استفاده از گاز اشک آور بازداشت به کنیا در اعتراض به خشونت پلیس

نایروبی, کنیا - کنیا روز سه شنبه شلیک گاز اشک آور و بازداشت معترضان خواستار پایان دادن به خشونت پلیس.حدود 100

توسط MINERALNEWS در 17 تیر 1399

نایروبی, کنیا - کنیا روز سه شنبه شلیک گاز اشک آور و بازداشت معترضان خواستار پایان دادن به خشونت پلیس.

حدود 100 نفر در تظاهرات در سراسر پایتخت آن نایروبی. بسیاری از کاربران شده اند خشمگین یک موج تازه از اتهام سوء استفاده پلیس در حالی که اجرای coronavirus محدودیت.

"ما مسلح هستند و ما فقط می خواستم به درخواست ما بسیار مسالمت آمیز اما به عنوان شما می توانید ببینید که آنها بسیار مسلح آنها را دستگیر کرده و برخی از ما و آنها را مجروح برخی از ما" می گوید دیوید Oluoch گفت.

نایروبی-رئیس پلیس منطقه فیلیپ Ndolo گفت: نزدیک به 30 نفر دستگیر شده بود و معترضان شده بود "رعایت فاصله" برای این بیماری همه گیر کوروناویروس. "این خطرناک به برگزاری چنین جلسات در حال حاضر," او گفت:.

اعتراض سازمان گفت: 56 نفر دستگیر شده بود.

فعالان حقوق بشر می گویند حداقل 22 نفر از جمله یک دختر 13 ساله و پسر کشته شده اند توسط ماموران اجرای ویروس محدودیت. اما فعالان می گویند شده است وجود دارد هیچ ناگهانی گسترده اعتراض های عمومی در کنیا یکی از آفریقا بزرگترین اقتصاد که دیده شده است در سایر نقاط جهان است.

الشباب برای دو دهه بوده است به عنوان رتبه این کشور را فاسد ترین نهاد. همچنین کشنده ترین به گفته گروه های حقوق بشر می گویند.

اعتراض هماهنگ Gacheke Gachihi گفت: عدالت اجتماعی گروه از 16 زاغه سازمان روز سه شنبه رویداد به مناسبت 30 سال پس از سیاستمداران مخالف اعتراض به تقاضای اصلاحات دموکراتیک از تک حزب استبدادی رژیم در آن زمان است.

Gachihi گفت: پلیس کشتار هدفمند مردم در محله های فقیرنشین و مردم خواستار هستند که حقوق آنها احترام گذاشته شود.

"ما در حال رفتن به شوی که دیگر" فعال آملیا هاپکینز فیلیپس گفت. "ما در حال رفتن به نگه داشتن ایستاده و مسالمت آمیز اعتراض تا زمانی که پیام می شود از طریق."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب