Isaias تقویت کمی آن را به عنوان می خزد تا سواحل فلوریدا

ورو بیچ فلوریدا. - گروههای سنگین باران از Isaias حمله سواحل شرق فلوریدا یکشنبه با طوفان گرمسیری تقویت کمی و هو

توسط MINERALNEWS در 13 مرداد 1399

ورو بیچ فلوریدا. - گروههای سنگین باران از Isaias حمله سواحل شرق فلوریدا یکشنبه با طوفان گرمسیری تقویت کمی و هوا به نزدیکی قدرت طوفان زمان آن می رسد Carolinas.

مقامات در برخورد با افزایش موارد ابتلا به کروناویروس در فلوریدا نگهداری می شود یک ساعت مچی نزدیک در این طوفان که بود ضعیف بود و از طوفان به طوفان گرمسیری بعد از ظهر شنبه اما هنوز هم آورده باران سنگین و جاری شدن سیل به فلوریدا ساحل اقیانوس اطلس.

ملی طوفان مرکز توصیه در 11 p. m. EDT یکشنبه که طوفان شد, محور حدود 50 مایل (80 کیلومتر) در شرق کیپ کاناورال فلوریدا و در حدود 365 کیلومتر (585 کیلومتر) در جنوب Myrtle Beach, South Carolina.

آن را تقویت کمی زودتر در شب با حداکثر پایدار باد فقط تحت یک دسته 1 طوفان, مصرف شمال-شمال غرب مسیر با توجه به مرکز.

"آیا نمی شود فریب خورده جمع و جور کردن" فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis هشدار داد در یک کنفرانس خبری پس از طوفان — تلفظ ees-ah-EE-ahs — ساعت را صرف بهره بردار تا باهاما.

سطح بالای بادها در زمان زیادی از قدرت خارج از Isaias گفت: Stacy استوارت ارشد طوفان متخصص در این طوفان مرکز در میامی.

"ما در انتظار یک طوفان به توسعه و نبود" استوارت گفت:. "این یک داستان دو طوفان. اگر شما زندگی می کنند در سمت غرب از طوفان شما نیست خیلی. اگر شما زندگی می کنند در شرق طوفان وجود دارد بسیاری از تند و زننده آب و هوا وجود دارد."

مقامات بسته سواحل پارک ها و ویروس, تست, سایت, شلاق نشانه ها به درختان نخل به طوری که آنها نمی خواهد ضربه دور. DeSantis گفت: دولت پیش بینی قطع برق و خواسته ساکنان به یک هفته تامین آب و غذا و دارو در دست دارند. مقامات کشتی با نحوه آماده سازی پناهگاه که در آن مردم می توانند به دنبال پناهگاه از طوفان و اگر لازم است, در حالی که همچنین با خیال راحت اجتماعی فاصله برای جلوگیری از گسترش ویروس.

در پالم بیچ شهرستان حدود 150 نفر در پناهگاه ها گفت: مدیریت اضطراری سخنگوی Lisa De La Rionda. این شهرستان دارای داوطلبانه تخلیه سفارش برای کسانی که زندگی در تلفن همراه و یا خانه ساخته شده و یا کسانی که احساس خانه خود را نمی تواند مقاومت در برابر باد.

"ما پیش بینی نمی بسیاری از تخلیه" او گفت:, و اضافه کرد که در آسمان هستند و از لحاظ فیزیکی دور از یکدیگر هستند و با پوشیدن ماسک به علت ویروس.

در Indian River County, در شمال غرب پالم بیچ فلوریدا پناهگاه های اضطراری شد پاکسازی یکشنبه پس از Isaias بود کاهش داد و به یک طوفان گرمسیری.

مقامات گفته TCPalm روزنامه ها که 38 نفر ثبت نام شده در مدارس مورد استفاده قرار گیرد به عنوان پناهگاه است. این مناطق در حال حاضر باید تمیز برای اطمینان از هیچ اثری از coronavirus باقی می ماند به عنوان معلمان و کارکنان گزارش روز شنبه برای آماده شدن برای سال تحصیلی آینده.

هیچ یک بررسی در با COVID-19 علائم. متوسط چک انجام شد در درب دولتی و اتاق انزوا بودند تعیین شده در مورد هر کسی که در آمد با علائم.

طوفان حداکثر پایدار باد کاهش یافته است به طور پیوسته در سراسر شنبه و در 65 مایل در ساعت (100 کیلومتر) در ساعت 2 بعد از ظهر و پنج شنبه قبل از خزنده را تا 70 مایل در ساعت (110 kph) چند ساعت بعد از طوفان مرکز گفت.

"مرکز Isaias حرکت خواهد کرد و دریایی از سواحل گرجستان و جنوب کارولینای جنوبی روز دوشنبه حرکت داخلی بیش شرقی کارولینای شمالی دوشنبه شب و حرکت در امتداد سواحل اقیانوس اطلس متحده در روز سه شنبه" با توجه به طوفان مرکز.

یک طوفان گرمسیری دیده بان تمدید شده است شمالا به تماشای تپه, رود آیلند, از جمله خلیج Chesapeake, دلاور, خلیج, جزیره لانگ و لانگ آیلند صدا.

طوفان تاثیر نمی گذارد موفق بازگشت دو فضانورد سرنشین SpaceX Dragon کپسول که پخش کردن به آب های آرام در خلیج مکزیک در سواحل Pensacola. خلبانان تست داگ هرلی و باب Behnken سوار کپسول بازگشت به زمین کمتر از یک روز پس از خروج از ایستگاه فضایی بین المللی و دو ماه پس از انفجار از فلوریدا.

Isaias در حال حاضر باعث شده است که تخریب در کارائیب: در روز پنج شنبه قبل از آن را تبدیل به یک طوفان در آن جا درختان نابود شده محصولات کشاورزی و منازل و باعث گسترده شدن سیل و رانش زمین در جمهوری دومینیکن و پورتوریکو. یک مرد مرده در جمهوری دومینیکن. در پورتوریکو گارد ملی نجات حداقل 35 نفر از سیل که جاروب دور یک زن که بدن بازیافت شد شنبه.

Isaias جامعی درختان و زدم از قدرت به عنوان آن را منفجر طریق باهاما در روز شنبه.

با کروناویروس موارد صعودی در فلوریدا به تازگی اضافه شده تهدید طوفان ratcheted تا اضطراب. دولت-اجرای ویروس تست سایت های بسته شده در مناطقی که طوفان ضربه ممکن است به این دلیل که سایت ها در بیرون چادر که سرنگونی می تواند در بالا باد.

ناتالی Betancur, جوراب زنانه ساقه بلند در مواد غذایی در پالم بیچ گاردنز گفت که طوفان به خودی خود نمی تواند او مقدار زیادی از نگرانی.

"طوفان که جدی نیست اما من احساس می کنم که واقعا وحشت چون طوفان و ما در وسط یک بیماری همه گیر" او گفت:.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

مقامات در باهاما باز پناهگاه برای مردم در Abaco جزیره برای کمک به کسانی که زندگی در سازه های موقت پس از دوریان ویران منطقه کشته شدن دست کم 70 نفر در سپتامبر سال 2019.

___

کتو گزارش از San Juan, Puerto Rico. کوتاه و مختصر اندرسون در سن پترزبورگ کودی جکسون در پالم بیچ ایالت فلوریدا و جولی واکر در نیویورک کمک کرده است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب