چگونه این منطقه دورهام پیراپزشک به پایان رسید تا به اتهام سرقت ماسک و دستکش و دستمال مرطوب ضد عفونی کننده

جانباز منطقه دورهام پیراپزشک شده است به اتهام سرقت تجهیزات حفاظت فردی به عنوان COVID-19 شروع شد به خروش و همکا

توسط MINERALNEWS در 30 خرداد 1399

جانباز منطقه دورهام پیراپزشک شده است به اتهام سرقت تجهیزات حفاظت فردی به عنوان COVID-19 شروع شد به خروش و همکار خود کارگران خط مقدم آغاز شد ابراز ترس آن وجود دارد و نه دنده به اندازه کافی برای انجام کار خود را با خیال راحت.

بلین بیتس بوده است به اتهام سرقت تحت $5,000 پس از اتهام سرقت, دستکش, ماسک, لباس و Clorox دستمال مرطوب از Bowmanville پیراپزشک ایستگاه در 19 مارس ،

بیتس بود و نه در وظیفه در زمان حادثه به اتهام, با توجه به دورهام امدادگر خدمات.

هنگامی که درباره گوشی بیتس حاضر به اظهار نظر.

یک دورهام رسمی آشنایی با دستگیری گفت بیتس گفته بود شنیده گفت: "از آن زمان به خرید بروید" پس از ورود در ایستگاه. یک همکار امدادگر گفته عکس بیتس حمل یک کیسه زباله سیاه و سفید پر از PPE, با توجه به رسمی که مجاز به بحث در مورد و خواسته نامش فاش نشود.

هیچ یک از این اتهامات ثابت شده است.

Troy Cheseboro رئیس Durham, Paramedic, خدمات, گفت که او نمی تواند بحث در مورد جزئیات از اتهامات علیه بیتس به دلیل جاری جنایی و "داخلی" تحقیقات.

"این ناامید کننده است که هر کسی را در نظر بگیرید از بین بردن مسائل بدون اجازه از هر امدادگر خدمات و یا هر گونه خط مقدم خدمات...در طول یک بیماری همه گیر" Cheseboro گفت.

به عنوان گسترش COVID-19 بدتر در هفته بعد به اتهام سرقت اتحادیه به نمایندگی از بیشترین تعداد انتاریو امدادگران — از جمله کسانی که در دورهام — نگرانی است که برخی از خدمات می تواند اجرا از PPE.

اندرو مور عضو کانادا اتحادیه عمومی کارکنان دورهام امدادگر خدمات هیئت مدیره گفت: این ستاره در ماه آوریل بود که یک فعال نگرانی در مورد کمبود. "این ترس وجود دارد," او گفت:, و اضافه کرد که امدادگران در تلاش بودند برای به حداقل رساندن استفاده از تجهیزات در هر زمان ممکن است.

رئیس Cheseboro گفت دورهام امدادگر خدمات اجتناب برخی از حاد کمبود تجهیزات تجربه در جاهای دیگر اما گفت که دسترسی به وسایل لازم همچنان یک نگرانی است.

"ما شاهد آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان و شروع به در نظر گرفتن فرصت های زمانی که ما می تواند برای به دست آوردن PPE از طریق عادی ما زنجیره تامین," او گفت:.

"اما کاملا آن را در حال حاضر یک چالش است و همچنان به عنوان یک چالش به مطمئن شوید که ما می توانیم تضمین کافی مسائل را برای ما کارکنان و مهم این است که آنها آن را داشته باشد."

بیتس, 55, شده است پیراپزشک در منطقه دورهام برای چندین دهه Cheseboro گفت.

روز قبل از این ادعا شده در مارس 19, سرقت بیتس به توییتر گرفت به انتقاد از دولت استانی را درمان امدادگران در طول بیماری همه گیر.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"هی @fordnation و @celliottability چگونه در مورد برخی از به رسمیت شناختن کار خط مقدم امدادگران در حال انجام در طول این بحران کارکنان خود را به نظر می رسد فراموش کردن آنها!!," بیتس نوشت.

تاریخ دادگاه بعدی او این است که برنامه ریزی شده برای ماه اوت است.

با فایل های از وندی Gillis

Jesse McLean


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن