عدم قطعیت و زیان کار رشد شیوع کروناویروس برگ میلیون ها نفر در خانه گیر کرده

به دلیل تاثیر عظیم که شیوع کروناویروس تا به حال در اقتصاد ایالات متحده کمتر از نیمی از لس آنجلس ساکنان -- 45 ٪

توسط MINERALNEWS در 29 فروردین 1399

به دلیل تاثیر عظیم که شیوع کروناویروس تا به حال در اقتصاد ایالات متحده کمتر از نیمی از لس آنجلس ساکنان -- 45 ٪ در مقایسه با 61 درصد در اواسط ماه مارس — هنوز یک کار کاهش 16 درصد یا حدود 1.3 میلیون شغل با توجه به یافته های حاصل از یک بررسی ملی منتشر شد جمعه.

این نظرسنجی همچنین نشان می دهد که 25.5 میلیون شغل شده اند به طور بالقوه از دست رفته در سراسر ایالات متحده از اواسط ماه مارس که مردم از رنگ به خصوص آمریکایی های سیاه و سفید هستند بیشتر احتمال دارد به از دست شغل خود را از اواسط ماه مارس.

در سراسر کشور 15 درصد از مردم سفید گفت که آنها تا به حال شغل خود را از دست در حالی که 18 درصد از Latinos و 21 درصد از مردم سیاه و سفید گزارش زیان کار است.

اما یک اکثریت قابل توجهی از زیان 67% در سراسر کشور گزارش شد که به طور موقت اخراج. Angelenos گزارش تجربه مشابه.

تبلیغات

"تحت شرایط عادی از دست دادن شغل بدون دسترسی به منافع خواهد بود به اندازه کافی بد است اما در شرایط کنونی شانس پیدا کردن یک کار جدید به احتمال زیاد نزدیک به مدتی" Arie Kapteyn مدیر USC Dornsife مرکز پژوهش اجتماعی و اقتصادی که اداره پیگیری بررسی, در بیانیه ای گفت. "این تغییرات چیزی کمتر از فاجعه بار برای کسانی که تحت تاثیر قرار است."

درک کروناویروس در آمریکا در مطالعه رهبری USC Dornsife مرکز شده است بررسی یک پانل از حدود 5,500 بزرگسالان در ایالات متحده آمریکا در مورد درک و نگرش در مورد شیوع کروناویروس و چگونه آن را تحت تاثیر قرار زندگی خود را از اواسط ماه مارس.

آخرین بررسی های انجام شده از 1 آوریل مارس 14 و مقایسه یافته های حاصل از یک نظرسنجی مشابه از 10 مارس تا 31 مارس دو دوره زمانی است که منعکس کننده بسیار زیاد تغییر در کالیفرنیا و ایالات متحده به عنوان سیاستگذاران دست و پنجه نرم چگونه به آدرس شیوع بیماری با اطلاعات محدود و عواقب قابل توجهی است.

تبلیغات

محققان یک نمونه نماینده از ایالات متحده و یک نمونه نماینده از L. A. شهرستان است.

"از آنجا که ما اعضای پانل با پر کردن پرسش در درک کروناویروس در آمریکا پیگیری بررسی روزانه ما قادر به انتخاب کنید تا هر گونه تغییر در رفتار و یا نگرش است که ممکن است رخ دهد به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر" جیل عزیزم نظرسنجی مدیر برای درک امریکا مطالعه آنلاین پنل فراهم می کند که نمونه برای پیگیری بررسی, در بیانیه ای گفت. "پس همان پاسخ مردم به هر موج از بررسی ما می تواند تشخیص واقعی تغییرات در تاثیر این بیماری همه گیر است که با داشتن بر مردم مالی و زندگی شخصی."

محققان دریافتند که برخی از مهمترین تلفظ تغییرات بیش از دو دوره در آمد چگونه آمریکایی ها در واقع غذای هشدارهای مقامات بهداشت عمومی و گرفتن مسئولیت شخصی در کاهش گسترش coronavirus.

نود درصد از آمریکایی ها در حال حاضر جلوگیری از فضاهای عمومی با توجه به نتایج نظر سنجی تا 57 درصد از مارس. در L. A. شهرستان 94 درصد در حال انجام این کار در مقایسه با 69 درصد قبلا.

تبلیغات

درصد بالایی از پاسخ دهندگان 86% گزارش اجتناب از رستوران ها تا 46 درصد از مارس.

و بسیاری از مردم در سراسر ایالات متحده و در L. A. شهرستان با پوشیدن ماسک یا انواع دیگر پوشش صورت. در حالی که تنها 10 درصد از آمریکایی ها به تن پوشش صورت در ماه مارس در حال حاضر 48 درصد گزارش انجام این کار است. در L. A. شهرستان این رقم افزایش یافت و از 18 درصد به 77 درصد.

این افزایش که حس می کند و به احتمال زیاد تشویق اخبار برای مقامات دولتی است که در ادامه به استرس اهمیت تا حد زیادی خود اجرا تلاش است.

تبلیغات

پس از موج اول نظرسنجی, شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti صادر اجباری صورت پوشش سفارش مارس 7 برای هر کسی که بازدید از ضروری ترین کسب و کار در این شهرستان صورت پوشش سفارش به اثر رفت چهارشنبه. بسیاری دیگر از شهرداری ها و استان ها در سراسر کشور و کشور به دنبال کت و شلوار.

برخی از این انگیزه برای حفاظت از خود است به احتمال زیاد شده است, در بخش, از ترس. در کالیفرنیا تقریبا 30000 نفر تایید شده اند به کروناویروس و نزدیک به 1000 نفر کشته شده اند.

اگر چه مردم با بیش از یک دبیرستان آموزش و پرورش بر این باورند آنها کمتر احتمال دارد به قرارداد این ویروس از کسانی که با برخی از کالج آموزش و پرورش آنها باور دارند که آنها بیشتر احتمال دارد به مرگ از آن اگر به آنها آلوده محققان دریافتند.

تبلیغات

در سراسر کشور مردم برآورد آنها 25 درصد احتمال مرگ ناشی از این ویروس اگر به آنها آلوده از 15 درصد در قبل از بررسی دوره در ماه مارس است.

به طور کلی آمریکایی ها برآورد 28% شانس ابتلا COVID-19 ظرف سه ماه آینده از 21% بود. درصد مشابه بودند برای Angelenos.

جای تعجب نیست که بسیاری از L. A. ساکنان شهرستان مبتلا به ناراحتی روانی افزایش 12 درصد به 48 درصد.

نتایج این تحقیق همچنین به یک نگاه اجمالی به مردم چگونه رفتار و احساس خود را در مورد ثبات مالی در میان شیوع کروناویروس.

تبلیغات

در حالی که تنها اختلال در برخی از Angelenos باید با آن مواجه شده است در درجه اول یک سوئیچ به کار از خانه برخی از شرکت کنندگان در نظرسنجی گزارش داد خیلی بیشتر وخیم شرایط مالی. در سراسر کشور و شهرستان بیشتر مردم از ترس از دست دادن شغل خود و در حال اجرا از پول است.

در L. A. County, نفر تخمین زده می شود شانس خود را از در حال اجرا از پول ظرف سه ماه آینده در 33 درصد و کسانی که در حال حاضر شاغل برآورد شانس خود را از دست دادن شغل خود در 22٪. در سراسر کشور, کسانی که اقدامات ترتيب 22 درصد و 15 درصد بود.

محققان دریافتند که لاتینی ها حداقل اعتماد به نفس خود را در مورد امنیت شغلی است.

اما از اواسط ماه مارس, سیاه, آمریکایی گزارش شدیدترین افزایش شانس خود را از در حال اجرا از پول از 23 درصد احتمال به 32 درصد احتمال.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن