UC Santa Cruz آتش سوزی 54 دانشجوی کارشناسی ارشد کارگران قابل توجه برای پرداخت بالاتر

UC Santa Cruz اخراج 54 دانشجوی کارشناسی ارشد کارگران که در اعتصاب خواستار پرداخت بالاتر به استطاعت این منطقه ه

توسط MINERALNEWS در 10 اسفند 1398

UC Santa Cruz اخراج 54 دانشجوی کارشناسی ارشد کارگران که در اعتصاب خواستار پرداخت بالاتر به استطاعت این منطقه هزینه های بالای زندگی.

به عنوان بخشی از یک "wildcat اعتصاب" حدود 200 آموزش دستیاران در ماه دسامبر تصمیم گرفت به خودداری از سقوط سه ماهه نمرات پس از چند ماه به عقب و جلو با پردیس مدیران. آنها خواستار افزایش پرداخت از $1,412 یک ماه. این اعتصاب حمایت است توسط اتحادیه است که نشان دهنده این دانشگاه را دانشجویان تحصیلات تکمیلی کارکنان.

تنش بين دانش آموز و کارکنان این دانشگاه و دانشگاه کالیفرنیا مدیران افزایش چشمگیری در هفته های اخیر به ایران floundered. دانش آموزان تشدید درجه اعتصاب در اوایل فوریه به توقف کار به دلیل خودداری از تدریس نگه ساعات اداری انجام تحقیقات و یا ارسال نمرات. هفده دانش آموزان دستگیر شدند در پردیس در اعتراض Feb. 12 و UC سانتا کروز و UC رئیس جمهور منتشر شده یک سری از نامه های آنلاین در طول ماه گذشته هشدار دانشجویی کارگران آنها خواهد بود منظم اگر آنها موفق به ارسال نمرات.

در دوشنبه, UC Santa Cruz گفت: آموزش دستیاران آن را بررسی نکردن نمرات در هفته بعد. پردیس ارسال نامه از قصد اخراج جمعه حدود ظهر به 54 دانش آموزان است. حدود 30 دانش آموز دیگر که هنوز به امن بهار آموزش مشاغل گفته شد آنها نخواهد بود واجد شرایط برای موقعیت های فعالان دانشجویی گفت.

تبلیغات

مسکن گران است در سانتا کروز و کارگران هم مشکل زندگی معمولی دستمزد $2,400 یک ماه قبل از مالیات گفت: ورونیکا, Hamilton, معاون رئیس جمهور از UC سانتا کروز فارغ التحصیل انجمن دانشجویان و صندلی پردیس واحد UAW محلی 2865 اتحادیه برای بیش از 19,000 دانشجو کارگران در UC سیستم.

هزینه-از-زندگی-تنظیم حرکت گسترش به دیگر UC دانشگاه.

UC Santa Barbara, دانشجویان فارغ التحصیل رای دادند و دوشنبه به صورت کامل اعتصاب و UC Davis دانش آموزان تصمیم گرفت پنج شنبه به خودداری نمرات دانش آموز برای زمستان سه ماهه تا این دانشگاه را افزایش می دهد مسکن خود را مکمل. دانش آموزان در سراسر 10 UC دانشگاه برگزار شد تظاهرات در حمایت از کارگران در UC Santa Cruz.

UC سانتا کروز سخنگوی اسکات هرناندز-جیسون در بیانیه ای گفت که 96 درصد از نمرات ارائه شد و "اکثریت" از دانش آموزان فارغ التحصیل بازگشته اند به کار می کنند اما 54 دانش آموزان در ادامه به "اخلال در پردیس خودداری نمرات برای دانشجویان مقطع کارشناسی در راه است که ناعادلانه باعث اختلال در آموزش و پرورش است."

تبلیغات

در میان کسانی که از کار اخراج جمعه بود برندا ارجنا سوم-سال دانشجوی دکترا در انسان شناسی که 10 سال و زندگی در خانواده مسکن است. او هنوز در تلاش برای کشف کردن آنچه اخراج معنی خواهد بود که برای وضعیت او به عنوان یک دانشجو.

به عنوان دستیار تدریس او نمی پرداخت شهریه و ارجنا گفت: هیچ راهی وجود دارد او می تواند پرداخت هزاران دلار از شهریه از جیب به طوری که او ممکن است مجبور به عقب نشینی و یا گرفتن مرخصی از مدرسه.

"من در تلاش برای نیازهای اولیه مانند کاغذ توالت, خرید پسر من شیر" گفت: ارجنا که می پردازد درباره $1,700 یک ماه اجاره را از $2,200 او پس از دریافت مالیات است. "اگر وجود دارد اضطراری, من واقعا هیچ چیز به عقب بیفتند."

او تا به حال شناخته شده است از دست دادن شغل خود امکان بود اما می خواستم به نگه داشتن فشار در اعتصاب. "من باید به زندگی در این راه" ارجنا گفت.

هرناندز-Jason گفت: UC سانتا کروز را مدیریت کرده و به شنیدن و آدرس آموزش دستیاران' نگرانی.

"UCSC رهبری است به خوبی آگاه از بحران مسکن در سانتا کروز و ساخته شده است متعدد با حسن نیت تلاش برای ارائه راه حل و کمک به ما TAs," هرناندز-Jason گفت: در یک ایمیل.

این تلاش ها از جمله سالانه $2,500 مسکن مکمل تا بیشتر پردیس مسکن در دسترس می شود برای دانش آموزان فارغ التحصیل و دو مسکن موقت برنامه های کمک به دانشجویان تحصیلات تکمیلی. پردیس' صدراعظم آلمان نیز اعلام کرد که یک گروه کاری مشترک برای توسعه "مناسب و پایدار" دانشجوی تحصیلات تکمیلی پشتیبانی هرناندز-Jason گفت.

همیلتون گفت: 2500 دلار و مکمل های غذایی ارائه شده توسط دانشگاه پس از مذاکرات در این سال دانش آموزان فراهم می کند تنها با اضافی $200 یک ماه است که انجام نمی دهد به اندازه کافی برای رفع مشکل. او گفت: دانش آموزان نباید به ترک خود را تنها اهرم برای دانشگاه برای آمدن به میز.

تبلیغات

"آنها نباید آتش کسی گفت:" همیلتون که یک دانشجوی کارشناسی ارشد آموزش دستیار بود اما نه در میان کسانی که از کار اخراج شدند. "مردم با گفتن آنها را آنها بی خانمان و آنها نمی خواهد که یک گفتگوی اساسی."

UC چهار سال قرارداد با UAW است که در اثر از ماه اوت سال 2018 و منقضی می شود در سال 2022 شامل "نمایشگاه پرداخت و مزایای عالی," UC سخنگوی اندرو گوردون در بیانیه ای گفت.

"بازگشایی قرارداد خواهد شکست هدف یک توافق نامه امضا شده و امر می تواند غیر منصفانه به تمام دیگر UC اتحادیه های کارگری و همچنین نزدیک به 90,000 به نمایندگی از کارکنان در دانشگاه که پایبند به قراردادهای معامله," او گفت:.

همیلتون گفت که شرایط قرارداد بودند ناکافی است و 83 درصد از کارکنان در دانشگاه سانتا کروز علیه آن رای دادند و در آن زمان است.

در فوریه. 14, پردیس کشيش ارسال یک پیام گفت که دانشجو کارگران شرکت کننده در این درجه بندی اعتصاب کرده بود تا فوریه. 21 به ارسال نمرات از دست رفته و کسانی که نمی خواهد دریافت نمی بهار سه ماهه شغل عنوان آموزش دستیاران و یا خواهد بود را رد کرد و از بهار خود را در سه ماهه قرار ملاقات.

در همان روز رئیس جمهور UC جانت ناپولیتانو با ارسال نامه ای خطاب به اعضای هیات علمی و کارکنان و دانش آموزان گفت: آموزش دستیاران اخراج می شود اگر آنها همچنان به خودداری نمرات.

"برگزاری نمرات مقطع کارشناسی گروگان و امتناع از انجام قرارداد مسئولیت آموزش این است که راه را اشتباه رفتن است. شرکت در wildcat اعتصاب خواهد کرد و عواقب و از جمله ختم های موجود اشتغال در دانشگاه" ناپولیتانو نوشت. "ما می خواهیم قابل توجه TAs به نوبه خود در نمرات خود را و بازگشت به کلاس درس."

UC سیستم ثبت ناعادلانه-کار-تمرین اتهام UAW 2865 روز سه شنبه ادعا اتحادیه موفق به برداشتن گام های مورد نیاز توافق دسته جمعی برای جلوگیری از اعتصاب با آموزش دستیاران در UC Santa Cruz.

تبلیغات

در پاسخ UAW 2865 ثبت خود را ناعادلانه-کار-عمل شارژ پنج شنبه در برابر UC سیستم وی از سوی مامورین که آن حاضر به ملاقات با این اتحادیه برای مذاکره تنظیم هزینه های زندگی شده است که تمرکز اقدامات در سراسر کشور و در دو هفته wildcat اعتصاب در UC Santa Cruz.

"من ماندن در خوش بینانه است که ما می تواند همچنان به galvanize مردم در دیگر دانشگاه ها و گسترش این جنبش" ارجنا گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب