کاران: TSA قادر به محافظت از کارکنان در معرض خطر مسافران در طول همه گیر

بزرگنمایی این تصویر مسافران راه خود را از طریق فروش بلیط و TSA بازرسی در فرودگاه بین المللی پیتسبورگ

توسط MINERALNEWS در 30 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

مسافران راه خود را از طریق فروش بلیط و TSA بازرسی در فرودگاه بین المللی پیتسبورگ در مارس 7. جف Swensen/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جف Swensen/گتی ایماژ

اداره امنیت حمل و نقل نکردن N-95 ماسک از کارکنان و نمایش "ناخالص سوء مدیریت" در پاسخ به Coronavirus بحران – خروج کارکنان و مسافران آسیب پذیر در طول فوری ترین روزهای همه گیر ارشد TSA رسمی مدعی جدید در whistleblower شکایت.

در روز پنج شنبه شب از ویژه مشاور مستقل فدرالی که دسته خلاف کاران شکایات گفت که آنها تا به حال یافت "قابل توجهی احتمال خطا" در این شکایت و دستور داد وزارت امنیت داخلی به تحقیقات باز کنید.

TSA فدرال امنیت مدیر جی Brainard است که یک مقام مسئول امنیتی حمل و نقل در ایالت کانزاس شده است و با TSA پس این سازمان آغاز به کار در سال 2003.

او گفت: NPR که رهبری سازمان خود موفق به حفاظت از کارکنان خود را از این بیماری همه گیر و به عنوان نتیجه اجازه TSA کارکنان به "قابل حمل" برای گسترش Coronavirus فرودگاه به مسافران است.

"ما را کافی مراحل را به مطمئن شوید که ما در حال تبدیل شدن حمل و پخش ویروس خودمان" Brainard می گوید. "من باور دارم که کاملا که کمک به گسترش coronavirus."

اتهامات او شامل است که PPE بود نکردن از TSA کارکنان محلی که سرپرستان مجاز به دستور ماسک; که TSA موفق به اندازه کافی اجرا تماس با ردیابی و TSA کاهش یافته است به نیاز است که کارکنان را تغییر دهید و یا پاکسازی, دستکش, بین مسافران است.

Coronavirus بحران در یکی از کشور شلوغ ترین بار سفر: بهار ،

"تو جوامع تعطیل. تو فرمانداران بستن همه چیز را. و ما هنوز نداده موظف ماسک. ما هنوز نداده موظف چشم می پوشند. ما هنوز هم نیست تغییر تجهیزات حفاظت فردی به عنوان اغلب به عنوان ما نیاز به" Brainard می گوید. "هر فدرال امنیت مدیر مجبور شد به دفاع از او و یا خودش."

وزارت امنیت میهن TSA پدر و مادر, سازمان, نمی, پاسخ به یک درخواست برای نظر. دفتر مشاور ویژه سخنگوی Zachary Kurz NPR گفت: "OSC نمی توانم اظهار نظر یا تایید وضعیت باز و تحقیقات است."

Brainard می گوید که در اواسط ماه مارس او و دیگر مدیران امنیتی در TSA برای در خواست کمک در ماسک و رد شد. زمانی که Brainard پرسید: اگر او می تواند اختیارات خود را نیروی کار ماسک می پوشند به او گفته شد این بود که جایز نیست.

"هر تلاش ساخته شده بود برای متقاعد کردن رهبری ما به ما طول و عرض جغرافیایی به رول از تجهیزات حفاظت شخصی. که اتفاق نمی افتد که در آن نقطه" Brainard می گوید.

هنگامی که یکی دیگر از فدرال امنیت مدیر پرسید: در مارس 12, ایمیل, اگر TSA می تواند ارائه N-95 ماسک ماسک آنها تا به حال در سهام به کارکنان این درخواست رد شد و بدون توضیح.

"وجود دارد هیچ فولاد ماسک برای خرید در دسترس و نه هر گونه شده است برای ما فرستاده است. کارکنان قادر به خود را به دست آوردن. افسران در حال حاضر درخواست زمانی که آنها می توانید ماسک. ما باید N95 ماسک در موجودی. ممکن است آنها صادر می شود به درخواست افسران?" فدرال امنیت مدیر رابرت Krekorian خواسته ارشد TSA رهبری در یک ایمیل به اشتراک گذاشته شده با NPR.

"در حالی که ما درک وضعیت در این زمان شما نمی توانید مسئله N-95s," آمد و پاسخ و اضافه کرد که اضافی ماسک می رسند تا پایان این ماه.

"در انتظار دو و یا بیشتر در هفته برای آنها ممکن است خیلی دیر" Krekorian نوشت.

به تاریخ TSA می گوید: 695 آژانس کارکنان باید آزمایش مثبت برای Coronavirus و پنج کارکنان فوت کرده اند به عنوان یک نتیجه. علاوه بر این یکی غربالگری پیمانکار مرده است با توجه به COVID-19.

عموم TSA رهبری پیشنهاد کرد که آنها به اندازه کافی آماده شده برای این بیماری همه گیر.

در 3 مارس در سنا در جلسه TSA مدیر David Pekoske گفت: او معتقد بود که TSA تا به حال چه آن را مورد نیاز برای رسیدگی به بحران های آینده و این که TSA خواهد با ارائه ماسک های جراحی به کارکنان آن است.

"من احساس می کنم ما باید منابع و قابلیت" او گفت:. "اگر [غربالگری افسران] می خواهم برای پوشیدن یک ماسک جراحی آنها مجاز به انجام این کار است و ما با ارائه آن ماسک."

اما Brainard اتهامات که TSA رهبری را در واقع محزون می خوانی به کندی واکنش نشان می دهند.

Brainard می گوید آن بود تا تقریبا یک ماه پس از او و دیگران شروع به بالا بردن سوال که رهبری محلی اجازه داده شد به دستور ماسک پوشیدن و نه تا ماه ژوئن که TSA ماموران امنیتی مورد نیاز بود توسط مقامات آژانس به پوشیدن ماسک.

تعداد مسافران سفر از طریق آمریکایی در فرودگاه به طور چشمگیری کاهش یافته در شروع Coronavirus بحران, اما شروع به انتخاب کنید به بالا.

Brainard می گوید که حتی در حال حاضر بیش از سه ماه بعد از رئیس جمهور اعلام وضعیت اضطراری ملی در این پاسخ وجود ندارد.

"خط پایین این است که روش های جدید در محل انجام به اندازه کافی آدرس پیشگیری از گسترش Coronavirus," او گفت: NPR.

او گفت که "دیر" مجموعه ای از روش های صادر شده توسط TSA آیا راهنمایی یا اجباری پادمان در محافظ چشم می پوشند, درجه حرارت چک و یا عقیم سازی از دستکش, بین تعامل با مسافران.

دفتر مشاور ویژه را پیدا کردن است که وجود دارد "قابل توجهی احتمال خطا" در Brainard این اتهامات به این معنی است که وزارت امنیت داخلی در حال حاضر باید انجام رسیدگی به اتهامات ظرف 60 روز اگر چه یک فرمت است که ممکن است. در این نامه توضیح داد که پیدا کردن و به اشتراک گذاشته شده با NPR توسط Brainard وکلا.

نتایج بررسی خواهد شد و سپس ارسال به Brainard نظر و نتایج نهایی مشترک با کنگره و کاخ سفید و منتشر شده است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب