مغلوب ساختن پیشی جستن ممنوعیت سفر از اروپا به شمار سوال برای کانادا و امریکا مرز

واشنگتن—رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است کوبیدن امریکا درب در بسیاری از اتباع خارجی بو

توسط MINERALNEWS در 22 اسفند 1398

واشنگتن—رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است کوبیدن امریکا درب در بسیاری از اتباع خارجی بودند که به تازگی در اروپا — یک مرحله شدید در پاسخ به یک شتاب جهانی و همه گیر است که باید آن را ادامه دهید می تواند یک تهدید جدی برای تجارت و مسافرت بین کانادا و بزرگترین شریک تجاری.

مغلوب ساختن پیشی جستن در یک نادر تلویزیونی بیضی آدرس دفتر صدا عصبی و بیمار در سهولت جمعه به عنوان او به دنبال اطمینان آمریکایی ها که خود را در کاخ سفید بود و گرفتن قاطع مراحل به سرعت مارس از رمان coronavirus.

"برای نگه داشتن موارد جدید از ورود ما به سواحل ما خواهد بود تعلیق تمام سفر از اروپا به ایالات متحده برای 30 روز آینده," مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد به دوربین انگشتان دست خود را مشبک قبل از او روی مصمم میز.

"وجود خواهد داشت معافیت برای آمریکایی ها که تحت مناسب نمایش و این ممنوعیت نه تنها اعمال می شود به مقدار بسیار زیادی از تجارت و حمل و نقل, اما چیزهای مختلف دیگر که ما تصویب. هر چیزی که از اروپا به ایالات متحده چیزی است که ما در حال بحث در مورد. این محدودیت نیز نمی شود به بریتانیا است."

رئیس جمهور بعد پرسیدم محدودیت توقف مردم نه کالا."

آن را بلافاصله روشن چقدر اطلاع دفتر نخست وزیر دریافت کرده از رئیس جمهور طرح و یا دقیقا چه مراحل کانادا خواهد بود برای مقابله با پتانسیل خرید اینترنتی.

"ما نمی خواهد اظهار نظر در کشورهای دیگر' روش" گفت: سازمان بنادر و دریانوردی سخنگوی کامرون احمد. "ما همچنان به پایه تصمیم گیری های ما در کانادا در علم و بهترین مشاوره از ما و آژانس بهداشت عمومی."

انتشار اخبار از کاخ سفید روشن رئیس جمهور اعلام شد که در زیر به ایالات متحده مهاجرت و ملیت.

این امر تنها به حرکت انسان و کالا یا محموله و برای اتباع خارجی که در دو هفته گذشته در بازدید از یکی از 26 کشور در اروپا است که اجازه می دهد آزاد و باز سفر بین مرزهای خود را به یک بلوک شناخته شده به عنوان منطقه شنگن. شهروندان آمریکایی و اقامت دائم معاف هستند و خواهد شد به کارگردانی به "تعداد محدودی" از فرودگاه که در آن آنها می توان به نمایش آزادی گفت.

ممنوعیت برنامه ریزی شده است که اثر را در نیمه شب جمعه شب.

مغلوب ساختن پیشی جستن که تلاش برای تحمیل ممنوعیت سفر است و ملاقات با دادگاه چالش ها در گذشته اعمال ممنوعیت مشابه در ماه ژانویه در اخیر بازدید کنندگان خارجی به چین — محدودیت او بارها تاکید کرده است کمک به نگه داشتن شیوع در خلیج در ایالات متحده است. مشابه ممنوعیت اتباع خارجی که سفر کرده بود به ایران آمد و ماه زیر است.

رئیس جمهور شده است زیر آتش در هفته های اخیر برای آنچه که منتقدان به نام ولرم و آشفته پاسخ به بحران از کاخ سفید است که به نظر نمی رسد به در نظر گرفتن این تهدید جدی است.

اما با شیوع افزایش بازارهای سهام در سقوط آزاد و خطر برای اقتصاد ایالات متحده در حال رشد است روز به روز مغلوب ساختن پیشی جستن — آماده سازی خود برای انتخاب مجدد تلاش بعد از این سال به نظر می رسد به گرفتن اخطار.

علاوه بر ممنوعیت سفر او همچنین اعلام کرد که 50 دلار-میلیارد و کم بهره طرح برای بهبود نقدینگی در بازار سرمایه برای کسب و کارهای کوچک و به تسلیم صورت حساب های مالیاتی برای افراد و کسب و کار تحت تاثیر شیوع. و او را هل دادن کنگره به سبز-نور پیشنهاد خود را برای کاهش مالیات حقوق و دستمزد برای کمک به نگه داشتن اقتصادی کشور چرخ دنده تبدیل.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

پس از چین, کره جنوبی و ایران, اروپا, است, منبع جدید از زنگ های اطراف آنچه سازمان بهداشت جهانی در حال حاضر از نظر یک بیماری همه گیر و ایتالیا که در آن نخست وزیر جوزپه کونته به طور موثر قفل شده خود را از کشور و توقیف رستوران ها و خرده فروشان و کافه ها و بارها توسط مرکز.

تجمعات عمومی در ایتالیا در حال حاضر ممنوع است و این کشور 60 میلیون نفر از ساکنان خواسته شده است به منظور محدود کردن سفر خود را به محل کار و یا در شرایط اضطراری برای کمک به جلوگیری از گسترش یک ویروس است که بیمار بیش از 12000 نفر کشته و 827.

با فایل ها از مایک Blanchfield.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن