اورژانس مرکز مراقبت از کودکان بازگشایی در یورکویل پس از COVID-19 شیوع

جسی Ketchum آموزش های اولیه و مراقبت از کودکان مرکز یکی از هفت مجوز کودک-مراکز مراقبت در تورنتو ارائه رایگان م

توسط MINERALNEWS در 26 اردیبهشت 1399

جسی Ketchum آموزش های اولیه و مراقبت از کودکان مرکز یکی از هفت مجوز کودک-مراکز مراقبت در تورنتو ارائه رایگان مراقبت برای کودکان ضروری و حیاتی خدمات کارگران بازگشایی درهای خود را روز شنبه پس از COVID-19 شیوع.

تسهیلات در 7 Berryman سنت است که در نزدیکی خیابان خلیج و داونپورت جاده به حالت تعلیق خدمات در روز شنبه, مارس 28 بعد از چندین کارکنان و فرزندان وجود دارد قرارداد coronavirus.

در حالی که بسته شده همه از مرکز اتاق و همچنین entryway شدند عمیق تمیز شود.

خدمات کودکان نیز انجام کنترل عفونت ممیزی در تورنتو شش اضطراری دیگر کودک-مراکز مراقبت.

قبل از بازگشایی کودکان خدمات و بهداشت عمومی تورنتو مشغول به کار با هم برای اطمینان از همه ایمنی و بهداشت سیاست ها و روش خواهد بود به دنبال جمله شامل به روز رسانی دستورالعمل از وزارت بهداشت ، کارکنان در مراقبت از کودکان مرکز نیز باز آموزی برای اطمینان از انطباق کامل با تمام ایمنی و بهداشت سیاست ها و روش های.

بیشتر از همه از بازگشت کارکنان ملزم به ارائه یک نامه ترخیص از تورنتو بهداشت عمومی.

در نظر گرفتن یک رویکرد مرحله به مرحله به بازگشایی در روز پنج شنبه جسی Ketchum آموزش های اولیه و مراقبت از کودکان مرکز افتتاح سه اتاق آن است. در این نقطه وجود دارد به اندازه کافی فضا برای 21 کودکان است.

دو اتاق در حال افتتاح در هفته های آینده.

در مجموع کودک-مراقبت مرکز می تواند 30 بچه ها اما تنها پنج روز در هفته از ساعت 6 صبح تا 8:30 p. m.

فوق العاده امن و کارکنان مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن ماسک های جراحی هنگامی که آن را غیر ممکن است به دو متر و یا شش فوت از هم جدا.

تعدادی از سلامت و ایمنی پروتکل در حال حاضر در محل در Jesse Ketchum در اوایل یادگیری و کودک مرکز مراقبت روزانه از جمله غربالگری افزایش کنترل عفونت اقدامات کاهش اندازه گروه و محدود کردن تعداد زیادی از مردم در مرکز.

خدمات کودکان همراه با تورنتو بهداشت عمومی ادامه خواهد داد به انجام مداوم بررسی تمام اضطراری کودک شیوه های مرکز در این مکان.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب