واشنگتن NFL مالک می گوید گزارش آزار و اذیت 'به جای' در حق رای دادن

بزرگنمایی این تصویر پس از یک همشهری داستان گزارش چند نمونه از آزار و اذیت جنسی علیه کارمندان زن واشن

توسط MINERALNEWS در 28 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

پس از یک همشهری داستان گزارش چند نمونه از آزار و اذیت جنسی علیه کارمندان زن واشنگتن NFL تیم صاحب دن اسنایدر گفت: اتهام رفتار کرده بود "هیچ جایی در ما حق رای دادن و یا جامعه" و استخدام مستقل محققان در نگاه به اتهامات. مایک استوارت/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مایک استوارت/AP

NFL و واشنگتن تیم صاحب دن اسنایدر در حال حمایت به اقدام یک روز پس از واشنگتن پست داستان و گزارش چند مورد از آزار و اذیت و سوء استفاده کلامی نسبت به زنان به کار گرفته شده توسط این تیم است.

با استناد به حساب از زنان 15 – بسیاری از آنها باقی مانده ناشناس — در این پست گزارش داد روز شنبه در چندین اتهامات پوشا از سال 2006 تا سال 2019 مربوط جنسی و پیشنهادهای نظرات به ظاهر از کارکنان زن. زنان در مصاحبه با کاغذ به نام حق رای دادن مدیران به عنوان در نظر گرفتن بخشی در این رفتار است.

NPR است و نه به طور مستقل تایید این گزارش ها.

اسنایدر با صدور بیانیه ای در روز جمعه گفت: اتهام رفتار "هیچ جایی در ما حق رای دادن و یا جامعه است." اسنایدر – که صاحب حق رای دادن در زمان گزارش داد اتهامات – نیز تأیید یک "تعهد به تنظیم یک فرهنگ جدید و استاندارد برای تیم ما است."

این بیانیه همچنین با اشاره به واشنگتن وکیل بث ویلکینسون که شرکت تا به حال شده است برای حفظ حق رای عضو ایستگاه WAMU تایید در روز پنج شنبه.

به گفته او شرکت وب سایت Wilkinson شمارش گپ, بایر و فیلیپ موریس در میان مشتریان خود را. او قبلا نیز نشان داده NFL به عنوان یک سرب محاکمه وکیل. اسنایدر گفت: ویلکینسون و شرکت او را به انجام یک "کامل و بی طرفانه بررسی" و توصیه.

"پس از اتمام [ویلکینسون] کار ما موسسه سیاست های جدید و روش ها و تقویت منابع انسانی و زیرساخت ها نه تنها به جلوگیری از این مسائل در آینده اما مهمتر از همه ایجاد یک تیم فرهنگ است که با رعایت احترام و فراگیر از همه" بیانیه ای گفت:.

پیش از آن در روز NFL گفت: اتهام سوء استفاده شد و بر خلاف سازمان و ارزشهای وعده داده شده را به اقدام بر اساس هر گونه نتیجه گیری درباره ویلکینسون و شرکت او.

"باشگاه متعهد شده است که آن را به آن همکاری محقق و انتظار ما این است که باشگاه و همه کارکنان به انجام این کار کردند."

در این پست گزارش می آید به عنوان تیم کار کرده است به حل و فصل یک اختلاف بیش از نام آن به عنوان لکه دار کردن در برابر بومیان آمریکایی است.

روز دوشنبه حق رای دادن اعلام کرد که رها کردن نام مستعار خود را و آرم پس از تکمیل یک بررسی. این تصمیم در میان فشار از شرکت های بزرگ از جمله حامیان فدرال اکسپرس است که در این تیم ورزشگاه.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب