزار و اذیت جنسی از, تجاوز جنسی به عنوان یک شوخی است. آنها اهمیتی نمی دهند. به همین دلیل خواسته ما برای یک کنگره بررسی است. ما خواسته قانون به تصویب رسید. من ونسا Guillen. چرا که از دیدگاه من آن تیز کلاس را در تمام کار نکرده برای هیچ کس. و تاریخ فورت هود است فقط باور نکردنی است و نفرت انگیز است.

, کلی: این خیلی سخت است. من خیلی متاسفم. ناتالی اجازه دهید من جلو شما در اینجا چون من می دانم که شما در حال تماس برای بررسی کنگره ما فقط شنیده های ذکر شده وجود دارد. شما در حال تماس برای قوانین مربوط به این مورد است. آیا شما به من بگویید چه شما همه به امید رسیدن به?

KHAWAM: ما قانون را فراهم می کند یک شخص ثالث آژانس برای سربازان و مردان و زنان که قربانیان آزار و اذیت جنسی و تجاوز جنسی درست مانند اگر شما از نظر جنسی مورد آزار و اذیت و یا ضرب و شتم در محل کار خود است. شما برو به EEOC. شما اصلا به رئیس خود را و یا هر مردم است که فرمان خود را. شما برو به EEOC. پس از آن یک مکان امن. آن را به یک مکان بی طرف. آن را بی طرفانه محل. و است که نیاز به ارائه به سربازان ما به طوری که آنها می توانید احساس امن گزارش چیزی چون متاسفانه در فرمان کسی است که خود را تیز فرد است که کمک به شما در گزارش یکی از همکاران خود در همان واحد است. و سپس همه را در آن واحد می داند که شما در حال گزارش شده چرا که همه آنها با هم کار کنند. بنابراین اگر شما در حال تبدیل به یکی از برادران و خواهران خود را که شما واقعا نمی چرخد اما این که چگونه آنها را درمان کنید - و در نتیجه آنها یا رد آن را به عنوان شما فقط شکایت بیش از آن را دریافت و یا شما یک پیرانا تلاش برای خراب کردن این سرباز حرفه ای است.

کلی: Lupe اگر من می تواند به شما آمده است. من دارم برای پایان دادن به فقط با صحبت کردن در مورد خواهر خود را. و من تعجب می کنم اگر شما می خواهم به من گفت که کمی در مورد او است که اجازه می دهد من و دیگر مردم با گوش دادن به او را می دانم.

GUILLEN: خواهر من ونسا Guillen از او یک دختر کوچک بود و حدود 10 سال استفاده می شود به او بگویید من مادر چگونه او می خواست می شود یک سرباز چرا که او می خواست برای حفاظت و خدمت به ملت است. او می خواست می شود یک جنگنده. او می خواست به یک قهرمان. او می خواست به کسی در زندگی است. و سپس او فقط وارد دبیرستان. و او مانند من ثبت. و من قصد دارم به کسی که در زندگی است. و من قصد دارم برای فرصت های بهتر. و من قصد دارم به آن دختر که به نور بیشتری به خانواده من است که به ما کمک خواهد کرد و هر چیزی. و در عین حال نظامی خود را. و ونسا بود که فقط شخص فوق العاده. شما می دانید که چگونه آنها می گویند هیچ چیز را کامل ؟ اما برای من اعتماد به من وقتی که من می گویند او در نقش یک مدل است. من می خواستم به مانند او باشد.

کلی: او را خواهر بزرگ این است که درست است ؟

GUILLEN: او خواهر بزرگ من. درست است.

کلی: من خیلی متاسفم. و من قدردانی خود را از صحبت کردن با ما. که Lupe Guillen. ما همچنین خطاب به ناتالی Khawam وکیل برای Guillen خانواده است. Lupe خواهر, ونسا Guillen ناپدید شده در ماه آوریل است. FBI و اجرای قانون محلی و فورت هود همه باید تحقیقات در جریان است. با تشکر از شما به هر دو شما.

GUILLEN: با تشکر از شما.

KHAWAM: با تشکر از شما.

کپی رایت © 2020 NPR. تمام حقوق محفوظ است. بازدید از وب سایت ما شرایط استفاده و ویرایش صفحات در www.npr.org برای اطلاعات بیشتر.

NPR متن ایجاد شده در یک عجله مهلت Verb8tm, Inc., یک NPR پیمانکار و تولید شده با استفاده از اختصاصی رونویسی روند توسعه با NPR. این متن ممکن است در شکل نهایی آن است و ممکن است به روز رسانی و یا تجدید نظر در آینده است. دقت و در دسترس بودن ممکن است متفاوت باشد. معتبر رکورد NPR برنامه نویسی های صوتی ضبط.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب