زنان تحمل فشار از Coronavirus زیان کار

بزرگنمایی این تصویر قبل از coronavirus بحران وجود دارد به طور خلاصه بیشتر زنان در آمریکا اشتغال بیش

توسط MINERALNEWS در 20 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

قبل از coronavirus بحران وجود دارد به طور خلاصه بیشتر زنان در آمریکا اشتغال بیش از مردان است. این دیگر درست است. زنان اختصاص 55 درصد از این افزایش از دست دادن شغل در ماه گذشته. نم Y. Huh/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
نم Y. Huh/AP

بطور بسیار خلاصه در پایان 2019 و شروع سال 2020 وجود دارد کمی بیشتر زنان در آمریکا اشتغال بخش غیرکشاورزی نسبت به مردان است.

این دیگر درست است. تاریخی فاجعه مارس شغل گزارش نشان می دهد که فشار از دست دادن شغل کاهش یافت و در زنان است.

زنان در حال حاضر حساب برای حدود کمتر از نیم 49 درصد از کارگران آمریکایی و آنها اختصاص 55 درصد از این افزایش از دست دادن شغل در ماه گذشته.

یکی از راه نگاه کردن به همین دلیل است که مهم است که نگاهی به شکاف که باز بین زنان و مردان بیکاری در ماه گذشته. نمودار زیر نشان می دهد زنان نرخ بیکاری منفی مردان نرخ بیکاری از سال 2007.

معمولا خط برجستگی در اطراف در نزدیکی و یا فقط زیر صفر — معنی مردان بیکاری است که معمولا در نزدیکی و یا کمی بالاتر از زنان است.

اما سنبله در سمت راست نشان می دهد که چگونه زنان بیکاری افتاده به 2.7 امتیاز بالاتر از مردان است در ماه آوریل است. زنان نرخ بیکاری از 16.2 درصد به مردان 13.5% در ماه گذشته.

که غیر معمول برای یک رکود است. نمودار زیر یک دیدگاه دیگر و دوره های خاکستری پس زمینه در حال رکود. در طول هر رکود اقتصادی از سال 1981 مردانه بیکاری به ضرب گلوله در گذشته زنان — است که خط نرخهای منفی است.

این است که نشانه ای از چگونه رکود ناشی از کروناویروس است و بر خلاف گذشته رکود می گوید: Matthias Doepke استاد اقتصاد در دانشگاه نورث وسترن. او و برخی از همکاران نوشت: یک مقاله در ماه مارس در مورد کوروناویروس' عوارض در زنان, قبل از اولین coronavirus کار گزارش شد حتی.

"این مسائل گفت: ما احتمالا در آینده" Doepke گفت.

آنها را دیدم آن را در آینده برای یک زن و شوهر از دلایل او می گوید. یکی از صنایع درد و رنج بیشتر در این رکود.

گذشته رکود آمار مردسالار صنایع مانند تولید و ساخت و ساز نسبتا سخت فکر می کنم در مورد رکود مسکن و خودروساز اخراج پس از بحران مالی 2008 ، کسانی که کمک فشار بیکاری برای مردان بالاتر است.

این بار متفاوت است, Doepke می گوید: "بالاترین اشتغال زیان چیزهایی مانند رستوران و هتلداری, هتل ها و کسانی که در بخش با اشتغال زنان."

اما ممکن است حتی بیشتر از عوامل مهم در اینجا او می گوید: مراقبت از کودک.

"شما باید همه این مدارس بسته شده است. بنابراین شما باید بسیار بالاتر مورد نیاز برای مراقبت از کودک در خانه" او گفت:. "و چون از زنان در حال رفتن به انجام این اکثریت است که در حال حاضر آنها بیشتر تحت تاثیر قرار."

درست است که زنان بیشتر در مراقبت از کودک در خانه در حال حاضر. حتی در خانواده با پدر و مادر هر دو کار تمام وقت زنان به مراتب بیشتر از مردان برای مدیریت برنامه ها و فعالیت های برای مراقبت از بچه ها زمانی که بیمار است.

علاوه بر این زنان به مراتب بیشتر از مردان به عنوان یک پدر و مادر تنها به این معنی است که عدم مراقبت از کودکان و برگ های آنها را با هیچ گزینه.

"شما باید 60 میلیون مادران تنها در ایالات متحده و بسیاری از آنها را بدون جایگزین, مراقبت از کودک, به خصوص در حال حاضر که پدربزرگ و مادربزرگ قرار نیست به بیا دیگر" Doepke گفت. "و به این ترتیب برای بسیاری از آنها آن را به سادگی امکان پذیر نیست به کار دوباره. بنابراین مجبور خواهد شد نرخ بیکاری به دلیل مراقبت از کودکان."

اثرات این گذشته ممکن است فراتر از coronavirus بحران — Doepke و نویسندگان توجه داشته باشید که زیان کار در یک رکود اقتصادی اغلب معنی مصرانه دستمزد پایین تر و همچنین امنیت کمتری آینده اشتغال است.

که ممکن است معنی است که یک اثر طولانی مدت از این بحران گسترده تر جنسیتی دستمزدها.

اما Doepke نیز می گوید: برخی از جنبه های بحران کنونی می تواند مقابله با آن کودک-پرورش نیروهای کار زنان در مقابل هستند.

"یک طرف است و طرف کارفرمایان که در حال حاضر به انعطاف پذیر تر می شود, پیشنهاد کار از خانه خیلی بیشتر از آنها استفاده می شود و شاید هم فقط آگاه تر است که همه در مراقبت از کودک نیاز دارد نه فقط مادران," او گفت:.

بسیاری از کارگران که قادر به کار از خانه پس از همه خود را دیده اند کارگران همکار مراقبت از کودکان در زوم جلسات. از پدر و مادر در حالی که مشغول به کار است که بسیار بیشتر قابل مشاهده برای برخی از کارگران و کارفرمایان در حال حاضر.

علاوه بر بحران اقتصادی می تواند کمک بیشتری به تغییر هنجارهای اجتماعی در شرایط چقدر کار پدران انجام دهد.

"نیز وجود دارد رفتن به میلیون ها نفر از خانواده ها در حال حاضر که در آن همه چیز در واقع به طور کامل معکوس چون مادر است شاید یک دکتر و یا در بیمارستان و اتحاد وجود داشته باشد" Doepke گفت. "در حالی که پدر یک دانشگاهی مثل من یا یک کارگر دفتر که می توانید از خانه کار می کنند و یا شاید حتی بیکار است و بنابراین به طور پیش فرض می شود اصلی ارائه دهنده مراقبت از کودکان."

اما پس از آن وجود دارد باقی می ماند و میلیون ها نفر از کارگران که نمی توانید از خانه کار می کنند و که سخت در محل کار در فروشگاه مواد غذایی و یا ارائه مواد غذایی است. این جنسیتی اثرات بحران نیز متفاوت خواهد بود با کلاس و نژاد و تبدیل خواهد شد بسیار روشن تر به عنوان ما بیشتر و مشاغل بیشتر ،



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن