U. N. نصب پناهندگی متقاضیان مسکن در مکزیک

بزرگنمایی این تصویر مکزیکی, asylum seeker Eily سانچز پاک چادر او در یک مهاجر پناهگاه در تیخوانا, مکز

توسط MINERALNEWS در 7 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

مکزیکی, asylum seeker Eily سانچز پاک چادر او در یک مهاجر پناهگاه در تیخوانا, مکزیک در ماه گذشته. Guillermo آریاس/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Guillermo آریاس/خبرگزاری گتی ایماژ

سازمان ملل متحد ارائه خواهد شد به طور موقت واحد مسکن برای پناهجویان در مکزیک که نیرنگ در جلسات طولانی برای ورود به ایالات متحده, آژانس اعلام کرد در روز دوشنبه.

سازمان ملل و کمیساریای عالی پناهندگان است ارسال 48 یک اتاق پناهنده واحد مسکن برای کمک به کاهش زمان کمبود مسکن با توجه به AP. بسیاری از مهاجران در این کشور پیدا کرده اند خود را بدون مکان برای زندگی پس از تعدادی از پناهگاه متوقف پذیرش مهاجران جدید به دلیل coronavirus.

فعالان در مکزیک به نام برای آژانس مداخله به ارائه اقدامات احتیاطی لازم برای unhoused و متقاضیان پناهندگی اخراجی از آمریکا برای کمک به جلوگیری از گسترش این ویروس در داخل پناهگاه. یک زن 47 ساله هندوراس در Sonora درگذشت این ویروس در هفته گذشته با توجه به سازمان پوبلو Sin Fronteras فراهم می کند که سرپناه برای مهاجرین.

"اولویت ما این است که سلامت و حقوق مهاجران افرادی که خودشان مستقر در پناهگاه ها و جوامع اطراف آنها را و ما انتظار داریم به تعهدات از مقامات و همچنین به اقدام در مورد این وضعیت سلامت آن مهم است برای همه" سخنگوی Irineo موخیکا در بیانیه ای گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن