مغلوب ساختن پیشی جستن نشانه وام کسب و کار کوچک برنامه فرمت

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت تصویر ژوئن 5, نشانه لایحه تمدید مدت زمان برای کسب و کار به استفا

توسط MINERALNEWS در 15 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت تصویر ژوئن 5, نشانه لایحه تمدید مدت زمان برای کسب و کار به استفاده از وجوه حاصل از چک حفاظت از برنامه. در روز شنبه او امضا لایحه تمدید مهلت درخواست برای برنامه است. اوان Vucci/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اوان Vucci/AP

رئیس جمهور تهمت قوانین امضا شنبه تمدید مهلت برای کسب و کارهای کوچک برای درخواست چک حفاظت از برنامه های مصوب هفته بعد اقتصادی shutdown ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

اصلی آخرین مهلت برای درخواست PPP شد این گذشته شنبه شب. اما $130 میلیارد هنوز باقی مانده در صندوق از $660 میلیارد دلار اختصاص داده است. هر دو مجلس کنگره را تایید فرمت به اتفاق آرا در اوایل این هفته. با مغلوب ساختن پیشی جستن را امضا شنبه, کسب و کار در حال حاضر خواهد شد تا Aug. 8 به درخواست برای کمک.

PPP اجازه می دهد تا کسب و کار دریافت مستقیم یارانه های دولتی برای حقوق و دستمزد و اجاره و هزینه های دیگر. یارانه ها به عنوان وام های فدرال اما کسانی که وام می تواند بخشیده شود اگر کسب و کار استفاده از حداقل 60 درصد از بودجه برای حقوق و دستمزد.

این برنامه تا کنون doled حدود 520 میلیارد وام به تقریبا 5 میلیون کسب و کارهای کوچک در سراسر کشور است. این وام قرار بود به اجازه دهید کسب و کار پوشش حدود دو و نیم ماه از هزینه های معمولی.

این برنامه حامیان می گویند آنها می خواهند به repurpose این برنامه برای خدمت بهتر به چالش های کسب و کار روبرو هستند در حال حاضر چندین ماه به این بیماری همه گیر. "به عنوان حوزه مالی آسیب انجام می شود به کسب و کارهای کوچک توسط همه گیر و در نتیجه مستندات رشد کرده است, مشخص شده است که مدت های طولانی از حمایت لازم است" فلوریدا ایالت مارکو روبیو در بیانیه ای گفت.

روبیو گفت که او می خواهد برای دیدن اضافی برای حمایت از "ما کوچکترین کسب و کار به خصوص در جوامع محروم." این برنامه رو پس از انتقاد وام به چند دلار کسب و کار مانند رستوران های زنجیره ای Potbelly زغال سنگ شرکت Hallador انرژی و تصویری ذخیره سازی شرکت کوانتومی که همه دریافت 10 میلیون دلار بیشتر PPP را به هر یک از کسب و کار.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب