آمریکا در نظر پروکسی رای گیری طول coronavirus بحران

واشنگتن - با کنگره در اصل بسته, خانه دموکرات هستند پیشنهاد موقت تغییر قوانین در طول coronavirus بحران است که ا

توسط MINERALNEWS در 29 فروردین 1399

واشنگتن - با کنگره در اصل بسته, خانه دموکرات هستند پیشنهاد موقت تغییر قوانین در طول coronavirus بحران است که اجازه می دهد نمایندگان مجلس به رای دادن از راه دور از طریق یکی دیگر از نماینده مجلس حضور فیزیکی در کنگره.

نادر حرکت می کند که نیاز به یک رای برای تصویب ارائه شده است پنج شنبه در خصوصی دموکراتیک حزبی کنفرانس به عنوان اضطراب نمایندگان مجلس با سر و صدا به کنگره بازگشت بر خط در طول اقامت-خانه خاموش کردن.

"کنگره نیاز دارد به کار می شود" نوشت: Rep. جیمز مک گاورن D-Mass., رئیس خانه قوانین کمیته در بیانیه ای پیشنهاد تغییر دهید.

همانطور که مشخص شده در این طرح تلاش می کند به هدایت روشنی از راه اندازی فن آوری جدید سیستم عامل است که می تواند در معرض خطر هکرها و مانع از آن پتو پروکسی, رای گیری, به عنوان برخی پیشنهاد کرده اند.

به جای آن که نیاز به خانه به اطلاع اعضای خانه کارمند خود را به قصد خاص ارسال دستورالعمل خاص قانونگذار به بازیگران این رای از طرف آنها, او گفت:.

"ما نمی دانیم که چه مدت این بیماری همه گیر را تهدید بهداشت عمومی و یا چه مدت دولت در خانه بماند سفارشات خواهد داشت" McGovern نوشت. "ما نباید منتظر این بیماری همه گیر به پایان دادن به ایجاد تغییرات در قوانین است که برای کمک به ما ما شغل در چنین سابقه ای ،

مجلس نانسی پلوسی D-کالیفرنیا که وظیفه رئیس به در نظر گرفتن گزینه های پشتیبان گیری است تلاش او گفت:.

کنگره شده است اما توقیف از اواخر ماه مارس و دور افتاده قانونگذاران پناه در خانه مانند دیگر آمریکایی. مجلس نمایندگان و سنا در حال نشست pro forma جلسات هر چند روز فقط برای جلوگیری از به طور کامل adjourning نگه داشتن درب باز برای عبور از بحرانی شد. کنگره نمی رود به بازگشت به قبل از مارس 4.

اما رتبه و فایل قانونگذاران شده اند محوری برای تغییر قوانین نگران است که به عنوان کشور قرقره در میان بحران ترکیبات آنها نیست دیدن وسعت کنگره پاسخ.

Pelosi انتقاد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را با عجله به سهولت اقامت-صفحه اصلی قوانین بنابراین آمریکایی ها می تواند بازگشت به کار و راه اندازی مجدد اقتصاد به عنوان "تقریبا گناهکار است."

در نشست خبری هفتگی زودتر پنج شنبه, پلوسی, صدا تمایلی به اجرای خانه گسترده تر رای گیری تغییرات هشدار "آن را به آسانی به عنوان شما ممکن است فکر می کنم."

"هر چه زودتر ما می توانید خلاص شدن از همه گیر و هر چه زودتر ما می توانید به کار" پلوسی گفت. "در این میان پناهگاه در محل اجتماعی فاصله است که یک راه بسیار موثر برای رفتن به جلو."

تهمت و تهدید این هفته به استناد نادر در قانون اساسی قدرت به زور موکول کنگره بنابراین او می تواند دور زدن قانونی تایید روند و انتصاب خود را نامزد به موقعیت های کلیدی.

اما رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., نشان داد که بعید به نظر می رسد.

اجازه می دهد روش جدید خواهد بود بسیار غیر معمول است اما انعکاسی از بار به عنوان نماینده رای گیری بوده است نه مجاز در کف خانه در اصل از اوایل کنگره در این کشور تاسیس.

در طول سال 1918 اسپانیایی بیماری همه گیر آنفلوآنزا مجلس ادامه داد: برای انجام کسب و کار در طول محدود pro forma جلسات بسیار شبیه امروز با بازدید کننده گالری توقیف با توجه به خانه وب سایت.

سپس مانند در حال حاضر قانونگذاران زد به اعتراض آنها به عنوان تلاش برای تصویب قوانین کلیدی و بدون رسیدن به حد نصاب در میان اعضای غیبت. اما در زمان آنها توافق برای ادامه.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

پس از حملات یازدهم سپتامبر ، 11 سال 2001 حملات کنگره به طور خلاصه توقیف قبل از بازگشایی.

در زیر پیشنهاد تغییر قوانین در مجلس خواهد بود به طور موقت و تنها از طریق طول بیماری همه گیر.

از راه دور رای از طریق یک پروکسی خواهد تعداد نسبت به شمارش و نسبت به دستیابی به یک حد نصاب تحت McGovern طرح.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن