چه هامبورگ اشتباه در سال 1892 شیوع وبا به ما آموزش می تواند در مورد COVID-19 پاسخ

بزرگنمایی این تصویر یک تصویر نشان بيماران آورده شده به بیمارستان در هامبورگ 1982 شیوع وبا. عکس 12/ج

توسط MINERALNEWS در 17 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک تصویر نشان بيماران آورده شده به بیمارستان در هامبورگ 1982 شیوع وبا. عکس 12/جهانی تصاویر گروه از طریق گتی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
عکس 12/جهانی تصاویر گروه از طریق گتی

به عنوان محقق انگلیسی ریچارد ایوانز تحقیق تاریخچه بیماری های همه گیر برای یک کتاب بیش از 30 سال پیش او زده یکنواختی چگونه دولت ها از فرهنگ های مختلف و در دوران های مختلف تاریخی پاسخ داد.

"تقریبا در هر بیماری همه گیر شما می توانید از فکر می کنم اولین واکنش از هر دولت است که می گویند" نه نه اینجا. ما آن را ندارم" او می گوید. "یا" این تنها خفیف یا آن را به یک اثر بزرگ.'"

تقریبا در هر مورد می گوید Evans, دولت ساخته شده است که این اطمینان معلوم شد اشتباه — گاهی اوقات فوق العاده به عنوان او مشخص شده در سال 1987 کتاب مرگ در هامبورگ: جامعه و سیاست, در سال وبا, در مورد که در شهر شیوع 130 سال پیش.

به عنوان جهان می آید به نظر با دولت چگونه پاسخ داده اند به امروز coronavirus همه گیر برخی از آنها به دنبال به تاریخ به راهنمای آنها. ایوانز یک شوالیه مورخ بهترین و شناخته شده برای خود را سه گانه کتاب در مورد رایش سوم اما مطالعه خود را از اواخر قرن 19 هامبورگ نیز به عنوان یک کتاب راهنما با درسهایی برای رهبران سیاسی مدیریت امروز COVID-19 بحران است.

رئیس در میان کسانی که درس نیاز است "به اقدامات احتیاطی مناسب در محل" ایوانز می گوید: "اقدامات مناسب در ذخیره به رول از زمانی که یک بیماری همه گیر بازدید. و نه به تلاش و hush آن را تا و یا سعی و انکار وجود آن است. سپس آن را دارای عواقب کشنده برای بسیاری از مردم است."

که آنچه اتفاق افتاده در سال 1892 هامبورگ. با جمعیت حدود 800,000 آن چهارم-بزرگترین بندر در جهان و محبوب پریدن نقطه نقطه برای اروپایی ها مایل به شروع زندگی جدید در آمریکا. شهر-دولت اجرا شد توسط تاجر و خانواده ها قرار داده است که تجارت و اقتصاد بالاتر از ساکنان رفاه.

حدود یک دهه قبل از آن میکروبیولوژیست آلمانی رابرت کخ شناسایی باکتری های موجود در یکی از بیماری های کشنده روز وبا است که انتقال از طریق مدفوع در آب است. این کشف که وبا بود و آب بود و موجب چند از اروپا بزرگترین شهرستانها برای سرمایه گذاری در سیستم های تصفیه خود را برای منابع آب شهری — اما نه هامبورگ. رهبران آن حاضر به صرف هر چیزی به درمان آن شهر آب است.

ایوانز می گوید این شهر تامین آب آنقدر غنی زیستی در موجودات زنده که در یک پایان نامه از 1880s — با عنوان "جانوران از هامبورگ تامین آب" مشخص شده بیش از 50 نوع از موجودات در آن زندگی می کنند.

هامبورگ رهبران مدعی شد وبا گسترش نامرئی بخار هیچ دولت می تواند امید به جلوگیری از. اما در ماه اوت سال 1892 مدفوع را از یک مهاجر بیمار مبتلا به وبا به پایان رسید تا در رودخانه البه که این شهر به خود جلب کرد و بر آن آب شهری.

"و آن تحویل داده شد به هر کسی که تا به حال تامین آب در ارتباط می گوید:" ایوانز. "و 10000 نفر کلی در حدود شش هفته است. آن را مطلق فاجعه است."

هامبورگ دولت منتظر شش روز پس از کشف که مردم در حال مرگ از وبا به هر کسی بگویید. پس از آن هزاران نفر بیمار بودند. تنها راه خارج شد و به دعوت کخ پس از آن آلمان را بالا دانشمند به راهنمای آنها.

مقامات در نهایت قادر به مهار شیوع وبا اعمال محدودیت بر مردم و جنبش ضد عفونی خانه و سفارش مردم به تنها نوشیدن آب از آب پاک عرضه ساخته شده پس از وقوع.

"در یک وضعیت مداوم شیوع توجه عمومی بر این دانشمندان ارائه اطلاعات می گوید:" Christoph Gradmann پزشکی مورخ در دانشگاه اسلو است.

Gradmann می گوید درس از هامبورگ وبا همه گیر شده است که موسسات سلامت نیاز به حمایت سیاسی و بودجه کافی قبل از یک بیماری همه گیر بازدید. "کشورهای با نظام بهداشت و درمان قوی سیستم قادر به پاسخ خوب," او می گوید. "اگر شما یک بزرگ نظام سلامت فراهم می کند که اطلاعات خوبی که یک چیز بسیار خوب است."

یک سال پس از شیوع وبا, هامبورگ تغذیه-تا شهروندان رای خود را بی کفایت بازرگانان رهبران خارج از دفتر. آنها به جای بازرگانان با رهبران که متعلق به سوسیال دموکرات ها یک طبقه کارگر حزب که اولویت بندی علوم و بهداشت بیش از سود است.

ایوانز می گوید درس داشتن احتیاطی مناسب در محل مهمی برای انشعابات دیگر بحران جهانی علاوه بر این جاری است — به ویژه تغییر آب و هوا. "نود و نه درصد از دانشمندان جهان می دانند که این به دلیل فعالیت های انسانی و انتشار کربن," او می گوید. "و دولت انجام داده اند به مراتب بیش از حد کوچک برای مقابله با آن است. اگر این بیماری منجر به هر چیزی باید آن را بیشتر و محکم تر عمل گرفته در تغییر آب و هوا."

اسم نیکلسون کمک به این داستان در برلین.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب