چند نژادی جماعت ممکن است پل نژادی تقسیم

بزرگنمایی این تصویر گروه کر در Meadowridge کلیسای باپتیست در فورت ورث تگزاس انجام در خدمات عبادت در

توسط MINERALNEWS در 27 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

گروه کر در Meadowridge کلیسای باپتیست در فورت ورث تگزاس انجام در خدمات عبادت در ماه اکتبر 2019. تام Gjelten/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تام Gjelten/NPR

بیست سال پیش یک جامعه شناس در دانشگاه رایس, Michael Emerson, کارگردانی یک مطالعه از تلاش های سفید مسیحیان انجیلی به آدرس نژادی و نابرابری. تحریک آمیز خود را نتیجه گیری خلاصه در کتاب خود تقسیم ایمان با همكاري Christian Smith شد که پروتستان های انجیلی "به احتمال زیاد بیشتر به تداوم نژادی تقسیم نسبت به پاره کردن آن" تا حد زیادی از آنجا که آنها تمایل به در نواخته تفکیک جماعت و بازدید از تبعیض نژادی به عنوان یک فرد و نه یک اجتماعی مشکل.

کتاب منتشر شده در سال 2000 گرفته شده توجه گسترده ای در انجیلی محافل و برجسته بود روی جلد مجله مسیحیت امروز.

امرسون پس از آن پیشنهاد پاسخ به مشکل او تا به حال مشخص شده: اگر مسیحیان نژادی مختلف پس زمینه شروع به پرستش هم به او پیشنهاد آشتی نژادی می تواند به دنبال. در سال 2004 کتاب ایران توسط ایمان عاقبت به اوایل کتاب امرسون و یک تیم از همکاران به نام برای یک کلیسای جدید جنبش است.

"قرن 21" آنها استدلال "باید قرن از چند نژادی جماعت."

امرسون که سفید شد شخصا متعهد به علت حرکت خانواده خود را به یک عمدتا آفریقایی-آمریکایی جماعت. او به زودی یک پدرخوانده از انواع برای چند نژادی کلیسا جنبش مشاوره با جماعت در سراسر کشور در مورد چگونگی ترویج تنوع در عبادت. کلید امرسون معتقد بود به انجام آن عمدی با هدف.

"شما آن را قرار داده به بیانیه ماموریت خود را," او گفت: در یک سال 2019 مصاحبه با NPR. "شما فکر می کنم در مورد کسی است که بر روی پلت فرم در عبادت و چه کسی را به رهبری و وزارت. شما فکر می کنم در مورد آثار هنری و کتاب های شما با استفاده از موسیقی شما در حال بازی است. آن را منعکس کننده همه مردم و یا تنها یک فرهنگ؟"

برای بسیاری از افراد, چند نژادی کلیسا جنبش به نظر می رسد یک ایده خوب جذب هر دو سفیده و مردم از رنگ.

در کلمبوس, اوهایو, Korie کمی ادواردز بود که حضور در کلیسا یکی از کسانی که شیفته وعده تنوع بیشتر در تجربه عبادت.

"من ضربه به کسی که گفت:" هی من به این چند نژادی, کلیسا, و آن را در اینجا در این شهر است. چرا شما آن را بررسی کنید؟'" کمی ادواردز گفت: NPR. "و من فکر کردم آره چرا که نه؟'"

کمی ادواردز می آموزد جامعه شناسی در دانشگاه ایالتی اوهایو اما در آن زمان مورد علاقه خود را در کلیسا بود.

"من تا به حال این ایده که" آره این امر می تواند واقعا بزرگ,'," او گفت:. "من فکر می کردم" این خواهد بود که حکومت مسیحی آرمان یک محل که در آن مردم می آیند و ارتباط با یکدیگر و حمایت از یکدیگر است.' من فکر کردم که چند نژادی کلیساها می تواند یک پاسخ به نژادی و نابرابری است."

در سال است که به دنبال کمی ادوارد را در چند نژادی کلیسا حرکت حرفه ای شد. به عنوان یک جامعه شناس دین او می خواست برای دیدن اینکه آیا کلیساهای گوناگون می تواند کمک به شکستن نژادپرستی و او شروع به بازدید از جماعت و مصاحبه با اعضای و رهبران کلیسا با یک تیم پژوهشی دستیاران شناسایی استراتژی های آنها را دنبال کرد و مشکلات آنها مواجه می شوند.

Meadowridge کلیسای باپتیست در فورت ورث تگزاس بود یک بار تقریبا به طور کامل سفید است اما در حال حاضر در خدمت چند نژادی جماعت. تام Gjelten/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تام Gjelten/NPR

یک کلیسا تبدیل

در فورت ورث تگزاس سفید باپتیست جنوبی کشیش به نام Randal لایل شنیده در مورد مایکل امرسون و او چند نژادی کلیسا حرکت و حل و فصل برای تنوع بخشیدن به خود تقریبا تمام سفید کلیسا Meadowridge باپتیست. موانع به سرعت آشکار است.

لایل جوانان وزیر سازمان لیگ بسکتبال برای جوانان آمریکایی از محله. زمانی که او آموخته است که برخی از آنها مؤمن و مسیحیان او آنها را دعوت به بازدید Meadowridge, لایل می گوید تنها به رد.

"یک مرد جوان به او گفت" من نمی رفتن وجود دارد. که یک کلیسا'" لایل می گوید. او و کارکنان خود را در زمان نظر به قلب است.

"کلیسای ما احتمالا مانند بسیاری از," او گفت: NPR. "ما می گویند ما خوش آمدید هر کسی که می خواهد به اینجا می آیند اما آنچه ما بود تا زمانی که آنها همه چیز دقیقا چگونه ما آنها را انجام دهد."

پس از بررسی Michael Emerson کتاب و فیلم در مورد این موضوع لایل متوجه تغییرات بزرگ در کلیسای او مورد نیاز خواهد بود. او تغییر نشانه ای از جلو به می گویند "همه نژادها ایران در مسیح است." کارکنان خرید اسباب بازی های جدید برای اتاق کودکان در ساخت مطمئن شوید که آنها منعکس نژادی و تنوع است. آنها را تغییر آثار هنری در کلیسا و لایل سازمان یافته یک گروه کر.

"هنگامی که من برای اولین بار آمد به من گفت:" ما قصد داریم برای انجام, گروه کر,'" لایل گفت. "اما پس از آن ما شروع به فکر می کنم" این جامعه است که عمدتا آفریقایی آمریکا و انگلیس. کر در یک آفریقایی آمریکایی کلیسا است. بنابراین ما متوجه ما نیاز به یک گروه کر."

تلاش ثابت تا حد زیادی موفق است. عضویت در Meadowridge باپتیست در حال حاضر حدود یک سوم آمریکایی های آفریقایی تبار و تعدادی از اعضای لاتین تبار در حال رشد است.

"من نیاز به یک تجربه متفاوت" می گوید مرتل لی 73 که در سمت چپ کلیسا او شده بود حضور و پیوست Meadowridge با دو خواهر. "من می خواستم به عبادت با هر کسی که کار می کردم. من با کار نه فقط مردم سیاه و سفید. من می خواستم برای رفتن به کلیسا با همان افراد."

یکی از خواهران او سیسیلیا رودز می گوید آن زمان در حالی که به عادت به پرستش در عمدتا سفید کلیسا.

"گاهی اوقات وجود دارد خیره," او می گوید. "مردم به دنبال شما نوع از عجیب و غریب. و پس از آن من فقط آن را ماموریت من به آغوش. بنابراین من شروع به بغل کردن مردم است."

کورتیس هادسون که آفریقایی آمریکایی پیوست Meadowridge با همسر خود Andrea که سفید است در مدت کوتاهی پس از نقل مکان به منطقه فورت ورث.

"ما به دنبال یک کلیسا و آنچه ما در بر داشت بودند یا تمام سفید یا سیاه" هادسون می گوید. "و سپس Andrea انجام یک جستجوی گوگل برای mullticultural کلیساها و این کلیسا آمد. بنابراین ما گفت: "اجازه دهید آن را چک کنید.'"

Meadowridge باقی مانده است امروز یکی از چند عمدا فرهنگی کلیساها در دالاس-فورت وورث منطقه است.

"من دوست دارم به آن می گویند نیست نادر می گوید:" مرتل لی. "من دوست دارم بگویم که. اما من فکر می کنم آن است."

یک راه جنبش

تعداد چند نژادی کلیسا واقع شده است در حال رشد در ایالات متحده است. به تازگی به اتمام بررسی جماعت توسط مایکل امرسون در حال حاضر در دانشگاه ایلینوی در شیکاگو و کوین Dougherty از دانشگاه بیلور در بر داشت که سهم کلیساها به عنوان تعریف "چند نژادی," با حداقل یکی از پنج عضوی از یک اقلیت زمينه رشد از شش درصد در سال 1998 به 16 درصد در سال 2019.

در آن زمان کسانی که چند نژادی کلیساها نیست خود را به طور قابل توجهی متنوع تر است. آفریقایی آمریکایی, عضویت, به اشتراک گذاری در این کلیسا رشد کرد و تنها اندکی از 16 به 21 درصد و در واقع کاهش یافته است بین سال های 2012 و 2019. سفید عضویت سهم در چند نژادی کلیساها از سال 1998 تا سال 2019 باقی مانده است تقریبا بدون تغییر در حدود 50 درصد است.

در حال بارگذاری...

"یکپارچه کلیساها همه چیز سختی می گوید:" Keith Moore, سیاه کشیش ها در منطقه Ala., که با این نسخهها کار از نزدیک با محلی سفید شبان. "هنگامی که شما ببینید هر دو آمریکایی های آفریقایی تبار و قفقازی آمریکایی [در] آن را بیش از احتمال زیاد به یک قفقازی, کشیش," او می گوید. "من فکر می کنم گاهی اوقات دشوار است برای سفید پوستان در یک نگاه سیاه و سفید پاستور و او را به عنوان قدرت خود را. که سختی های تماس برای بسیاری از افراد است."

به عنوان یک نتیجه مور می گوید: آمریکایی های آفریقایی تبار آماده به عبادت در چند نژادی کلیسا اغلب مجبور به قبول سفید رهبری و پرستش مختلف ،

"شما مجبور به رها کردن برخی از فرهنگ قومی و تبدیل به خوش طعم تر به اکثریت سفید و فرهنگ" مور می گوید: "به برخی از قدیمی سنتی آفریقایی تجربه به جا. بنابراین وجود یک قربانی است."

مور را برداشت و در واقع با حمایت از پژوهش امرسون و Dougherty.

"همه رشد [در چند نژادی کلیساها] شده است مردم رنگ در حال حرکت به کلیساها" امرسون می گوید. "ما را دیده اند صفر تغییر در درصد از سفید پوستان در حال حرکت به کلیساها رنگ است." یک بار چند نژادی کلیسا می شود کمتر از 50 درصد سفید امرسون می گوید: سفیده را ترک کنند. یافته ها چنین چپ امرسون دلسرد.

"برای رهبران رنگ بودند که در تلاش برای ایجاد چند نژادی کلیسا جنبش" امرسون می گوید: "آنها اساسا و گفت:" آن کار نمی کند. سفید برادران و خواهران فقط نمی خواهد داد تا خود را امتیاز. و بنابراین ما شده ایم شکست خورده در احساس.'"

ادامه قدرت مسابقه

در کلمبوس, اوهایو, Korie کمی ادواردز در بر داشت یک الگوی مشابه در تحقیقات خود. پس از او علاقه شخصی به رهبری او را برای پیوستن به یک چند نژادی, کلیسا, او پس از آن مطالعه چپ او شک و تردید است که چنین کلیساها بودند ساخت این تفاوت در ترویج برابری که او امیدوار بود برای دیدن.

"من به یک نقطه که در آن من متوجه شدم که شما می دانید این چند نژادی, کلیساها, فقط به خاطر اینکه آنها چند نژادی, به این معنا نیست که آنها باید به نحوی موفق به فرار سفید برتری," او می گوید. "متنوع بودن به این معنا نیست که مردم در حال رفتن به هنوز هم در هزینه و اجرای همه چیز است."

در کتاب خود گریزان رویا: قدرت نژاد در بین کلیساهای کوچک ادواردز استدلال کرد که مردم از رنگ اغلب از دست دادن.

"درد مردم تجربه است احساس مانند آنها پذیرفته شده برای آنها چه کسانی هستند," او گفت:, NPR "قادر به خود را داشته باشد و قادر به عبادت چگونه آنها می خواهند به عبادت احساس شما را مجبور به سقوط در خط با آنچه سفید مردم انتظار دارند شما انجام دهید."

خود را در کلیساهای کوچک ادواردز می گوید: آمریکایی های آفریقایی تبار اغلب لباس رسمی و انتظار پرستش خدمات به حدود دو ساعت به طور متوسط. زمانی که آنها پیوستن به کلیساهای گوناگون آنها به طور کلی پیدا کردن سفید اعضای اصرار بر کوتاه تر خدمات و علاقه بیشتر لباس های گاه به گاه.

فراتر از تفاوت سبک های کوچک ادواردز می گوید مردم سیاه و سفید در چند نژادی جماعت ممکن است تمایلی به فشار برای یک نقش رهبری و احساس فشار در عوض به حل و فصل برای یک قابل مشاهده و یا نمادین موقعیت به عنوان یک greeter یا usher یا نوازنده.

"چه در محل کار در اینجا است که قدرت سفیدی," او می گوید. "و چه سفیدی می گوید این است که افرادی که سفید هستند و درک می شود غالب و درک می شود مسئول است."

کمی ادواردز خودش همچنان به حضور در چند نژادی, کلیسا, اما این ویژگی چیزی است که متصل به جماعت و از نظر ارزش یکپارچه کلیساها منتقل شده تا حدودی.

"من می خواهم استدلال می کنند که هدف نباید تنوع," او می گوید. "نه همه کلیساها به نام به مکان های دادگستری, نشاط بخشی, مظلوم. این چیزی است که ایمان مسیحی است. تمام کلیساها را بدون در نظر گرفتن نژادی و قومی ترکیب باید مانند آن. و سپس شما می توانید حرکت به سمت یکپارچه سازی."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن