جهانی زندگی می کند از دست داد: از یک حکیم و فوق العاده مادر بزرگ به فوتبال پایونیر

بزرگنمایی این تصویر (از چپ به راست): سناتور. Heherson Alvarez, محیط زیست مجلس از فیلیپین; Durdana رض

توسط MINERALNEWS در 9 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

(از چپ به راست): سناتور. Heherson Alvarez, محیط زیست مجلس از فیلیپین; Durdana رضوی از پاکستان; کلمبیا بازیگر آنتونیو بولیوار; 'Nanī' نبی یک مادر بزرگ از کشمیر; Rocio Choque, یک سوپ آشپزخانه داوطلب از آرژانتین. ادواردو Munoz/تابناک; Andaleeb رضوی; لوکاس جکسون/تابناک; جاوید اقبال; آنیتا Pouchard سرا برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ادواردو Munoz/تابناک; Andaleeb رضوی; لوکاس جکسون/تابناک; جاوید اقبال; آنیتا Pouchard سرا برای NPR

وبلاگ ما را پوشش می دهد جهان است. و همانطور که ما در ایالات متحده سوگواری شهروندان که درگذشت از رمان coronavirus ما همچنین می خواستم به پرداخت ادای احترام به زندگی را از دست داده در سراسر جهان است. از زمان شروع این بیماری همه گیر COVID-19 ادعا کرده است به زندگی نزدیک 500 ، 000 نفر در سراسر جهان است.

ما خواسته نویسندگان و فعالان و توسعه جهانی قهرمانان برای به اشتراک گذاشتن یک ادای احترام به کسی که در کشور خود که گذشت از این بیماری است. آنها عبارتند از افراد مشهور — فوتبال پیشگامی یک بازیگر از یک آمازون قبیله رهبران سیاسی و منظم مردمی — یک مادر بزرگ عزیز یک مادر تنها که رسید برای کمک به دیگران در طول این بحران 8 ساله فرزند مهاجران مکزیکی و دیگران.

بومی بازیگر که از آن ساخته شده به اسکار

بزرگنمایی این تصویر

آنتونیو بولیوار در جوایز اسکار در سال 2016. لوکاس جکسون/ایسنا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لوکاس جکسون/ایسنا

در مارس 1, آنتونیو بولیوار یک راهنمای گردشگری و پاره وقت بازیگر از رودخانه آمازون بندر لتیسیا کلمبیا درگذشت COVID-19-مربوط به بیماری در سن 75. او متعلق به Ocaina بومی قبیله و یکی از آن چند نفر که هنوز هم صحبت در این Ocaina زبان.

در سال 2016 "در آغوش مار" شد اولین کلمبیا فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار با تشکر در بخش های بزرگ به شدید خود را عملکرد است. در این فیلم بولیوار نقش Karamakate یک شمن و آخرین بازمانده از یک آمازون قبیله که frets که او از دست دادن با فرهنگ. او با معاملات گروهی, لاستیکی بارون و متعصبان مذهبی او به آمریکا شناس از طریق جنگل برای پیدا کردن یک مکان مقدس شفا گیاه.

در آن درخشان نقد و بررسی فیلم, نیویورک تایمز در توصیف بولیوار شخصیت به عنوان "هیچ گناه,,,,, نجیب, وحشی اما عصبانی اخلاقی پیچیده فردی با یک قلب پر از غم و اندوه است."

بولیوار در 70s هنگامی که او بر روی صفحه نمایش دستیابی به موفقیت – اما به دلیل COVID-19 او زمان کمی برای لذت بردن از شهرت خود را.

جان اوتیس یک خبرنگار NPR.

'کمی قلبی از طلا'

هشت سال Aurea Yolotzin صوت مورالس بود, اهل تفریح و بازی, هوشمند, کلاس دوم. خانواده و دوستان او به نام او که Yoshi. او در ژوئن 1, فقط چهار روز پس از او آزمایش مثبت برای COVID-19.

متولد و بزرگ شده در دورهام کارولینای شمالی, Yoshi جوانترین دختر سالوادور صوت و آراسیلی مورالس مارتینز هر دو مهاجر از مکزیک است.

نام Yoshi می آید از او نام و نام خانوادگی Aurea Yolotzin. مادر او تصمیم بومی Nahuatl نام. او ترجمه آن به زبان اسپانیایی به عنوان "corazoncito de oro" یا "قلب کوچک از طلا است."

"او یک jokester می گوید:" مادر مورالس مارتینز — نوع دختر کوچک که دوست دزدانه تا پشت سر او بزرگتر , خواهر, جنیفر, فقط به روح او و خنده. او عاشق نقاشی است. او لذت می بردند گوجه فرنگی. او متنفر پوشیدن کفش و صعود در زمین بازی سنگ پابرهنه به رقص در بالا. خانواده در زمان سفر به دیزنی جهان هر بهار که Yoshi و جنیفر, جشن تولد خود را با هم, حتی اگر آنها تقریبا 10 سال از هم جدا. Yoshi دوست داشتم این سفر به دیدار او شاهزاده خانم مورد علاقه و جشن در macarons.

Yoshi مرگ مارکس اولین و تنها مرگ اطفال در کارولینای شمالی تا کنون. لاتینی ها به طور نامتناسبی تحت تاثیر ویروس ساخت تا 45 درصد از موارد مثبت در دولت با توجه به کارولینای شمالی وزارت بهداشت و خدمات انسانی. Yoshi خانواده خواستار جامعه خود به این ویروس به طور جدی.

"این بسیار دشوار است به گریه زمانی که به یاد ستاره های مورد علاقه ما می گوید:" مورالس مارتینز از دخترش. "او به ما نور و لبخند در هر لحظه."

ویکتوریا Bouloubasis است که برنده جایزه مهاجرت, روزنامه نگار, مواد غذایی نویسنده و فیلمساز مستند مستقر در دورهام N. C.

"همیشه در قلب ما Rocio است که در حال حاضر'

بزرگنمایی این تصویر

یک پوستر از Rocio Choque در بوئنوس آیرس, آرژانتین. آنیتا Pouchard سرا برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آنیتا Pouchard سرا برای NPR

در ژوئن 23, Rocio Choque درگذشت عوارض ناشی از COVID-19 در بوئنوس آیرس. او 38 و یک مادر با سه فرزند. در آغاز همه گیر ضرورت اقتصادی به ارمغان آورد او را به آشپزخانه سوپ در یک حلبی آباد به نام ویلا 1-11-14. در ابتدا او رفت و به او غذا ، او تصمیم گرفت برای پیوستن به دیگر کارگران ضروری است که به طور داوطلبانه ارائه خدمات به جامعه خود را با عشق و مراقبت.

"او بسیار مشارکتی او همیشه, همکاری در همه چیز" گفت: Nelly Quispe یکی از همکاران او در آشپزخانه سوپ.

Choque مرگ بود نه فقط ناشی از یک بیماری همه گیر. اساسی و خدمات عمومی بهداشت و درمان و حقوقی فرصت های شغلی ارائه شده برای مهاجران مستند نشده مانند Choque که به آرژانتین مقابل بولیوی به زندگی در یکی از شهرستان های پرجمعیت ترین و فقیر محله. Choque تردید و انتظار برای رفتن به بیمارستان پس از نشان دادن علائم COVID-19.

یک روز زن و شوهر پس از Choque درگذشت یک داوطلب در آشپزخانه سوپ در زمان یک عکس از Choque به شهر نزدیک به مربع است. آنها آویزان تصویر خود را در یک درخت رو به محله. در آن آنها نوشت: "همیشه در قلب ما Rocio حاضر است."

آنیتا Pouchard سرا است که یک عکاس خبری مستقر در آرژانتین. این داستان بخشی از پروژه های پشتیبانی شده توسط مرکز پولیتزر.

'برادر بزرگ'

دکتر Pamphil Silayo شد اختصاصی همکار و مربی مشغول به کار به عنوان متخصص ایمن سازی برای یونیسف تانزانیا جایی که من هستم یک عضو از کارکنان. او 60 سال هنگامی که او در گذشت در دارالسلام در 25 آوریل پس از یک نبرد کوتاه با COVID-19. بسیاری از ما junior کارکنان او را به نام ما "برادر بزرگ." او شناخته شده توسط هر کس در تیم ما به عنوان دوستانه پرشور و اختصاص داده شده است. او با یونیسف تانزانیا برای 13 سال تضمین این که کودکان دریافت واکسن آنها نیاز دارید. و او با تانزانیا وزارت بهداشت برای معرفی جدید واکسن.

نسبت به پایان سال گذشته ما تا به حال سلامت عقب نشینی در یک محل به نام بگمیو. ما نشسته نزدیک و مشترک بسیاری از مباحث از طریق نشست. در پایان از عقب نشینی ما صرف زمان با هم و در زمان پیاده روی است. او با من به اشتراک گذاشته یک مقدار زیادی از مشاوره خوب در عالی حرفه ای-عاقلانه — بلکه در زندگی به طور کلی و به خصوص در تعادل کار و زندگی و اهمیت خانواده است.

محبت خود را برای همیشه باقی می ماند در خاطرات ما.

نور Ramadhani یک اسپن همکار و یک کارمند یونیسف در تانزانیا.

'او در سمت چپ این جهان راه او می خواست'

بزرگنمایی این تصویر

Andaleeb رضوی چپ و مادرش Durdana رضوی. Andaleeb رضوی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Andaleeb رضوی

Durdana رضوی در گذشته به آینده زندگی در مه 29, دقیقا یک هفته بعد از تولد 68 در کراچی, پاکستان. Andaleeb رضوی است که دختر خود را. او گفت که او بود همیشه شاد و قوی و به شدت مستقل ،

یک ویروس شناسی فارغ التحصیل از موسسه فناوری ایلینوی او در راکفورد دانشکده پزشکی و کودکان بیمارستان یادبود شیکاگو قبل از آمدن به پاکستان و راه اندازی خود را lab. عموزاده او عاشقانه به نام رضوی "دکتر Durdana." Andaleeb دوستان حتی با اشاره به "اما" که به معنی "مادر" به زبان اردو.

Andaleeb می گوید: مادر او یک معلم بزرگ است که بسیاری از دانش آموزان ثبت نام برای ورودی و تحصیلات عالی. "خانواده ما لنگر او کسی است که هر کس به نام اگر فرزند خود را خفگی بر چیزی و یا زمانی که پدر و مادر خود بود که قصد دیدن یک پزشک" او می افزاید. "او با لبخند زیبا و حس شوخ طبعی را زنده با چهار فرزندش برای همیشه."

دختر به اشتراک گذاشته یک پیام است که او خواست او می تواند بگوید مادرش: "من از دست شما اما من هم محتوا است که شما نه تنها در زندگی راه شما می خواستم اما حتی چپ این جهان راه شما می خواستم: در یک چشم بر هم زدن; راه رفتن صحبت کردن و از بین رفته اند."

بی نظیر صمد است که یک روزنامه نگار از پاکستان در حال حاضر در ایالات متحده به عنوان بخشی از Hubert H. Humphrey Fellowship Programیک برنامه فولبرایت است که اسپانسر شده از طرف وزارت امور خارجه ایالات متحده.

به یاد داشته باشید برای نوع دوستی و هم بزنید سرخ شده با نودل

Yanti Hadinoto گذشت از COVID-19 در مارس 28, کمتر از سه هفته پس از اندونزی اعلام کرد اول مرگ و میر از ویروس. پخت و پز او را قوی ترین استعداد بنابراین ماندن در خانه صرف بیشتر از زندگی خود را در خدمت جامعه خود را از طریق مواد غذایی است. دوستان و خانواده به یاد داشته باشید او نه تنها برای او هم بزنید سرخ شده با رشته فرنگی کبابی satay و اندونزی شیرینی بلکه نوع دوستی و شاد شخصیت.

Hadinoto و تلاش پس از بحران اقتصادی در 1997-98 که ویران کرد بسیاری از کسب و کار در اندونزی, اما او هرگز skimped در دادن. او به طور داوطلبانه به طبخ وعده های غذایی برای حوادث در کلیسا او اغلب برای پرداخت منابع از جیب. Hadinoto جوانترین پسر ساموئل Kurniadjaja به یاد می آورد کمک به رها کردن وعده های غذایی به کلیسا وزیران در جاکارتا سیل در سال 2002. "ما تا به حال به صرف مقدار زیادی از پول تعمیر جاری شدن سیل آسیب به ماشین ما می گوید:" Kurniadjaja. "اما حتی در شرایط دشوار او هنوز هم می خواستم به من بدهید."

در سال های اخیر Hadinoto سنگ با گروه کر کلیسا و هنوز پخته برای بسیاری از مردم از جمله مردم در ارشد خانه. خانواده او به یاد او به عنوان یک مادر دلسوز و یک زن از تزلزل ایمان است. "او یک بار به خواهرم گفت" هنگامی که کسی به شما عشق می گذرد, شما مجاز به سرند اما فراموش نکنید که امید داریم به خدا," می گوید: "Kurniadjaja.

استفانی Adeline سابق NPR کارآموز و یک روزنامه نگار مستقر در جاکارتا اندونزی.

فوتبال پیشگامی

بزرگنمایی این تصویر

سیم Diouf سمت چپ فرانسوی تیم فوتبال مارسی دریافت جایزه از کنفدراسیون فوتبال اروپا در سال 2005. رزمی Trezzini /AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
رزمی Trezzini /AP

در حالی که مارس 31 عبور از 68 سال مادبا "سیم" Diouf مشخص سنگال برای اولین بار شناخته شده COVID-19 مرگ و میر در سنگال روزنامه نگار ورزشی و مدیریت فوتبال میراث را در زندگی می کنند. در سال 2004 Diouf شد اولین بار, سیاه, مدیر اصلی فوتبال اروپا تیم المپیک مارسی در فرانسه.

Diouf الهام بخش بود نه فقط به سنگال ورزشکاران که پناه دادن به رویاهای فوتبال عظمت اما به کل قاره می گوید دوست دیرین و همکار ممدو Koumé. Diouf نشان داد دیگران در این مسیر به موفقیت — با وجود نژاد پرستی اغلب مسدود کردن مسیر خود را. "او یک پیشگام می گوید:" Koumé. "مردم گفتند: سیم, موفق, چرا که نه؟"

Diouf ساخته شده, فوتبال, تاریخ, اما او همچنین یک دوست عزیز که گرامی چت برای ساعت خود را با زمان افراد هنگامی که او در بازگشت از سنگال داکار پایتخت که در آن او در حال برنامه ریزی به صرف مقدار زیادی از بازنشستگی خود را.

"او بسیار با زمان خود را برای شما سخاوتمندانه به دوستان خود می گوید:" Koumé. "برای من در حال حاضر وجود دارد یک پوچی — از دست داده اند یک مرد خیلی صادقانه مطالب جالب و جشنی — کسی که صادق بود. او به شما خواهد گفت آنچه که او فکر و شما همچنین می توانید می گویند آنچه شما فکر می شد."

Ricci Shryock یک عکاس آزاد و روزنامه نگار مستقر در داکار, سنگال.

"او ساخته شده است یک تفاوت'

جراح مغز و اعصاب دکتر سیمون هرکول, 55, درگذشت از عوارض ناشی از COVID-19 آوریل 19 در جنوب هند در شهر چنای. او فرار جدید امید مرکز پزشکی که متخصص در جراحی مغز و ستون فقرات. دوستان خود را به یاد داشته باشید او را به عنوان یک مرد از چند کلمه. اما اقدامات خود را, آنها می گویند همیشه صحبت بلندتر.

دو سال پیش هرکول در حال شروع کار بر روی پروژه رویایی خود را. "او را به محله های فقیرنشین در چنای و درمان بیمارانی که نیاز به مراقبت از خود می گوید:" دکتر جیسون Alington یک پزشک عمومی و یک دوست که اغلب همراه او در این بازدیدکننده داشته است. "او می خواست به همه داروها در یک یارانه هزینه Rs 99 ($1.31), اما زمانی که او را دیدم شرایط وجود او به پایان رسید تا با ارائه داروهای رایگان از هزینه."

او در بسیاری از کمپ پزشکی رایگان به خصوص پس از جاری شدن سیل که تکان داد چنای در سال 2015 و طوفان Gaja در سال 2018 درمان صدها نفر از افراد بیمار و مجروح در هر روز از طریق موسسه خیریه بنیاد آنتونی.

در اوایل ماه آوریل هرکول قرارداد COVID-19 احتمالا از یکی از بیماران می گوید دکتر Pradeep Kumar, جراح ارتوپد و همکار. هند بود دست و پنجه نرم کردن با آن برای اولین بار COVID-19 موارد در زمان و ننگ در اطراف این بیماری پر بود. اوباش مسدود شده برای ورود به این گورستان که در آن خانواده در نظر گرفته شده برای دفن هرکول زیرا آنها ترس از عفونت و حلیم کارکنان آمبولانس (که با پوشیدن تجهیزات حفاظت فردی به منظور کمک به دفن) با سنگ.

"من به یاد داشته باشید فکر این است که مهربانترین مرد من می دانم. او سزاوار نیست این. اما پس از آن, ترس در اطراف بیماری شدید بود می گوید:" کومار که در نظر گرفته هرکول یک مربی. دو ساعت بعد با پلیس حفاظت از هرکول به استراحت گذاشته شد.

"او ساخته شده است یک تفاوت هر دو به عنوان یک جراح مغز و اعصاب ماهر و دلسوز انسان" می گوید: دکتر آرون Mozhi راجان یک جراح ارتوپدی که در دهه گذشته کار کرده با هرکول در اعمال جراحی ستون فقرات. "او همیشه یک راه برای کاهش رنج و درد در اطراف او."

کامالا Thiagarajan خبرنگار آزاد است و در مادورای هند که نوشته شده برای بین المللی New York Times, BBC Travel و فوربس هند.

او به من آموخت که " ما "مهم تر از "من"

بزرگنمایی این تصویر

Junaid نبی و مادر بزرگ خود را در کشمیر. جاوید اقبال پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جاوید اقبال

در یک ناگهانی ساعت 3 صبح تماس در اواخر ماه مارس با خبر شدم که مادر بزرگ مادری من — من Nanī, Biba Razzak — گذشت بود با توجه به زمینه های پزشکی, شرایط بدتر زمانی که COVID-19 زمان نگه دارید در کشمیر. از آنجا که معیارهای تست و ظرفیت محدود شد در ماه مارس در هند آن است که روشن نیست اگر COVID-19 عفونت بود تسریع عامل. اما این بیماری همه گیر را تاخیر در مراقبت از خود و خانواده نمی تواند دسترسی به منابع آنها مورد نیاز است.

او بیش از 80 سال (من مطمئن هستم که از سال دقیق تولد او). او در شهر سرینگر در کشمیر و یکی از معدود دخترانی که تحصیل کرده بودند در این زمان او در حال رشد است. او یک آشپز, و آن را سخت به مقاومت در برابر امضای او کاری بره. یکی از ویژگی های توانایی پخش هر زمان وضعیت: او می تواند ترک یک شوخی, مهم نیست چقدر جدی هر کس در اطراف او بود چرا که او معتقد بود که زندگی خیلی کوتاه بود به صرف خشم.

وجود دارد بی حد و حصر درس Nanī به من آموخت — اما احتمالا مهم ترین بود در مورد داشتن یک قوی قطب نمای اخلاقی. او به من آموخت که برای مبارزه با بی عدالتی با مهربانی و شفقت — حتی زمانی که مخالفان ممکن است بهره گیری از قدرت و امتیاز. او به من آموخت که در مورد رهبری و اهمیت های — چگونه "ما" همیشه مهم تر از "من".

Junaid نبی بهداشت عمومی محقق در Brigham و بیمارستان زنان.

مادام العمر و رویای تبدیل شدن به یک دکتر

سلمان طاهر یک 22 ساله دانشجوی پزشکی درگذشت از عوارض ناشی از COVID-19 روز 29 مه در لاهور, پاکستان. قبل از او فوت کرد و من مشغول به کار بود با یک مراقبت های بهداشتی حمایت از گروه به ترتیب پلاسما برای او اما ما خیلی دیر است.

چهارم-سال دانشجویی در رشید لطیف کالج پزشکی طاهر بود و مادام العمر و رویای تبدیل شدن به یک دکتر. پدر او یک متخصص قلب و عروق برجسته و متخصص بیماریهای زنان. او درک بیشتر از بسیاری از فداکاری پزشکان را در یک کشور با منابع محدود و مراقبت های بهداشتی و کمبود.

طاهر بود و مشتاق عضو کالج, درام, جامعه و تا به حال برنامه های بلند پروازانه به دنبال بیشتر تخصص پزشکی در ایالات متحده طاهر مرگ کل کشور را تکان داد. تصویر سالم و پر جنب و جوش مرد جوان با تمام عمر خود را جلوتر از او یکی نیست به زودی به فراموشی سپرده شود.

بلال انور است که یک روزنامه نگار مستقر در پاکستان است.

'آقای محیط زیست'

بزرگنمایی این تصویر

سناتور Heherson Alvarez (مرکز) با رییس جمهور فیلیپین فیدل راموس (سمت چپ) در سال 1997. رومئو Ranoco/ایسنا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
رومئو Ranoco/ایسنا

در آوریل 22, جهان مشخص شده 50 سالگرد روز زمین – برای اولین بار بدون معمول خیابان راهپیمایی ها و کنفرانس های مطبوعاتی و یا کاشت درخت حوادث به دلیل بیماری همه گیر. اما حتی اگر جشن سناتور Heherson Alvarez که وضع آن سالانه بزرگداشت در فیلیپین نمی خواهد آن را به بخشی از. دو روز قبل از آن در سن 80 او تسلیم به عوارض ناشی از COVID-19.

با نام مستعار "آقای محیط زیست" آلوارز شد و خستگی ناپذیر قهرمان حفاظت از محیط زیست. شروع فعالیت سیاسی خود را در مخالفت با دیکتاتوری رئیس جمهور فردیناند مارکوس آلوارز در نهایت کمک به برقراری دموکراسی و پیشگام قوانین زیست محیطی را در کشور خود کنگره است. عمده قوانین زیست محیطی برای, تمیز کننده, ملایم, مناسب, مدیریت زباله, حفاظت از پارک ملی و مدیریت انرژی تمام نام خود را به خرس.

در اوایل 1990s, آلوارز یکی از اولین فیلیپینی زنگ خطر را به صدا در تغییر آب و هوا که چنین طرفداران شد تمسخر به عنوان هیپی و naysayers. بعد او را به عنوان مراسم تحلیف رئیس کشور تغییر آب و هوا کمیسیون پیشرو متعدد هیاتهای سالانه U. N. مذاکرات آب و هوا.

شاهد شجاعت خود را از دور در سالن کنگره و یا در پاریس مذاکرات به من فوق العاده الهام بخش و امید است. ما ممکن است قادر به صاف منحنی COVID-19 سریع به اندازه کافی برای نجات Alvarez زندگی اما مسطح منحنی ما رد پای کربن برای حفظ سیاره محدودیت کمک در انجام ماموریت ناتمام خود را – و به عنوان یک ادای احترام اتصالات به زندگی خود را از خدمات.

فیلیپینی پزشک و آب و هوا, مدافع, Renzo Guinto است یک عضو ارشد در موسسه آسپن و اخیر دکترا فارغ التحصیل از دانشگاه هاروارد.

بزرگنمایی این تصویر

آبا Kyari (L) به شمار در یک عکس گروهی با نیجریه رئیس جمهور Mohammadu Buhari (دوم از راست) در سال 2016. فیلیپ Ojisua /خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
فیلیپ Ojisua /خبرگزاری گتی ایماژ

پاتریوت

آبا Kyari گذشت از عوارض COVID-19 آوریل 17. او 67. او رئیس ستاد رئیس جمهور Muhammadu Buhari از نیجریه. Kyari شناخته شده بود برای وفاداری خود را به رئیس جمهور و عشق به کشور خود. او تا به حال سفر به مونیخ آلمان در 7 مارس به امضا تامین انرژی توافق به نمایندگی از نیجریه و آمد با علائم و نشانه های این ویروس است.

Kyari الهام بخش من با اعتماد به نفس خود را زمانی که او صحبت می کرد به نیجریه پس از تایید مثبت از ویروس. او گفت: "من در خود به انزوا و من به زودی باز خواهد گشت." او هرگز نمی آمد.

میراث او در پشت سمت چپ عشق خود را برای کشور خود مراقبت کمتر-ممتاز و حمایت خود را از قربانیان بوکوحرام. من همیشه به یاد داشته باشید او را برای خود و میهن پرستی.

حبیبه محمد که مدیر مرکز برای آموزش دختران در زاریا نیجریه.

این زندانی سیاسی که بیش از یک آمار'

در ژوئن 24th, زیدان Shaltout, 64 گذشت از COVID-19 در Mahala, شهرستان, کشور مصر, جایی که او زندانی توسط دولت مصر.

یک شوهر و پدر و پسر Shaltout بود بازداشت شده توسط نیروهای امنیتی مصر در دسامبر سال 2018 است. با توجه به کمیته عدالت ژنو مبتنی بر حقوق بشر سازمان شده است که در زیر مورد او معلوم نیست چرا او دستگیر شد. هیچ تفهیم اتهام شد و تا کنون در برابر او.

من می توانید ببینید که چگونه یک بیماری مانند COVID-19 می گرفته اند Shaltout زندگی. من یک زندانی سیاسی در مصر برگزار شد برای اعتراض 2013 coup d'etat توسط مصر وخیم و منتشر شد و پس از 22 ماه در سال 2015 است. شرایط زندان در کشور در حال شدت غیر انسانی با فرهنگ سیستمیک سهل انگاری پزشکی. تا 30 تن از بازداشت شدگان در حال کهنه در یک واحد 200 فوت مربع همراه است. این امر می تواند در نزدیکی غیر ممکن است برای جلوگیری از ابتلا به بیماری عفونی مانند COVID-19. و اگر شما بیمار است و نیاز به توجه جدی پزشکی آن است که دشوار است برای گرفتن کمک کند.

Shaltout بود که بیش از آمار. او در خدمت جامعه خود را با شفقت و عشق و صلح در ظرفیت خود را به عنوان یک مربی در Abdul Hamid Ali دبیرستان در استان غربیه governate مصر است. با توجه به کمیته به عدالت او پیشنهاد شد به اصل و داوطلب با مصر وزارت آموزش و پرورش برای کمک به پس از برنامه های مدرسه.

میراث او از تعامل جامعه باید بی سابقه. ممکن است حافظه خود را روشن واقعیت تلخ است که بیش از 60 ، 000 زندانیان سیاسی در مصر صورت — و ما باید دریغ نکنید در حصول اطمینان از آنها یک فرصت عادلانه در زندگی است. استراحت در صلح زیدان.

محمد سلطان مصر است آمریکایی مدافع حقوق بشر و رئیس جمهور از آزادی ابتکار عمل. او یک زندانی سیاسی در مصر از آگوست 2013 تا مارس 2015 برای نقش خود به عنوان یک شهروند روزنامه نگار.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب