تجاوز درمانگاه سو مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بیش از تبعیض در ترانس مراقبت های بهداشتی

بزرگنمایی این تصویر قدیمی سلکدو صحبت در اینجا در هالیوود تجمع به نمایندگی از جامعه حقوق در سال 2017

توسط MINERALNEWS در 2 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

قدیمی سلکدو صحبت در اینجا در هالیوود تجمع به نمایندگی از جامعه حقوق در سال 2017 است که در میان شاکیان در یک طرح دعوی در دادگاه واصل دوشنبه برای حفظ اوباما-دوران حقوق مدنی حمایت در محل. "هر کس سزاوار دسترسی آسان به مراقبت های بهداشتی" سلکدو می گوید: "و مراقبت های بهداشتی است که مورد احترام ما هستند." آماندا ادواردز/WireImage/گتی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آماندا ادواردز/WireImage/گتی

یک ائتلاف تجاوز درمانگاه ها و سازمان های تحت پیگرد هستند برای جلوگیری از مغلوب ساختن پیشی جستن در اداره حکومت است که با هدف به "تبعیض جنسی" برای حمایت از نما مردم از قوانین حاکم بر مراقبت های بهداشتی. این قانون صادر شده در شکل نهایی توسط بهداشت و خدمات انسانی در ژوئن 12 مجزا از برجسته تصمیم دیوان عالی کشور در هفته گذشته که میله descrimination در برابر تجاوز افراد در محل کار است.

"هر کس سزاوار دسترسی آسان به مراقبت های بهداشتی و مراقبت های بهداشتی است که احترام ما هستند می گوید:" قدیمی Salcedo, رئيس جمهور و مدیر عامل TransLatin@ ائتلاف یکی از شاکیان به طرح دعوی در دادگاه. "این قانون خواهد صدمه دیده جوامع به حاشیه رانده شده که در حال حاضر تجربه موانع مراقبت است."

طرح دعوی در دادگاه صبح روز دوشنبه در ایالات متحده دادگاه منطقه برای ناحیه کلمبیا. شاکیان ارائه شده توسط Lambda حقوقی و Steptoe & Johnson شامل ویتمن-واکر درمانگاه و لس آنجلس همجنسگرایان مرکز همراه با فرد تجاوز پزشکان مراقبت های بهداشتی ارائه دهنده انجمن و تجاوز سازمان از جمله TransLatin@ ائتلاف.

چالش برای مغلوب ساختن پیشی جستن مراقبت های بهداشتی حکومت می آید تنها چند روز پس از آن منتشر شد در دفتر ثبت فدرال و یک هفته پس از دیوان عالی ایالات متحده حکم به نفع جامعه کارکنان. در 5-4 تصمیم بالاترین دادگاه در این کشور یافت می شود که "تبعیض جنسی" آیا محافظت از مردم که از کار اخراج شده و یا تبعیض در محل کار برای همجنسگرا بودن یا فراجنسیتی.

این تصمیم دیوان عالی کشور مورد ستایش قرار داد به عنوان یک پیروزی بزرگ توسط LGBTQ طرفداران و ملامت به مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است که قرار دادن یک طیف وسیعی از قوانین و مقررات است که تعریف "تبعیض جنسی" به عنوان تنها قابل اجرا وقتی کسی چهره تبعیض برای زن بودن یا مرد می کند و محافظت از مردم از تبعیض علیه بودن جامعه.

در حالی که دادگاه عالی تصمیم گیری در اشتغال تبعیض نیست تاثیر فوری در مراقبت های بهداشتی قاعده حقوقی کارشناسان می گویند ممکن است آن را به چالش می کشد به قانون احتمال بیشتری برای موفقیت است.

"قطعا آن باد در بادبان" می گوید: Lambda حقوقی دادستان ارشد Omar Gonzalez-بت پرست. "بدون شک وجود دارد که تجزیه و تحلیل آن [تهمت و دولت] مستقر در تضاد با حکم نهایی دادگاه عالی در اشتغال موارد است. و آن را بیشتر تضعیف هر منطقی که آنها تا به حال."

حکومت به چالش کشیده می آید از HHS' دفتر حقوق مدنی. این آدرس nondiscrimination حمایت های گذاشته شده در بخش 1557 از قانون مراقبت مقرون به صرفه بخشی از این قانون است که تاسیس شده است که آن را غیر قانونی است به تبعیض بر اساس نژاد ، رنگ پوست ، ملیت ، جنسیت ، سن و یا ناتوانی در برخی از برنامه های بهداشت و فعالیت."

در سال 2016 اوباما-دوران حکومت از HHS توضیح داد که حمایت در مورد "جنسیت" شامل کسانی که بر اساس هویت جنسیتی که در آن تعریف شده به عنوان "مرد و زن نه و یا ترکیبی از مرد و زن." اما برگ برنده دولت قانون رول که زبان به عقب می روم تنها کلمه "sex."

قدیمی سلکدو از ترانس لاتین@ ائتلاف می گوید مغلوب ساختن پیشی جستن حکومت می دهد ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی "چراغ سبز" برای تبعیض. او می گوید: برای افرادی که تغییر جنسیت تبعیض می توانید شروع به در پذیرش خود را زمانی که آنها دست بیش از یک ID است که نشان می دهد یک نام و جنسیت است که درگیری با آنها چگونه خود را در حال حاضر. "حتی کسانی از ما که خوش شانس برای دریافت از طریق پذیرش و به دکتر مراجعه کنید ما اغلب مواجه می شوند که دکتر به ما می گوید" من نمی درمان مردم مثل شما.' "

سلکدو است به خصوص نگران حکومت تاثیر بالقوه در طول یک بیماری همه گیر که بیمارستان یا اورژانس خدمات ممکن است شلوغ و غرق شده است. ارائه دهندگان خدمات در این زمینه هستند "رفتن به اولویت دادن به ترانس مردم — آنها در حال رفتن به اولویت دادن به کسی که یک زبانه اسپانیایی بلندگو و یا یک مهاجر و یا مستند نشده" او می گوید.

او با اشاره به مرگ Tyra شکارچی در 1990s. شکارچی بود و یک نما زن مجروح در یک تصادف اتومبیل در واشنگتن دی سی که پس از امدادگران متوقف شد درمان او هنگامی که آنها کشف کردند او نما. و یک مطالعه از چندین سال پیش که سلکدو سازمان انجام شده در سلامت نیازهای مراقبت از نما مردم دریافتند که ترس از بدرفتاری هنوز هم بسیاری از دیسک های برای جلوگیری از مراقبت های پزشکی.

طرح دعوی در دادگاه او پیوست و یک راه "اجازه تهمت و دولت [بدانید] که این درست نیست" سلکدو می گوید: "که ما در حال رفتن به آن را تحمل کند و این که ما در حال رفتن به اجازه دهید آن اتفاق می افتد."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب