ما قیمت مصرف کننده رشد 0.1 درصدی در ماه فوریه به عنوان هزینه های مواد غذایی افزایش یافت

واشنگتن - ایالات متحده در قیمت مصرف کننده افزایش کمی در ماه گذشته رانده بالاتر گران تر مواد غذایی است.وزارت کا

توسط MINERALNEWS در 21 اسفند 1398

واشنگتن - ایالات متحده در قیمت مصرف کننده افزایش کمی در ماه گذشته رانده بالاتر گران تر مواد غذایی است.

وزارت کار گفت: شاخص قیمت مصرف کننده علامت 0.1% ماه گذشته مطابق با ژانویه آن را افزایش دهد. افزایش قیمت 2.3 درصد در مقایسه با سال پیش از آن. به استثنای فرار انرژی و مواد غذایی دسته بندی ها, قیمت ها افزایش 0.2 درصدی در ماه فوریه و 2.4 درصد در مقایسه با سال پیش از آن.

نرخ تورم شده است خفیف پس از رکود بزرگ به پایان رسید بیش از یک دهه پیش و در روز چهارشنبه آمار و ارقام نشان می دهد که تغییر نکرده. حتی اگر نرخ بیکاری است که در نیم قرن پایین دستمزد نیست و در عین حال افزایش سرعت به اندازه کافی به نیروی کارفرمایان برای افزایش قیمت به پوشش بالاتر هزینه های کار.

قیمت, لباس, اتومبیل استفاده می شود و مراقبت های پزشکی افزایش یافت در ماه گذشته در حالی که هزینه کرایه های هواپیمایی و گاز کاهش یافته است.

خدمات به جای کالاهای ادامه به رانندگان اصلی قیمت داشت. مراقبت های پزشکی و هزینه های افزایش یافته 5.3 درصد در سال گذشته در حالی که درآمد ناشی از افزایش 3.3%.

قیمت های جدید اتومبیل در ضمن افزایش یافته است فقط 0.4 درصد در سال گذشته در حالی که لباس هزینه های کاهش یافته است 0.9%.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب