ما گسترش ویروس تست بازداشت مهاجران در میان انتقاد

واشنگتن - ایالات متحده مهاجرت و گمرک چهارشنبه اعلام کرد که گسترش یافته است COVID-19 تست در میان مردم برگزار شد

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1399

واشنگتن - ایالات متحده مهاجرت و گمرک چهارشنبه اعلام کرد که گسترش یافته است COVID-19 تست در میان مردم برگزار شد و در آن بازداشتگاه زیر انتقاد از خود در واکنش به شیوع.

یخ می گوید که در حال حاضر ارائه می دهد آزمایشات داوطلبانه برای ویروس را به تمام مردم برگزار شد و در بازداشتگاه در تاکوما واشنگتن, و, Aurora, Colorado, و در نظر خواهد انجام همین کار در مکان های دیگر. اعلام شرح زیر است هفته از انتقاد که آژانس گرفته نمی شود کافی است مراحل را برای جلوگیری از گسترش coronavirus در میان مردم در آن بازداشت و کسانی که آن را deports به کشورهای دیگر است.

داده های اخیر در دسترس از یخ را نشان می دهد وجود دارد 788 مردم با COVID-19 در میان نزدیک به 25000 نفر در آن زندان و در حدود 200 امکانات در سراسر کشور. بزرگترین شیوع با بیش از 100 مورد در یک بازداشتگاه در منطقه دالاس.

یخ می گوید این آزمایش تقریبا 5,100 بازداشت شدگان پس از شروع شیوع.

شده اند وجود دارد 45 تایید موارد در میان یخ کارکنان در بازداشتگاه از جمله 15 در یک مرکز در فرودگاه در اسکندریه لوئیزیانا که در آن مردم برگزار شد فقط قبل از اخراج.

گواتمالا به حالت تعلیق اخراج پرواز های از ایالات متحده آمریکا برای نزدیک به یک ماه پس از حداقل 186 نفر تست مثبت برای COVID-19 پس از بازگشت خود را حتی پس از آمریکا اطمینان داد که آنها سالم بودند. کسانی که پروازها از سر گرفته شد روز شنبه با یکی از اسکندریه.

یخ مورد اختلاف است و ادعا می کند از بازداشت شدگان و مهاجر طرفداران کافی تامین بهداشت مواد مانند صابون و ماسک صورت و یا اجتماعی فاصله در سلول امکانات که برخی از آنها توسط شرکت های خصوصی و یا سازمان های دولتی محلی.

در جلسه این هفته دیابت دایان فاینستاین ابراز تعجب زمانی که هنری Lucero با آژانس را اجرایی مرتبط مدیر اجرای قانون و حذف عملیات شهادت دادند که بازداشت شدگان به طور معمول آزمایش تنها زمانی که آنها نشان می دهد علائم این بیماری است. "من بسیار علاقه مند به دیدن است که هر کس آزمایش" سناتور حزب دموکرات کالیفرنیا به او گفت.

این سازمان در بیانیه ای گفت: شنبه منتشر شد که آن را تا به حال تست شده حدود 80 درصد از 570 نفر برگزار شد و در شمال غربی یخ مرکز پردازش در تاکوما واشنگتن, و اما یک تست برگشتم منفی برای COVID-19.

آن گفت که فرد وارد, مارس 29 و تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است وارد شده کلی از بازداشت شدگان جمعیت تحت قرنطینه سیاست.

نتایج تست در آرورا کلرادو مرکز در حال انتظار برای در دسترس خواهد بود در عرض یک هفته.

آژانس گفت که قصد دارد به ارزیابی نتایج در هر دو مکان که در حال اجرا تحت قرارداد توسط GEO گروه قبل از تصمیم گیری که آیا برای گسترش به نقاط دیگر در ماه های آینده.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

فدرال قضات سراسر کشور دستور آزادی صدها نفر از مردم برگزار شد در یخ بازداشت برای جلوگیری از گسترش ویروس و آژانس گفت: آن را منتشر کرده است حداقل 700 نفر پس از تعیین آنها پزشکی در معرض این بیماری است.

به طور کلی تعداد زیادی از مردم برگزار شد و در بازداشتگاه های اداره مهاجرت است که حدود نیمی از آنچه در آن بود از یک سال پیش با توجه به مغلوب ساختن پیشی جستن دولت سیاست های اعمال شده در مارس بلافاصله تبدیل به دور از مردم دستگیر و در شمال یا جنوب مرز به عنوان یک اقدام بهداشت عمومی در نظر گرفته شده برای کمک به جلوگیری از گسترش ویروس.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن