مغلوب ساختن پیشی جستن Reschedules تولسا کمپین تجمع 'از احترام' به صورت Juneteenth

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن لبخند به او می رسد به صورت

توسط MINERALNEWS در 24 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن لبخند به او می رسد به صورت یک میزگرد با ایمان رهبران و صاحبان کسب و کار کوچک در دروازه کلیسا دالاس پردیس در دالاس تگزاس در ژوئن 11 سال 2020 است. نیکلاس KAMM/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
نیکلاس KAMM/خبرگزاری گتی ایماژ

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرده است که او در حال حرکت است در مورد تاریخ ژوئن 19th, کمپین تجمع در Tulsa, Okla., یک روز "از احترام" برای Juneteenth تعطیلات بزرگداشت موثر پایان برده داری.

19 ژوئن 1865 تاریخ که ارتش اتحاد آگاهانه مردم در تگزاس – بیش از دو سال پس از آزادی اعلام – که به بردگی گرفته شده بودند در حال حاضر رایگان. رئیس جمهور مواجه شدید, انتقاد برنامه ریزی راهپیمایی در تعطیلات و همچنین به عنوان نگه داشتن آن در یک شهرستان که در محل وحشیانه نژادی و خشونت است. در ماه مه سال 1921 سیاه شهروندان در تولسا قتل عام شدند در اوباش.

دموکراتیک تشکر. Val Demings فلوریدا را محکوم کرد این تصمیم گفت: این تجمع بود "یک پیام به هر سیاه و سفید آمریکا: بیشتر از همان."

در حال حاضر برنامه ریزی شده در ژوئن 20, این تجمع را علامت رئیس جمهور تهمت رسمی بازگشت به مبارزات انتخاباتی پس از COVID-19 pandemic متوقف فرد در تجمعات.

مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد تصمیم خود را در یک سری از اواخر جمعه شب توییتهایی گفت: "بسیاری از آمریکایی آفریقایی دوستان و حامیان رسیده نشان می دهد که از نظر ما تغییر تاریخ از احترام به این تعطیلات و با رعایت این مناسبت مهم و تمام است که آن را نشان دهنده."

اوکلاهما را جمهوری خواه فرماندار کوین Stitt به سرعت منتشر شد بیانیه ای ضمن تشکر از رئیس جمهور برای تغییر تاریخ. "من خدا را شکر رئیس جمهور تهمت اهمیت می شناسد ژوئن 19 و انتخاب کرده است به حرکت خود با تجمع مبارزات انتخاباتی از احترام به Oklahomans و مهم Juneteenth جشن است."

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany روز پنج شنبه در دفاع از تصمیم برای برگزاری این تجمع در Juneteenth خواستار آن را "روز معنی دار" برای رئیس جمهور.

"آفریقایی جامعه آمریکا بسیار نزدیک و عزیز را به قلب خود را," او گفت. "در این تظاهرات او اغلب سهام کار بزرگ او انجام داده برای جوامع اقلیت."

McEnany اضافه شده که مغلوب ساختن پیشی جستن است "کار بر روی اصلاح بی عدالتی, بی عدالتی است که بازگشت به ابتدای تاریخ این کشور."

در میان انتقاد پشت تاریخ از این تجمع بسیاری از آنها نیز در مورد امکان قرار گرفتن در معرض از شرکت کنندگان به کوروناویروس. رئیس جمهور گفت: در یک صدای جیر جیر که این تجمع تا به حال درخواست بلیط "در بیش از 200 ، 000."

سلب مسئولیت در پایین این تجمع را در صفحه ثبت نام می گوید که شرکت کنندگان در آنها به طور داوطلبانه فرض تمام خطرات مربوط به قرار گرفتن در معرض COVID-19.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن