کاخ سفید سفارشات کارکنان به پوشیدن ماسک صورت جدید کروناویروس موارد

بزرگنمایی این تصویر جارد کوشنر رئیس مغلوب ساختن پیشی جستن در قانون و مشاور ارشد می پوشد یک ماسک صورت

توسط MINERALNEWS در 23 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

جارد کوشنر رئیس مغلوب ساختن پیشی جستن در قانون و مشاور ارشد می پوشد یک ماسک صورت به عنوان برگ برنده نگه می دارد یک کنفرانس خبری دوشنبه در باغ گل رز. معاونت/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
معاونت/خبرگزاری گتی ایماژ

کارکنان در غرب گرا شده اند و به کارگردانی پوشیدن ماسک صورت در کاخ سفید به جز زمانی که خود را در میز یک مغلوب ساختن پیشی جستن دولت گفت: با توجه به NPR.

این بخشنامه از شنبه می آید پس از حداقل دو نفر از اعضای کاخ سفید و کارکنان آزمایش مثبت برای coronavirus در هفته گذشته از جمله یک مشاور نظامی رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور سخنگوی.

جدید عفونت صدا زنگ زنگ در رئیس جمهور تهمت راهنمایی برای بازگشایی بیمار اقتصاد ملی هنگامی که آن را به نظر می رسد کاخ سفید خود را تلاش برای مهار این ویروس بسیار مسری.

متحده و محلات در حال دست و پنجه نرم کردن با کی و چگونه به سهولت خود را coronavirus محدودیت به عنوان کارشناسان بهداشت عمومی هشدار می دهند از بازگشت عفونت خوشه.

مثبت COVID-19 آزمون در کاخ سفید ناشی از سه ملت مقامات بهداشت عمومی به خود شده است.

مغلوب ساختن پیشی جستن و معاون رئیس جمهور پنس باید هر دو به استقبال بحث برای تصمیم گیری های خود را به پوشیدن ماسک محافظ در اخیر سفرهای سیاسی به معنای خود را راه اندازی مجدد دفاتر رسمی برنامه سفر.

پنس اذعان او باید فرسوده ماسک در هنگام مراجعه به کلینیک مایو در مینه سوتا و بعد از او عینک یک در طول یک سفر بعدی به یک سایت تولید در یک جنرال موتورز کارخانه خود را در در ایالت ایندیانا است.

زیر آخرین هفته جدید کروناویروس عفونت مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد که او و کسانی که نزدیک به او را در کاخ سفید خواهد بود در حال حاضر تست شده به صورت روزانه در مقابل هفتگی قبلی تست پروتکل.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب