ما مرز سرکوب نیروهای ونزوئلا نوجوانان به مکزیک به تنهایی

هوستون - ونزوئلا یک نوجوان شده است مجبور به بازگشت به مکزیک توسط دولت ایالات متحده مقامات که او را تکذیب کرده

توسط MINERALNEWS در 29 بهمن 1398

هوستون - ونزوئلا یک نوجوان شده است مجبور به بازگشت به مکزیک توسط دولت ایالات متحده مقامات که او را تکذیب کرده ادعا می کند که او در حال فرار از سرکوب سیاسی و خشونت حتی پس از آنها پذیرفته شده همان ادعا می کند از پدرش.

نوجوان که در حال شناسایی شده توسط تنها برای اولین بار از نام Branyerly است که به تنهایی زندگی می کنند در ماتاموروس مکزیک سراسر از Brownsville. مرز ایالات متحده عوامل در Mondaydenied او درخواست نمی شود فرستاده می شود تحت مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به اصطلاح "باقی می ماند در مکزیک" برنامه برای مهاجران.

Branyerly و پدر او نمی تواند درخواست پناهندگی تحت یکی دیگر از مغلوب ساختن پیشی جستن سیاست ممنوعیت ترین ادعای پناهندگی در مرز جنوبی برای افرادی که از طریق یک "کشور سوم." اما در ماه ژانویه یک قاضی مهاجرت اجازه پدر Branly به ایالات متحده آمریکا با اعطای آنچه به نام خودداری از حذف است که نیاز به ملاقات با یک قانونی بالاتر از استاندارد است.

که همان قاضی را تکذیب کرد خودداری برای Branyerly بود که 17 زمانی که او در ابتدا وارد مرز. هر دو او و پدر او می گویند قاضی از او پرسید ترین پرسش در طول جلسه و از او خواست نسبتا کمی. نتیجه نهایی آمد و به عنوان یک شوک به هر دو آنها است.

او سعی کردم به درخواست آزادی مشروط دوشنبه در یکی از پل های اتصال براونزویل و Matamoros. او گرفته شده بود به یک دفتر از طرف ایالات متحده به طور خلاصه و سپس گفت: برای بازگشت به مکزیک.

"من در حال حاضر زندگی می کردند یک کابوس در ونزوئلا و دیگر در اینجا" Branyerly گفت.

رئیس جمهوری ونزوئلا با رهبر اتحاد نظارت سقوط اقتصادی و بحران سیاسی که منجر به صدها نفر از هزاران نفر از مردم به دنبال پناه در ایالات متحده و جاهای دیگر.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در دولت از آدرس اتحادیه در این ماه به نام مادورو یک "سوسیالیست دیکتاتور" و گفت: "همه آمریکایی ها متحد با مردم ونزوئلا در خود صالح مبارزه برای آزادی است." اما بسیاری از ونزوئلا به دنبال پناه در ایالات متحده منع شده اند توسط یک سری از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت سیاست سرکوب در پناهندگی.

"این نه تنها مضحک اما بویش از صحبت کردن از هر دو طرف دهان خود گفت:" جودی گودوین, Branyerly وکیل.

Branly می گوید سیاسی خود مشکلات زمانی شروع شد که او را رد کرد و یک کار را که مورد نیاز او را به حمایت از حزب حاکم است. او پس از روشن کردن این کار Branly می گوید او شروع به دریافت تماس های تهدید آمیز در خانه اش و گفت همسر و دخترش را ربوده بود.

او و همسرش از ونزوئلا برای آمریکا در اوایل سال 2019 ترک دختر خود را با یک دوست خانوادگی. اما او به زودی در معرض تهدید نیز هست. بنابراین Branly بازگشت به ونزوئلا برای پیدا کردن Branyerly پس از آن سفر با او از طریق مکزیک به جنوب مرز ایالات متحده. آنها وارد در ماه جولای در مدت کوتاهی قبل از تولد 18 خود را و قرار داده شد به "باقی می ماند در مکزیک" برنامه خود را تا ژانویه شنوایی.

گودوین گفت Branyerly شد در یک "آسیب پذیر به خصوص وضعیت" به عنوان دختر یک فعال سیاسی شناخته شده.

"او در معرض خطر است به عنوان یک مهاجر. او در معرض خطر است به عنوان یک کودک. او در معرض خطر است به عنوان یک زن" گودوین نوشت: در درخواست خود را به ایالات متحده گمرک و حفاظت مرزی که Branyerly بود به ایالات متحده اجازه داده در حالی که او مورد مهاجرت همچنان ادامه دارد. "به عبارت دیگر وجود دارد هر تعداد از دسته بندی که در آن از آن آسان است برای گفتن که او در معرض خطر است که به تنهایی در مکزیک است."

گودوین گفت Branyerly بازگشت به مکزیک روز دوشنبه بدون گذرنامه او. او در نظر دارد به دوباره سعی کنید بعد سه شنبه به Branyerly بستری به آمریکا و برای دریافت گذرنامه او بازگشت.

CBP بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر سه شنبه ،

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

به عنوان Branly صحبت در مورد دختر خود گرفتاری در مکزیک و گناه او احساس می کند او شروع به گریه. صدای او را خفه.

"آنچه که من در مورد مراقبت از دختر من است," او گفت:. "چگونه آنها آن را انجام دهید برای من اما نه من ، من درک نمی کنم. من درک نمی کنم."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب