نگران کننده پیوند میان جنگل زدایی و بیماری

بزرگنمایی این تصویر نزدیک انسان ها به حیوانات بیشتر فرصت برای زئونوز سرريز که در آن یک پاتوژن جهش از

توسط MINERALNEWS در 2 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

نزدیک انسان ها به حیوانات بیشتر فرصت برای زئونوز سرريز که در آن یک پاتوژن جهش از حیوان به انسان است. Zoë van Dijk برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Zoë van Dijk برای NPR

در سال 2013 به 18 ماه پسر مریض شدم پس از بازی در نزدیکی یک درخت توخالی در حیاط خلوت خود را در دور افتاده غرب آفریقا ایجاد کرد. او یک تب و شروع به استفراغ. خود مدفوع سیاه شده. دو روز بعد او درگذشت.

دو سال و بیش از 11 ، 000 مرگ و میر بعد سازمان بهداشت جهانی قرار داده و از یک گزارش گفت: شیوع بیماری ابولا که به احتمال زیاد ناشى از آن درخت توخالی ممکن است باعث شده است در بخشی از جنگل زدایی به رهبری "خارجی معدن و چوب عملیات."

درخت پسر بازی نزدیکی بود آلوده با خفاش میوه — خفاش ها که ممکن است تحت فشار قرار دادند به پسر ایجاد کرد چرا که بیش از 80 درصد از زیستگاه طبیعی خود را نابود شده بود.

"هنگامی که شما مزاحم جنگل آن را در واقع ناراحتی, اگر شما می خواهید تعادل طبیعت تعادل بین عوامل بیماری زا و مردم" می گوید: John E. فا استاد از تنوع زیستی و توسعه انسانی در دانشگاه متروپولیتن منچستر بود که بخشی از یک تیم از محققان که مرتبط, اخیر, از بین رفتن جنگل ها به 25 شیوع بیماری ابولا که رخ داده است از سال 1976.

پیدا کردن او می گوید که نشان داد که یک همبستگی قوی بین های اخیر جنگل زدایی و بیماری شیوع است.

دانشمندان به مدت طولانی هشدار داد که تغییر شکل زمین مناظر را گسترده اند برای انشعابات آب و هوا و تنوع زیستی. بدن در حال رشد از شواهد نشان می دهد که از بین رفتن جنگل ها و تکه تکه شدن نیز می تواند افزایش خطر حیوانات-بیماری های عفونی منتقله شبیه به این نوع است که در حال حاضر پایان بخشیدن به جهان است.

کارشناسان بهداشت می گویند که این رمان coronavirus که به کشته شدن نزدیک به نیم میلیون نفر در سراسر جهان سرچشمه در یک حیوان است. به احتمال زیاد یک خفاش. و در حالی که آن را بیش از حد به زودی به دانستن این که آیا زدایی و یا استفاده از زمین تغییر بازی در هر نقش در راه خود را به تبدیل شدن به یک جهانی همه گیر نگرانی وجود دارد که اقتصادی خراب کردن آن را پشت سر می تواند کمک به تنظیم صحنه برای آینده بیماری های همه گیر.

شده اند وجود دارد گزارش ها از افزایش جنگل زدایی در جنوب شرقی آسیا و آفریقا و آمریکای جنوبی در چند ماه گذشته به عنوان دولت باید کاسته مقررات و کارگردانی خود را از منابع و توجه به کروناویروس پاسخ.

"درک که مردم از رسانه ها این است که طبیعت این است که گرفتن یک استراحت از ویروس می گوید:" ادوارد Barbier, یک استاد برجسته در وزارت اقتصاد در دانشگاه ایالتی کلرادو. "اما آنچه که در جنگل های استوایی در خاص است که در واقع یک زمینه روز برای فعالیت های غیر قانونی."

زمینه-بعد او می گوید که می تواند به افزایش خطر شیوع آینده.

بزرگنمایی این تصویر

یک سوخته منطقه از جنگل های بارانی آمازون در Para دولت برزیل در سال 2019. بدن در حال رشد از شواهد نشان می دهد که از بین رفتن جنگل ها و تکه تکه شدن را افزایش می دهد خطر از حیوانات منتقله از بیماری های عفونی مانند coronaviruses. لئو کوریا/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لئو کوریا/AP

زئونوز سرريز

یک بیماری است که جهش از حیوانات به انسان است که به نام مشترک بين انسان و حيوان. پرش خود را — این رویداد که در آن یک پاتوژن جهش از حیوان به انسان و یا بالعکس — به نام زئونوز سرريز و یا به سادگی یک سرريز. و آن را شایع تر از شما ممکن است فکر می کنم.

شش نفر از هر ده بیماری در انسان و سه چهارم از جهان در حال ظهور بیماری های عفونی هستند زئونوز.

بسیاری از آنها آشنا هستند: سالمونلا, مالاریا, بیماری لایم. دیگران مانند Rocky Mountain Spotted Fever یا Rift Valley Fever بیشتر نادر است. برخی از خوش خیم هستند. دیگران مانند کروناویروس که باعث COVID-19 می تواند کشنده باشد.

برای یک سرريز رخ می دهد تعدادی از چیزهایی که نیاز به خط تا.

اول یک پاتوژن (فکر می کنم: ویروس و باکتری ها و قارچ ها) نیاز به پیدا کردن یک راه برای پرش از حیوان به انسان است. شاید آن خورده می شود توسط یک شکارچی صفحه اصلی آوردن غذا. شاید آن منتقل می شود در یک پشه نیش می زنند. شاید آن را استنشاق توسط یک بچه بازی در نزدیکی یک درخت توخالی.

این پاتوژن می رسد آن کار بعدی این است که به چوب فرود پس به صحبت می کنند دفع و یا فرار جدید دفاعی بدن به اندازه کافی برای آن را به تکرار و قرار دادن ریشه.

همه از این می تواند آسان تر ساخته شده برای یک پاتوژن توسط یک چیز ساده: نزدیکی.

نزدیک انسان ها به حیوانات (ما معمولا provocateur) بیشتر احتمال از تعاملات بین آنها و بیشتر از این فرصت برای زئونوز سرريز.

"یک بازی اعداد"

خطر در همه جا وجود دارد اما به خصوص در مناطق که در آن رشد سریع جمعیت های انسانی درباره غنی از گونه جنگل ها می گوید: Christina فاوست یک بیماری عفونی بوم شناس در مرکز بیماری های عفونی و پویایی در دانشگاه ایالتی پن.

"این یک بازی اعداد," او می گوید.

متاسفانه استوایی نیز اتفاق می افتد به یک چشمه از جنگل زدایی.

جهان از دست رفته فوتبال-درست به اندازه منطقه از جنگل های گرمسیری در هر شش ثانیه در سال گذشته با توجه به گزارش های اخیر از گروه جهانی جنگل سازمان دیده بان.

برزیل به تنهایی اختصاص بیش از یک سوم از کل از دست دادن آتش سوزی و ورود به سیستم تا حد زیادی به پاک کردن زمین برای کشاورزی, پاره از طریق تکه های بزرگ از آمازون.

در این سال در سرعت بدتر می شود. در چهار ماه اول سال جنگل زدایی در آمازون تا 55 درصد نسبت به سال گذشته با توجه به داده های ماهواره ای از برزیل تحقیقات فضایی سازمان.

این کشور با Jair Bolsonaro است تحت فشار قرار دادند به تضعیف حفاظت محیط زیست به تقویت اقتصاد کشور است. ماه گذشته او وزیر محیط زیست بود و بنا به گزارش ها در دوربین های تماس برای اطلاعات بیشتر زدایی در حالی که مطبوعات پریشان شد با کوروناویروس.

فاوست صرف مقدار زیادی از زندگی حرفه ای خود را مطالعه سرريز بین حیوانات و انسان ها و تلاش برای درک آنچه درایوهای آن وقایع. او می گوید: وجود رابطه بین جنگل زدایی و ظهور انسان و دام, بیماری, اما آن را به طور کامل روشن نیست که چرا.

"ما نمی دانیم که اگر این دلیل است که ما در حال از دست دادن تنوع زیستی که در غیر این صورت... کمک به رقیق است که پاتوژن و یا اگر آن دلیل است که ما باید بیشتر انسان ها در آینده به این منطقه و انجام رفتارهای پرخطر," او می گوید.

جنگل های پراکنده

نظریه اول — رقت — اجرا می شود مثل این: اگر بت عطسه در یک جنگل غنی از تنوع زیستی آن را بیشتر احتمال دارد که عوامل بیماری زا انجام شده در آن عطسه زمین در یکی دیگر از حیوانات به جای انسان. اما با جهان در وسط انقراض به دلیل فعالیت های انسانی و تغییرات آب و هوایی به طور فزاینده "وجود ندارد بسیار دیگری در خارج وجود دارد برای کمک به انتخاب کنید تا است که پاتوژن," فاوست می گوید.

نظریه دوم رو افزایش از یک مطالعه اخیر از دانشگاه استنفورد که در جنگل تکه تکه شدن در نزدیکی پارک ملی Kibale در غرب اوگاندا بیشتر ایجاد مسیر برای انسان و حیوانات تعامل است.

"با ایجاد بیشتر مسیر شما ایجاد لبه بین انسان مناظر و مناظر جنگلی می گوید:" لورا پترسون یک دانشجوی دکتری در دانشگاه استنفورد و مطالعه منجر نویسنده.

بلومفیلد یافت که تغییرات را به چشم انداز سوار پستانداران است که شناخته شده برای حمل تعدادی از ویروس ها به آمدن نزدیک تر به انسان به دنبال غذا. در همان زمان مردم فقیر نگاه به همان مکان برای منابع برای حمایت از خانواده خود را.

سازمان ملل متحد ابراز نگرانی کرده است که این بیماری همه گیر کوروناویروس می تواند فشار صدها میلیون ها نفر از مردم را به فقر و رانندگی مهاجرت در برخی از نقاط جهان از شهرها به مناطق روستایی بیشتر مانند نوع بلومفیلد مورد مطالعه در اوگاندا.

"تنها شبکه امنیت اجتماعی آنها است که آب زمین و جنگل" که آنها ممکن است در کاهش غذا و سوخت Mette Wilkie از U. N غذا و کشاورزی سازمان گفت: تامسون رویترز پایه و اساس است.

که ممکن است احساس مانند یک دور معضل برای مردم در بیشتر کشورهای توسعه یافته اما بلومفیلد می گوید: بیماری همه گیر کوروناویروس روشن ساخته است که "انسان با حیوانات تعامل در یک مکان می تواند باعث ویرانی جهانی."

"مجبور کندوی عسل"

محققان می گویند وجود دارد راه هایی برای محدود کردن شانس است که اتفاق می افتد.

جهان می تواند کار برای محدود کردن گرم شدن آب و هوا گازهای گلخانه ای که تاکید بر اکوسیستم و رانندگی انقراض تغییر رفتار و طیف وسیعی از حیوانات وحشی.

آن را می تواند حفظ مناطق حفاظت شده زیستگاه و ایجاد مناطق بافر در اطراف آنها به محدود کردن تعاملات بین مردم و حیات وحش است.

آن می تواند حمایت مردم در مناطق با خطر بالا برای کاهش وابستگی خود را به منابع طبیعی است. بیماری بلومفیلد می گوید که سهام موضوع است.

و آن می تواند سرمایه گذاری در قوی نظارت بر سیستم های شناسایی بیماری های عفونی شیوع بیماری قبل از تبدیل شدن آنها به بیماری های همه گیر.

آژانس ایالات متحده برای توسعه بین المللی (USAID) راه اندازی برنامه پس از 2009 H1N1 flu pandemic برای کمک به شناسایی ویروس ها با همه گیر بالقوه و هماهنگ کردن یک واکنش جهانی. بودجه برای این برنامه نبود در سال 2019 تمدید کرد. آن را پس داده شده دو شش ماه پسوند برای کمک به COVID19 اما این بودجه منقضی سپتامبر. 30.

"وجود دارد مقدار زیادی از فشار بر دولت در حال حاضر از نظر مالی و سیاسی می گوید:" امی Vittor استادیار در دانشگاه فلوریدا در حال ظهور پاتوژنهای موسسه که لینک های مستند بین جنگل زدایی و شیوع بیماری مالاریا. "این بسیار دشوار است آب و هوا برای مردم در واقع به گرد هم می آیند و کار بر روی این نوع بین المللی راه حل است."

اما او می گوید عمل مورد نیاز است به دلیل گرم شدن آب و هوا و استفاده از زمین تغییر نمی کند پایین. هر زمان انسان تغییر چشم انداز Vittor می گوید: این نوع مانند poking یک کندوی عسل است.

"اگر ما همچنان به فشار با نوک انگشت کندوی عسل در طبیعت ما ادامه خواهد داد برای دیدن این نوع از حوادث رخ می دهد."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن