مغلوب ساختن پیشی جستن و مک کانل از طریق نوار از قضات را تحت تاثیر قرار خواهد قانون ایالات متحده برای چندین دهه

بزرگنمایی این تصویر رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., و ایران با اکثریت تایید کرده اند 200 قضایی نا

توسط MINERALNEWS در 12 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., و ایران با اکثریت تایید کرده اند 200 قضایی نامزد وزیران توسط رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. این یک برنامه است که می تواند قانون ایالات متحده برای چندین دهه است. پاتریک Semansky/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پاتریک Semansky/AP

با افزایش از جمهوری خواه به رهبری سنا رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر تایید 200 فدرال قضات است. هر یک دارای یک عمر به نمایندگی از میراث است که می تواند گسترش برای یک نسل است.

رئیس جمهور اغلب ترومپت موفقیت در سخنرانی ها و در توییتر. اما اعتبار متعلق به همان اندازه به رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., که در زمان پیروزی دامان هفته گذشته است.

"هنگامی که ما ترک این اتاق امروز وجود دارد را نمی توان تک مدار دادگاه خالی برای اولین بار در حداقل 40 سال گفت:" مک کانل که پیشبرد قضایی نامزد با تمرکز فکر.

محافظه کار و مدافع کری سورینو هیجان زده است.

"پر کردن تمام این مدار صندلی یک موفقیت کامل و بدون حرکت نزولی است که گفت:" سورینو که منجر قضایی بحران شبکه یک گروه است که هل می دهد برای تایید تهمت قضات است. "اجازه دهید به عنوان رهبر مک کانل گفت: جای خالی است.'"

او با اشاره به مغلوب ساختن پیشی جستن رکورد در انتصاب قضات به دادگاه تجدید نظر فدرال یک گام زیر دیوان عالی کشور است. بیش از هشت سال رئیس جمهور اوباما تایید 55 استیناف میدارد. مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر نصب شده تا 53 در فقط چهار سال.

ناعادلانه می گویند دموکرات

دموکرات ها گفت: یک دلیل وجود دارد که تعداد شگفت انگیز — جمهوری stonewalling از رئيس جمهور قبلی است.

"مک کانل تایید بدترین قضات پس از رئیس جمهور ترومن در طول اوباما در دو سال گذشته در دفتر" گفت: Christopher کانگ که بررسی قضایی نامزد در اوباما در کاخ سفید. "بنابراین دلیل رئیس جمهور تهمت به حال 200 judgeships برای پر کردن در وهله اول است زیرا مک کانل مسدود است."

اوباما نامزد اما مک کانل نگه داشته و آنها را از تایید سفارش به صبر کردن برای یک جمهوری خواه در مغلوب ساختن پیشی جستن — که مبارزات انتخاباتی رهبر اکثریت سنا و سپس با انجام تعصب کانگ گفت.

گذشته از مطلق اعداد از مغلوب ساختن پیشی جستن قضات نکته مهم دیگر این است که طول عمر این کادر به احتمال زیاد خواهد شد.

بسیاری از مغلوب ساختن پیشی جستن نامزد هستند در 30s و 40s خود را نه در هر نقطه در نزدیکی سن بازنشستگی. هیچ حداقل محدودیت سنی برای خدمت به عنوان یک قاضی.

قاضی آلیسون جونز عجله که در حال حاضر نشسته در ایالات متحده دادگاه تجدید نظر برای چهارمین مدار بود و تنها 36 سال زمانی که او نامزد دریافت جایزه بود. جاستین واکر که در حال آماده سازی برای نیمکت در ایالات متحده دادگاه تجدید نظر برای دی سی مدار 38 است.

"حتی اگر دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از بین رفته است از دفتر در ماه ژانویه این قضات در حال رفتن به حاکم دهه های آینده" کانگ گفت.

و او اضافه کرد: آنها می شود حکم در مورد آن موضوع: دسترسی به سقط جنین تغییر آب و هوا, حق رای, و بیشتر.

برای برخی از حقوق مدنی طرفداران چیز دیگری می ایستد در مورد تهمت قاضی میدارد: تنوع.

"آنها تا حد زیادی سفید و نر" گفت: Vanita Gupta, اجرا می شود که رهبری کنفرانس مدنی و حقوق بشر. "این شگفت آور است عدم وجود نمایندگی."

با شمارش نزدیک به 7 در 10 از مغلوب ساختن پیشی جستن قضات سفید مردان است. فقط 28 از 200 افرادی هستند که از رنگ. و او گفت: فقط یکی وجود دارد لاتین دادگاه تجدید نظر قاضی و هیچ سیاه قضات دادگاه های استیناف.

"شما را تا پایان با یک قوه قضائیه که واقعا از مرحله که در آن کشور به عنوان یک کل به دلیل آن طول می کشد یک مقدار عادلانه از کار در واقع به پایان رسید تا با این آمار" گوپتا گفت.

حامیان دفاع از کادر جدید

اما تهمت متحدان می گویند برخی از نامزد فراموش نشان دهنده زمینه های متنوع به طور گسترده تر: قاضی امی ادم ساده لوح بارت در هفتمین مدار دادگاه تجدید نظر است که مادر هفت فرزند است. قاضی Don Willett در مدار پنجم مطرح شد توسط خود مادر تنها در یک تریلر پارک. و قاضی جیم هو, همچنین پنجمین مدار از مهاجران از تایوان.

هر سه آنها می تواند به نظر می رسد رئیس جمهور در مغلوب ساختن پیشی جستن لیست کوتاه برای آینده دیوان عالی کشور خالی است. رئیس جمهور می گوید او به انتشار یک لیست جدید در ماه سپتامبر قبل از انتخابات. نامزد مغلوب ساختن پیشی جستن اتخاذ یک رویکرد مشابه چهار سال پیش به سیگنال است که رای دهندگان جمهوری خواه می تواند به او اعتماد.

همه چیز به خوبی کار می کرد در آن زمان گفت: سورینو. او گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن قضات شده اند متفاوت است — آنها جسورانه — اما نه در راه بد.

"آنها به سادگی در تلاش برای نگه داشتن سر خود را پایین و تبدیل به لوح سفید است که ممکن است ایده آل نامزد در قبل از دولت جمهوری خواه — کسی که واقعا هیچ سابقه وجه," او گفت:. "اما در عوض این نامزد هستند افرادی که مایل به ایستادن برای آنچه آنها می دانستند که درست بود."

برای دموکرات ها مثل کانگ که نه چیزی به جشن می گیرند.

"این به مراتب شدید تر از قضات حتی رئیس جمهور جورج دبلیو بوش قرار داده و بر روی نیمکت و ما در حال حرکت در مسیر اشتباه است" گفت: Kang که در حال حاضر با این نسخهها کار در تقاضا عدالت یک گروه که در تلاش برای بسیج دموکرات ها علاقه در دادگاه به عنوان یک موضوع انتخابات.

کانگ گفت: او هیچ شکی نیست که اگر بیشتر جای خالی ظهور بعد از این سال تهمت و مک کانل مسابقه را به آنها را پر کنید در حالی که آنها کنترل کاخ سفید و سنا تأکید چقدر مهم قضات به جمهوری officeholders و افرادی که برای آنها رای دهید.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن