طوفان گرمسیری کریستبل بازدید لوئیزیانا, می سی سی پی سواحل

بزرگنمایی این تصویر یک زن پیاده روی سگ خود را از طریق محله فرانسوی ها در New Orleans به عنوان طوفان

توسط MINERALNEWS در 19 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک زن پیاده روی سگ خود را از طریق محله فرانسوی ها در New Orleans به عنوان طوفان گرمسیری کریستبل می رسد ایالات متحده در روز یکشنبه. Sean Gardner/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Sean Gardner/گتی ایماژ

طوفان گرمسیری کریستبل رسیده است در جنوب شرقی ایالات متحده آوردن باران های سنگین و پایدار باد به 50 مایل در ساعت.

موج طوفان هشدارهای صادر شده برای جنوب شرقی سواحل لوئیزیانا و همچنین سواحل می سی سی پی برای یکشنبه.

کریستبل سوم به نام طوفان از کومودو ، اگر طوفان حفظ آن زمان پیگیری می سی سی پی می تواند دولت سخت ترین ضربه به گفته گاوین فیلیپس, یک پیش بینی با خدمات ملی آب و هوا نیواورلئان.

"بزرگترین جمعیت منطقه است که برای رفتن به تحت تاثیر قرار است و می سی سی پی ساحل" فیلیپس گفت.

نیواورلئان و مناطق به آن فوری شرق باید ببینید بیشترین بارندگی با توجه به فیلیپس. این مناطق باید انتظار 7 تا 10 اینچ از باران, او گفت:. مناطق غرب تنها باید انتظار چند اینچ از باران گفت: فیلیپس و اضافه کرد که او انتظار دارد که شهر نیواورلئان به امن باقی می ماند.

در می سی سی پی ساحل خبرنگاران در بیلخی خورشید هرالد مستند کرده اند سطح آب بالا این صبح و بعد از ظهر.

فرماندار لوئیزیانا جان ادم ادواردز اعلام وضعیت اضطراری در روز جمعه پیش از طوفان گرمسیری و برخی از جوامع در می سی سی پی و لوئیزیانا دستور داده شده است به تخلیه.

در لوئیزیانا جزیره مانع بزرگ جزیره را دیده است عمده جاری شدن سیل به علت Cristobal. ساکنان وجود داشته است خواست به تخلیه.

در New Orleans خدمه بوده است در پاسخ به قطع درختان و خطوط برق. مقامات وجود دارد اصرار مردم که زندگی می کنند در خارج از levee سیل سیستم حفاظت تخلیه این منطقه است.

فیلیپس گفت که به عنوان طوفان حرکت داخلی bayous و مناطق بدون عوارض خواهد بود که بیشتر در معرض جاری شدن سیل. او سریع روشن است که او نمی پیش بینی هر گونه "تهدید کننده زندگی" سیل حوادث اتفاق می افتد به عنوان یک نتیجه از Cristobal.

فیلیپس گفت که بادها را به احتمال بالا در حدود 50 مایل در هر ساعت با قوی ترین احتمال زیاد برای آمدن در سراسر سواحل می سی سی پی.

او همچنین اشاره کرد که در اوایل ماه ژوئن است که بعید است زمان برای یک طوفان گرمسیری با فصل اوج طوفان گرمسیری و طوفان معمولا شروع و بعدها در سال است.

"این است که واقعا زود به یک طوفان است. اما به طور معمول جولای ساکت تر از ماه ژوئن است. امیدوارم ما لازم نیست که هر چیزی در حال حاضر و [اواسط ماه اوت]."

NPR دبی الیوت کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن