رقابت برای منابع جوش به عنوان همه گیر بدتر

نیویورک - کمیاب لوازم تجهیزات پزشکی هستند که منجر به رشد رقابت در داخل آمریکا و در میان ملت ها در چه یک سیاستم

توسط MINERALNEWS در 16 فروردین 1399

نیویورک - کمیاب لوازم تجهیزات پزشکی هستند که منجر به رشد رقابت در داخل آمریکا و در میان ملت ها در چه یک سیاستمدار فرانسوی به نام "در سراسر جهان شکار گنج."

فرماندار ایالت نیویورک, کانون ایالات متحده شیوع قول داد برای به دست گرفتن استفاده نشده هواکش از بیمارستان های خصوصی و شرکت های, در حالی که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: جلوگیری از صادرات N95 ماسک ماسک و دستکش های جراحی یک حرکت او گفته بود لازم است به اطمینان حاصل شود که تجهیزات پزشکی در دسترس هستند در آمریکا

تعداد افراد آلوده در ایالات متحده آمریکا بیش از یک چهارم میلیون نفر و مرگ و میر صعود گذشته 7,000 با ایالت نیویورک به تنهایی حسابداری برای بیش از 2900 مرده افزایش بیش از 560 فقط در یک روز. بسیاری از مردگان در شهر نیویورک که در آن بیمارستان در حال غرق با بیماران.

در سراسر جهان تایید عفونت های گذشته افزایش یافت 1 میلیون و مرگ و میر در صدر 58,000 با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز. کارشناسان می گویند هر دو شماره به طور جدی undercounted به دلیل عدم تست موارد خفیف که از دست رفته بودند و دولت هایی که underplaying بحران است.

در اروپا سه کشور بدترین ضربه — ایتالیا و اسپانیا و فرانسه — اختصاص بیش از 32,000 مرده یا بیش از نیمی از بازار جهانی تلفن.

در چین که در آن رمان کروناویروس اولین بار شناسایی شده در دسامبر, پرچم, پرواز در نیمه افراشته و آژیر حمله هوایی صدا به مدت سه دقیقه در روز یادبود برای مرده. چین با احتیاط برداشته محدودیت در میان حذف شماره از عفونت و در روز شنبه گزارش داد فقط یک مورد تایید شده در کانون ووهان و 18 نفر دیگر در میان مردم ورود از خارج از کشور. وجود دارد چهار مرگ و میر به صورت رسمی در مجموع 3,326.

کره جنوبی برای تمدید دو هفته دستورالعمل اصرار مردم به چوب به اجتماعی فاصله به عنوان عفونت همچنان به رشد در پرجمعیت Seoul metropolitan area.

در طول یک جلسه در anti-virus اقدامات در شنبه نخست وزیر چانگ Sye-kyun ابراز نگرانی از افزایش عفونت های مربوط به مهاجران اخیر میان گسترش شیوع بیماری در اروپا و ایالات متحده است.

این کشور همچنین تلاش برای جلوگیری از عفونت در بیمارستانها و خانه های سالمندان بخشهای روانپزشکی و دیگر زندگی می کنند-در امکانات.

آسیب اقتصادی از مستندات و تعطیلی نصب شده است. ایالات متحده جامعی خود شکستن رکورد استخدام رگه هایی از نزدیک به 10 سال که دولت گزارش داد که کارفرمایان کاهش بیش از 700 ، 000 شغل در ماه گذشته. اما این تصویر واقعی است که به مراتب بدتر از آنجا که آمار و ارقام را شامل نمی شود دو هفته گذشته زمانی که 10 میلیون پرتاب-خارج-از-کار آمریکایی های کاربردی برای مزایای بیکاری.

بیشتر نگرانی فوری بود کمبود ماسک و دستکش منجر به رقابت شدید در میان خریداران از اروپا و آمریکا و جاهای دیگر و اقدامات تهاجمی مانند نیویورک وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی. اندرو کومو طرح به هواکش است که استفاده می شود. کومو می گوید: New York کشور بدترین نقطه داغ می تواند اجرا از هواکش هفته آینده.

"اگر آنها می خواهند به شکایت من برای قرض گرفتن بیش از حد فن های به صرفه جویی در زندگی به آنها اجازه شکایت من" کومو گفت. او وعده داد که در نهایت بازگشت به تجهیزات و یا جبران صاحبان.

در سراسر جهان کمبود را ناشی از مراقبت های بهداشتی کارگران به سقوط بیمار و پزشکان در اروپا به زندگی یا مرگ تصمیم گیری در مورد که بیماران دریافت تنفس ماشین. جستجو برای لوازم و مناقصه جنگ میان خریداران ایجاد کرده اند چه والری Pecresse رئیس جمهور فرانسه را کتک Île-de-France منطقه به نام "در سراسر جهان شکار گنج."

فرماندار ایالت لوئیزیانا گفت: New Orleans می تواند اگزوز عرضه آن توسط سه شنبه.

در میان تورم موارد بانوی ما از دریاچه مرکز پزشکی منطقه ای در Baton Rouge, لوئیزیانا, رفته از یک واحد اختصاص داده شده به کروناویروس بیماران به هفت. پرستار تعمید هاید گفت: پرستاران در تماس با خانواده دو بار در روز به روز رسانی در بستگان خود را در برخی موارد ارائه تلخ اخبار.

"برای تماس با اعضای خانواده و به آنها بگویید که خود را عضو خانواده است که به خوبی انجام نمی شود و آنها احتمالا قصد عبور به زودی فقط ویرانگر" گفت: هاید که تا به حال چهار نفر می میرند.

همراه با مسدود کردن ماسک صادرات مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد دستورالعمل جدید است که برای هر کس به سایش پوشش صورت موقت مانند تی شرت و bandannas هنگام خروج از خانه به خصوص در مناطق ضربه سخت گیر مثل نیویورک. اما رئیس جمهور گفت که او تا به حال هیچ وجه قصد زیر مشاوره از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

"این یک توصیه آنها توصیه می کنیم آن را" مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت:. "من فقط نمی خواهید به پوشیدن یکی خودم."

تغییر می آید نگرانی از مقامات بهداشتی است که کسانی که بدون علائم می تواند گسترش ویروس به خصوص در مکان هایی مانند فروشگاه های مواد غذایی و یا داروخانه ها. مقامات تاکید کرد که پزشکی-درجه ماسک باید محفوظ است برای سلامت کارگران و دیگران در خط مقدم از همه گیر با تجهیزات مهم در تامین کوتاه مدت.

ایتالیا سخت ترین-آمار کشور در اروپا با حدود 14,700 مرده ادامه داد: شاهد نشانه هایی است که عفونت و مرگ و میر ممکن است درست کردن. فرانسه گزارش داد افزایش بیش از 1 ، 000 مرگ و میر جمعه آوردن آن به طور کلی تلفات به بيش از 6500.

"کار بسیار سخت و سنگین گفت:" فیلیپ Montravers یک متخصص بیهوشی در پاریس. "ما تا به حال پزشکان و پرستاران و مراقبان که بیمار آلوده ... اما چه کسی باید دوباره پس از دوره نقاهت. این کمی مانند کسانی که در جنگ جهانی اول سربازان که مجروح شدند و برگشتم به مبارزه."

اسپانیا ثبت بیش از 900 جدید مرگ و میر پایین و کمی از سابقه آن را یک روز زودتر. قتل عام مسلما شامل تعداد زیادی از افراد مسن که مقامات اعتراف گرفتن دسترسی به کشور را محدود دستگاه تنفس است که استفاده می شود برای اولین بار در سالم بیماران جوانتر.

برای بسیاری از مردم coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه. اما برای دیگران و به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات سلامتی آن می تواند باعث پنومونی. بیش از 200 ، 000 نفر را بهبود توسط دانشگاه جانز هاپکینز' تعداد.

___

اسمیت گزارش از پراویدنس, رود آیلند, Villenueve گزارش از آلبانی نیویورک و سانتانا گزارش از نیواورلئان. آسوشیتد پرس نویسندگان در سراسر جهان کمک به این گزارش.

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب