طوفان گرمسیری کریستبل تساوی نزدیکتر به ما سواحل خلیج فارس

NEW ORLEANS - طوفان گرمسیری کریستبل ادامه پیشروی آن به سمت آمریکا در سواحل خلیج فارس (یکشنبه داشتن باعث یک گرد

توسط MINERALNEWS در 18 خرداد 1399

NEW ORLEANS - طوفان گرمسیری کریستبل ادامه پیشروی آن به سمت آمریکا در سواحل خلیج فارس (یکشنبه داشتن باعث یک گردباد در فلوریدا.

پیش بینی گفت: این امر می رسند در خاک ایالات متحده آمریکا اواخر روز شنبه بود اما انتظار نمی رود به رشد را به یک طوفان.

Squalls گرمسیری با نیروی باد رسیده دهان از رودخانه می سی سی پی توسط صبح روز یکشنبه و شرایط انتظار می رود به وخامت است. ملی طوفان در مرکز میامی گفت. کریستبل حداکثر پایدار باد باقی مانده در 50 مایل در ساعت (85 kph) و آن را در حال حرکت شمال در 12 مایل (19 کیلومتر), حول 75 مایل (125 کیلومتر) جنوب-جنوب غربی از دهان از رودخانه می سی سی پی.

اما طوفان در حال حاضر ساخته شده است و حضور آن احساس دوشنبه شب با یک گردباد است که لمس کردن در نزدیکی مرکز شهر اورلاندو خدمات ملی آب و هوا گفت. چرخان فقط از دست رفته یک گروه از معترضان در دریاچه Eola در حدود 7:30 p. m. به نظر می رسد به هیچ صدمات اما اندام درخت بودند زدم و وجود دارد گزارش ها از قطع برق.

"بله, آن است که مربوط به طوفان گرمسیری است که به خوبی به ما و غرب" گفت: Scott Kelly, یک هواشناس با خدمات ملی آب و هوا در ملبورن فلوریدا. "اما طوفان گرمسیری ارائه مقدار زیادی از سطح پایین برشی و اجازه داده است که برای برخی از گردباد به شکل بیش از مرکزی فلوریدا است."

طوفان مرکز گفت: این طوفان می تواند باران های سنگین از شرق تگزاس به فلوریدا آخر این هفته و اوایل هفته آینده. یک طوفان گرمسیری هشدار was posted برای شمال خلیج مکزیک و سواحل از Intracoastal شهر لوئیزیانا به میامی فلوریدا مرز. موج طوفان هشدار و ساعت در اثر بودند در لوئیزیانا و می سی سی پی با جاری شدن سیل تا 5 فوت (1.5 متر) انتظار می رود در بعضی از نقاط.

گفت: پیش بینی این طوفان مرکز در حرکت داخلی در سراسر لوئیزیانا اواخر روز شنبه از طریق اوایل روز دوشنبه و پس از آن سر از شمال در سراسر آرکانزاس و میسوری در بعد از ظهر دوشنبه و سه شنبه.

در لوئیزیانا رژیم صهیونیستی است. جان ادم ادواردز با اعلام وضعیت اضطراری به آماده شدن برای طوفان احتمالی ورود.

"در حال حاضر زمان برای ایجاد برنامه های خود را که باید شامل سنتی اورژانس موارد همراه با ماسک و ضد عفونی کننده دست به عنوان ما همچنان به مبارزه با بیماری همه گیر کوروناویروس" ادواردز گفت: در بیانیه ای که پنجشنبه منتشر شد.

روز جمعه او خواسته رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به اعلام پیش-ریزش زمین اضطراری برای دولت با توجه به طوفان تهدید.

"ما با اعتماد به نفس است که وجود خواهد داشت گسترده بارش باران های سنگین و ساحلی سیل" ادواردز گفت: در نامه ای به کاخ سفید است. "من پیش بینی نیاز به اورژانس محافظ اقدامات تخلیه و پناه برای مناطق با خطر بالا. طول امکان آبگیری ناشناخته است و به احتمال زیاد نیاز به پست-سیل فعالیت است."

Jefferson Parish, حومه شهر New Orleans به نام داوطلبانه تخلیه شنبه Jean Lafitte, کاهش Lafitte, Crown Point و Barataria به دلیل تهدید از طوفان موج جزر و مد بالا و سنگین باران. ساکنان خواست به حرکت وسایل نقلیه و قایق و اعضای کمپ به زمین بالاتر.

"ما می خواهیم به مطمئن شوید که ساکنان امن هستند که این طوفان رویکردهای بنابراین ما در حال بدست گرفتن تمام اقدامات احتیاطی لازم را به طور کامل آماده" Jean Lafitte شهردار Tim Kerner جونیور گفت: بار جزئي/نیواورلئان مدافع.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

یک جهت مشابه صادر شد شنبه برای چند Plaquemines جوامع اهل محله از جمله جک مبارک Grand فرعی رودخانه مرتل گروو دریاچه Hertiage, هارلم و Monsecour. از محله رئيس جمهور کرک Lepine گفت: منظور صادر شد به عنوان یک احتیاط.

"ما نیاز به اطمینان حاصل شود ساکنان محافظت می شود که این طوفان به تساوی نزدیک, بنابراین ما در حال بدست گرفتن تمام اقدامات احتیاطی لازم را به طور کامل آماده شده," او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب