آنچه بیش از 300 پذیرش کالج رؤسای دنبال آن هستید در طول همه گیر

بزرگنمایی این تصویر موسسه تکنولوژی ماساچوست یکی از بیش از 300 دانشگاه به تایید بیانیه ای در مورد چگو

توسط MINERALNEWS در 10 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

موسسه تکنولوژی ماساچوست یکی از بیش از 300 دانشگاه به تایید بیانیه ای در مورد چگونگی پذیرش رؤسای با ارزیابی برنامه های کاربردی در طول coronavirus بحران است. David L. رایان/بوستون گلوب از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
David L. رایان/بوستون گلوب از طریق گتی ایماژ

اگر شما نگران در مورد چگونه coronavirus همه گیر است که تأثیر خود را در برنامه های کاربردی کالج بیانیه ای تایید شده توسط بیش از 300 پذیرش کالج رؤسای ممکن است برخی از تسکین را فراهم.

در این بیانیه از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل دانشکده آموزش و پرورش با عنوان "آنچه که ما در مورد مراقبت از در این زمان بحران." آن را تاکید می کند که پذیرش افسران را درک خواهد کرد اگر برخی از راههای طبیعی برای beefing تا کالج رزومه محدود هستند که با این بیماری همه گیر.

پذیرش افسران استرس است که آنها تشخیص دهند که دانش آموزان و خانواده های آنها ممکن است به مبارزه در حال حاضر. آنها به صراحت می گویند که دانش آموزان را نمی توان محروم اگر آنها نمی توانند در فعالیت های فوق برنامه در این زمان.

این بیانیه می گوید: متقاضیان باید احساس تاکید کرد اگر آنها را در یک موقعیت برای تکمیل خدمات عمومی سنتی به جنبه ای از این نرم افزار است.

"منافع ما نیست در این که آیا دانش آموزان ایجاد یک پروژه جدید و یا نشان رهبری در طول این دوره" بیانیه می گوید. "ما یقین نیست به دنبال ایجاد رقابتی خدمات عمومی 'المپیک' در پاسخ به این بیماری همه گیر. آنچه برای ما مهم است این است که آیا دانش آموزان مشارکت و یا سرویس معتبر است و به آنها معنی دار و به دیگران. و ... ما را به ارزیابی این سهم و خدمات در زمینه موانع دانش آموزان روبرو هستند."

به ویژه رؤسای اشاره می کنند که خانواده سهم مانند تامین درآمد خانواده و یا مراقبت از بستگان بسیار شایسته مثال در یک نرم افزار و مشاهده خواهد شد مثبت توسط دفتر پذیرش.

در این بیانیه همچنین روشن می سازد که هیچ متقاضی خواهد بود جریمه برای تغییر در شرایط علمی که شامل آزمون به دلیل بیماری همه گیر.

"هیچ دانش آموز محروم خواهد شد زیرا از یک تغییر در تعهدات و یا تغییر در طرح به این دلیل شیوع مدرسه خود را تصمیم گیری در مورد ریز نمرات و عدم وجود AP یا IB آزمون عدم دسترسی به آزمون های استاندارد (اگر چه بسیاری از کالج ها نشان داده شده در اینجا نیازی به این آزمون ها) و یا ناتوانی خود را به بازدید از دانشگاه" بیانیه می گوید.

این اطمینان در مورد روند درخواست در یک زمان می آید زمانی که دیگر جنبه های بسیاری از زندگی و وارد شدن به کالج — در حال تغییر است. بیشتر و بیشتر مدارس ساخته شده آزمون های استاندارد مانند عمل و نشست اختیاری به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

رؤسای تشویق دانش آموزان به "نسیم تا حدی با خود" و اولویت بندی مراقبت از خود است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن