بهترین سایت دانلود فیلم

3Movierulz.vcMovierulz یک وب سایت بسیار محبوب برای بارگیری فیلم های بالیوود ، هالیوود و تولیوود است. این محبو

توسط MINERALNEWS در 28 فروردین 1399
  1. 3Movierulz.vc
    Movierulz یک وب سایت بسیار محبوب برای بارگیری فیلم های بالیوود ، هالیوود و تولیوود است. این محبوبیت برای جدیدترین انتشار محتوای خود به دست آورد. پیش از این ، این فیلم قبلاً فیلم های تامیل را برای بارگیری ارائه می داد ، اما اکنون آنها محتوای خود را گسترش داده اند و اکنون فیلم هایی را در ژانرهای مختلف و در هر قالب ارائه می دهند. فیلم زبان اصلی امریکایی گذشته از سایت Movierulz ، می توانید فیلم های تامیل و فیلم تلوگو را نیز از برنامه اندرویدی Movierulz بارگیری کنید.

این سایت به صورت رایگان فیلم های HD را ارائه می دهد. Movierulz یک وب سایت دانلود فیلم رایگان است که به تعداد زیادی از افراد از سراسر جهان خدمت می کند. به عنوان واسطه گر محتوای ، پیشنهاد نمی کنم فیلم هایی را از این سایت بارگیری کنید. در حقیقت ، spuul ، Hotstar ، sonyliv سیستم عامل های بسیار خوبی برای تماشای و بارگیری فیلم های Tollywood هستند.

  1. Besthdmovies.cool
    BestHDMovies سایتی است که به کاربران امکان بارگیری فیلم های بالیوود و هالیوود را می دهد. این دامنه عزم گسترده ای دارد ، از اکشن گرفته تا درام ، هیجان انگیز تا تعلیق و حتی بازی. BestHDMovies فیلم ها و سایت های پخش و پخش فیلم است که میهمانان خود را قادر می سازد به طور قانونی فیلم های HD را در رایانه های شخصی ، تلفن همراه یا رایانه های لوحی خود مشاهده یا بارگیری کنند. فیلم ها یا فیلمهای بارگیری شده از این مرحله نیز می توانند به طور موثری در پخش کننده های DVD و حتی پخش کننده های Blu-Ray پخش شوند. شما می توانید فیلم های بالیوود را به هیچ وجه با کیفیت HD و بدون پرداخت هر سکه به هر فرصتی پخش کنید.
  2. Mkvcinemas.one
    این وب سایت فوق العاده است برای دانلود فیلم ها در کوچکترین اندازه. کاربران می توانند فیلم های انگلیسی دوبله شده به زبان هندی ، هندی جنوبی را به زبان هندی بارگیری کنند. می توانید به راحتی فیلم مورد نظر خود را از فهرست نوار جستجو جستجو کرده و بر همین اساس آن را بارگیری کنید. با وجود این واقعیت که احتمالاً جدیدترین فیلم ها را دریافت نمی کنید ، اما می توانید آن را کاملا رایگان تماشا کنید. این سایت به طور مرتب با جدیدترین مطالب و فیلم ها تازه سازی می شود. با این حال ، Mkvcinemas برای گرفتن گزینه های بارگیری فوری فیلم بی عیب و نقص است. با توجه به نگرانی های خود درمورد محتوای ارائه شده ، سایت ISP همچنان مسدود می شود زیرا ISP باعث انسداد آنها می شود.
  3. Hdfriday.work
    احتمالاً بهترین سایت برای بارگیری و تماشای تمام فیلم های هندی ، انگلیسی و سایر فیلم های منطقه ای با کیفیت های مختلف. Hdfriday دارای طبقه بندی های مختلفی برای بارگیری پرونده ها از. فیلم های بالیوود ، هالیوود ، فیلم های دوبله شده سریعاً برای بارگیری قابل دسترسی هستند. در زمانی که می خواهید به دنبال محتوای دیگری باشید ، گزینه های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها بارگیری کنید. بازدید کنندگان هندی ممکن است در دسترسی به وب سایت مشکل داشته باشند زیرا در اینجا مسدود شده است.

برای دسترسی به وب سایت از یک سرویس VPN استفاده کنید. بر خلاف سایر سایتهای بارگیری فیلم که در حین بارگیری محتوا شما را فریب و گیج می کنند ، HDfriday به وضوح پیوند را با یک دکمه تنها و کار ذکر می کند. در این سایت همچنین به کلیه جزئیات لازم درباره فیلم اشاره شده است.

آخرین مطالب